Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa naiset kotiin siivooja!!

Vierailija
28.08.2020 |

Miksi rääkkäätte itseänne ja vingutte kotitöistä?

Naisilla on joku pakkomielle tuosta kodinhoidosta.

Englannissa asuva ystäväni käyttää kotisiivoojaa, ikkunanpesijää, huonekalut käy kokoamassa joku tyyppi...ruohonleikkaajia...yms yms

Rva on vielä yhden lapsen kotiäiti ja mies töissä (keskijohto).

Miehen mielestä kotityöt eivät kuulu hänelle eikä vaimolle.

Suomessa raadetaan ihan turhaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo varaa, koska pahan patriarkan takia en tienaa valtion höpöhommissa 30h työviikolla 10 000e/kk.

Vierailija
22/23 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin, mutta:

1. En halua näin korona-aikana kotiini ihmistä, joka viettää päivittäin aikaa usean eri ihmisen kotona. Liian iso riski.

2. Meillä on 80 % siivouksesta sitä, että kerätään lattioilta lasten leluja, ennen kuin pääsee aloittamaan "varsinaisen" siivouksen. Käsittääkseni moni siivousyritys vaatii, että lattiat ovat tyhjät jo ennen? Vai olenko väärässä? Mulle siivouksessa on vaikeinta juuri se tavaroiden poiminen lattialta, koska lonkkavika, (en ole koskaan ollut ylipainoinen, paskat geenit vaan).

Mä oon tehnyt kotisiivouksia ja kyllä me aina kerättiin lasten lelut yms tavarat lattialta ennen imurointia ja lattioiden pesua. Joten joidenkin yritysten kanssa voi tehdä sellaisen sopimuksen johon tuollainen homma sisältyy, kannattaa kysellä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja kerran viikossa. Maksaa sivukuluineen n 350 kuussa. Pesee myös pyykit ja silittää, tosi kiva mimmi. Ei mulla olisi aikaa tehdä kaikkea tuota itse, melkein koko päivä sillä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi