kummastuttaa äidit jotka haluu tyttöjä
Eks ne saatana tajuu et tää on miesten maailma! Valitettavasti943
Kommentit (38)
Olet ap täysin väärässä. Tämä maailma on juuri minun ihanan tyttäreni :D Kannustan häntä mihin vain hän ikinä haluaa!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 01:26"]
Itsekäs ja ajattelematon toive!Ja minä naisena voin sanoa näin!ap
[/quote]
Minä naisena sanon, että on itsekästä, ajattelematonta ja julmaa haluta poikia.
On itsekästä yleensäkin tehdä uusia lapsia tähän paskaan maailmaan!Sun maailmasi voi olla hyväkin mutta ei voi taata mitä lapsesi tulee kohtaamaan!!
Anteeksi nyt, mutta minusta on äärettömän naivia ajatelle, että toivomisella olisi jokin voima. Jos tekee lapsen, sieltä tulee tyttö tai poika, ihan riippumatta siitä mitä toivoo.
kiinassahan porukat seuoivat ja valikoivat vain poikalapsia. niin se suvun nimi jatkuu kun vain poikia saadaan... oho oho, mistäs sitten vaimot niille pikku prinsseille?? intiassa on kokonaisia kyliä jossa ei ole enää nuoria naisia näille pojille naitettavaksi kun kaikki perheet hankkivat vain niitä kallisarvoisia poikia. silläviisiin...
Minusta oli vallan ihanaa saada tyttö! Meillä on oman äitini kanssa loistava suhde ja uskon, että tyttäreni kanssa äiti-tytärsuhteesta tulee vielä parempi:) Aivan ihanaa pitää tyttöjen iltoja. käydä kahdestaan matkoilla ja nauttia tyttäreni seurasta.
Syrjäytyminen, itsemurhat ja lyhyempi elämä ovat todennäköisempiä pojille kuin tytöille. Kuka hirviö toivoo lapselleen sellaista kohtaloa?
No minä en halua tyttöä! Olen niin onnellinen, että kaikki 3 lastani ovat poikia. Pojat tapellessaan vaan vetelevät turpiin, tytöt saa toiset vihaamaan itseään...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:07"]
No minä en halua tyttöä! Olen niin onnellinen, että kaikki 3 lastani ovat poikia. Pojat tapellessaan vaan vetelevät turpiin, tytöt saa toiset vihaamaan itseään...
[/quote]
Nääh. Luulet vain. Mulla on ne kolme poikaa ja tyttö myös. Kaikki lapseni ovat ihania. Ja nyt kun minulla on tyttökin, olen tajunnut äidin ja tyttären suhteen erikoislaadun <3. Mut meillä onkin oikein hyvä äiti-tytärsuhde :). Samoin kuin minulla on erittäin hyvät suhteet poikiini. Oisko siitä että olen niin saamarin loistava äiti...
Olen myös havainnut, että poika-äiti suhde on erityislaatuinen, samoin tyttö-isä suhde. Useinhan tyttö-äiti suhteessa on ongelmia.
Minä toivoin tyttöä ja tytön sainkin. Jos joskus aletaan yrittää toista lasta niin varmaan silloinkin toivoisin tyttöä. Pojista en tiedä mitään, olen itsekin kasvanut siskojen keskellä eikä ole juuri poikia ollut kavereina. Varmaan olisi ihan avartavaa olla pojan äiti... Toisaalta jos poika tulisi luonteeltaan minuun ja olisi ujo ja aranpuoleinen, niin eihän sellaiset pojat valitettavasti kovin hyvin tässä maailmassa pärjää. Tytöille sallitaan monimuotoisempaa käyttäytymistä, ei haittaa vaikka olisi hiljaisempi, silti löytyy yleensä jotain kavereita.
Minulla on 3 tyttöä ja ei meillä ainakaan mitään sen kummempia tyttöjen iltoja ole haluttu viettää. Meillä yhteinen ilta on sisältänyt leffojen katselua, cokiksen ryystämistä, sipsien mussuttamista yms. Tytöistäni myös jokainen piereskelee ja röyhtäilee ja paskallakin käyvät sekä krapulan tullessa voivat yrjötä ja saman olen huomannut heidän kavereistaan. Meillä ei myöskään tarvitse niiata. Meillä saa olla vapaasti niinkuin haluaa ja kas kummaa kun meillä viihtyvät kaverinsakin. Ääntä meidän kodista lähtee usein todella paljon ja etenkin naurun räkättämistä kuulee usein sekä myös kiljumista välillä. Minusta on ollut mielenkiintoista huomata miten eri ikäiset suhtautuvat toisiinsa ja miten angstit heidän välillään muuttuvat iän karttuessa. Päivääkään en tästä elämästä vaihtaisi pois.
Minulla on kolme reipasta tyttölasta ja he tekevät mitä haluavat tässä maailmassa. Heillä on päätä, sisua ja sydäntä eikä heidän yli kävellä.
Salainen haave oli saada poika mutta pääasia oli että on terve ja poikahan tuli. Olin ja olen onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 11:07"]
[/quote]
Anteeksi, mut onko tuo turpaan vetäminen joku kehuskeltava asia??? Ja sit vielä ihmetellään suomalaisten miesten väkivaltaisuutta... huoh.
Toivoin että saisin lapsia, molempia sukupuolia. Ja sain! Ihanaa tämä on <3 Opetan lapsille, että maailma on meidän kaikkien yhteinen.
t. äiti
halusin tytön ja sain <3 en voisi olla onnellisempi <3
Mitä sitten kenen maailma tämä on? Minä en halunnut kumpaakan sukupuolta mutta olin äärettömän onnellinen tyttäristäni.