Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit jos treffikumppani olisi laittanut ruokaa ja laittaisi itselleen lihapihvin, perunoita ja olutta, sinulle salaatin ja valkoviiniä?

Vierailija
28.08.2020 |

Minusta oli hieman outo järjestely, kun mies vielä tiesi minun syövän myös lihaa. Eikö olisi ollut "normaali" tapa laittaa kaikkia noita tarjolle ja siitä saisi kumpikin mitä haluaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ulos ja söisin sen ruuat.

Vierailija
42/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa, mutta en silti tapaisi tuollaista miestä uudestaan. Jos tarjotaan ruokaa, kysytään toisen mahdolliset allergiat ja erikoisruokavaliot ja sitten tehdään ruoka, joka sopii molemmille. Jos mies on niin vannoutunut lihansyöjä, ettei yksillä treffeillä voi syödä itsekin kasvisruokaa, emme sovi yhteen. Ja ennen kuin älämölö alkaa niin tiedoksi, että jo vuosien ajan olen tehnyt puolisolleni liha- tai kalaruokaa lähes joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee tässä ihan rationaalisesti. Nykynaisista huomattava osa on kasvissyöjiä. Ja ne sekasyöjätkin saattavat reaalimaailmassa oikeasti suuttua, jos tarjoat heille pihviä kysymättä ensin.

Lähde: olen mies ja deittaillut naisia.

Jos siinä miehen tekemässä salaatissa olisi ollut esimerkiksi mozzarellaa, niin minä en olisi syönyt. Miksi joku EI kysyisi toisen ruokavaliota ennen kuin kutsuu syömään? En näe siihen ainuttakaan järjellistä syytä.

Vierailija
44/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee tässä ihan rationaalisesti. Nykynaisista huomattava osa on kasvissyöjiä. Ja ne sekasyöjätkin saattavat reaalimaailmassa oikeasti suuttua, jos tarjoat heille pihviä kysymättä ensin.

Ja sinä olet hyvällä menestyksellä tarjoillut eri ruokia itsellesi ja naiselle? Rohkenen kyllä epäillä.

Naiset ihan oikeasti ovat nykyään ruoan suhteen sen verran neuroottisia, että salaatti on melkein ainoa vaihtoehto. Varman päälle.

Vierailija
45/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, että huonostipa minut tuntee kun en valkoviiniä juo.

Vielä jos salaatissa olisi tomaattia (olen sille pahasti allerginen), niin ihmettelisin kyllä todella paljon.

Ei pääsisi jatkoon :')

Vierailija
46/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä.

Olen melko ujo ja kun kuitenkin tykkään salaatista ja viinistä niin en viitsinyt sanoa mitään. Laitoin myöhemmin kyllä viestin että elämäntilanteeni takia en tällä hetkellä tapaile nyt ketään.

Toivottavasti et palkinnut ääliötä seksillä.

Vierailija
47/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet hyvällä menestyksellä tarjoillut eri ruokia itsellesi ja naiselle? Rohkenen kyllä epäillä.

Naiset ihan oikeasti ovat nykyään ruoan suhteen sen verran neuroottisia, että salaatti on melkein ainoa vaihtoehto. Varman päälle.

No, oikeastaan tuo ajatusmaailma kertoo sinusta kaiken tarpeellisen. Jatka vaan valitsemallasi tiellä, jos se toimii sinun valitsemaasi kohderyhmään. Ei sitten tarvitse ihmetellä miksei normaalit naiset kiinnostu.

Vierailija
48/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oletettaisiin että tässä on jotain perää, niin edelleen minua ihmetyttää miksi miehen on pakko silti itselleen tehdä se pihvi? Sama kuin pitäisit juhlat ja tarjoat vieraille korppua vaikka itse herkuttelee tuoreella pullalla.

Vierailija
49/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kyllä miestä törppönä, enkä tapaisi uudelleen, mutta söisin salaatin. Viiniin en kajoa.

Vierailija
50/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäiseksi ihmettelisin, että mitä minä yli 20 vuotta ukkomiehenä ollut teen jollain treffeillä.

Vierailija
51/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hommannut pupun syömään salaatin ja pöllinyt miehen pihvin :)

Vierailija
52/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja kysyisin syytä moiseen järjestelyyn. Sitten lähtisin kotiin syömään.

Vierailija
53/55 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oletettaisiin että tässä on jotain perää, niin edelleen minua ihmetyttää miksi miehen on pakko silti itselleen tehdä se pihvi? Sama kuin pitäisit juhlat ja tarjoat vieraille korppua vaikka itse herkuttelee tuoreella pullalla.

Minun pappani teki niin että kylään kutsuttaessa haki itselleen leipomosta munkkirinkilät ja me muut saimme rouskuttaa päiväysvanhoja kanelikorppuja hyvin laihan kahvin kanssa :D Hän oli suorastaan hämmentynyt kun 3v poikamme tykkäsi kanelikorpuista ja olisi ottanut toisen. Ei, vaan äkkiä pussi pois pojan ulottuvilta.  "Liika on liikaa" kuului ärähdys.

Vierailija
54/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, onko sillä kuohuvaa sen valkoviinin sijaan. En juo viinejä, jotka ei kupli.

Salaattia siirtelisin haarukalla vähän aikaa lautasella ja jättäisin syömättä. En ole ruoan perään muutenkaan.

Sitten pyytäisin toisen lasin kuohuvaa.