Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Ilmestyskirjan PETO jo maailmassa?

Vierailija
20.09.2013 |

Kun maailma on muuttunut koko ajan pahemmaksi ja jotkut käärivät liiveihinsä miljoonia samalla kun toiset näkee nälkää niin onkohan se Ilmestyskirjan peto tuo EU vai joku henkilö EU:ssa tai jossakin muualla maailmassa? Jotenkin jotain henkilöä ajattelisin, kun sen pitäisi olla sellainen joka saa kaikki ihmiset uskomaan siihen ja ihannoimaan sitä. Maailma menee koko ajan siihen suuntaan, että ihmiset suvaitsevat kaiken. Sekin suvaitaan muitta mutkitta, että joku käärii liiveihinsä 19 miljoona tässä ajassa, kun menemme syvempään lamaan. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy kertoo kirja jo uhansien vuosien takaa ja kaikki on pitänyt paikkansa. Tuo kirja kertoo myös siitä, että lopun aikoina ihmiset ovat rahanahneita ja itsekeskeisiä. Kovin hyvin on tiennyt tuhansia vuosia sitten jo.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneutta on ollut aina!

Vierailija
22/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:52"]

En tiedä, onko läsnä fyysisesti, mutta hänen henkensä vaikutus ainakin kasvaa päivä päivältä. En muista sitä Raamatun kohtaa (Oliko joku Paavalin kirjeistä), jossa puhutaan viimeisten aikojen ihmisistä. Silloin ihmiset ovat ahneita, he rakastavat vain itseään ja rahaa, ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, kaiken hyvän vihollisia ym...Sopii aika hyvin meidän aikaamme. 

Sotien jälkeen tässä maassa (isoäitini mukaan, itse en tiedä, kun olen aika nuori) vallitsi yhteisöllisen solidaarisuuden ja lähimmäisenrakkauden henki. Maata rakennettiin talkoovoimin , ihmiset välittivät toisistaan, köyhää ei pilkattu, vaan autettiin. Kaikkihan me olemme saman Jumalan lapsia, köyhäkin. Jokainen, joka pilkkaa luotua, pilkkaa samalla tämän Luojaa.

Nämä olivat vain minun mielipiteitäni, tarkoitukseni ei ollut yrittää "hihhuloida ja käännyttää" ketään. Sillä niinhän meihin uskoviin suhtaudutaan tänä päivänä. Haukutaan "hihhuliksi" jos uskaltautuu tunnustautumaan uskovaiseksi. 

[/quote]

Erittäin hyvä kirjoitus. Kyllä tosiaan maailma on muuttunut. Itse olen syntynyt 1960 ja olen siis nähnyt -60 ja -70 luvut ja kukaan ei voi väittää, että kuvittelisin sen maailmanajan kun olen itse sen elänyt ja pystyn vertaamaan nykyaikaan. Maailma on muuttunut täysin.

[/quote]

Niin on ja parempaan suuntaan. Ei saa enää pieksää lapsiaan eikä raiskata vaimoa, homojen ei tarvi tavata toisiaan salaa öisin jossain puistoissa, vaan saavat elää ihmisarvosta elämää, tartuntataudit on vähentynyt, jotkut loppuneet kokonaan, ehkäisy on hyvin saatavilla, on vaatetta niin että ei tarvi palella ja ruokaa muutakin kuin maitopottuja, saa harrastaa kun on vapaa-aikaa enemmän, ei tarvi ostaa tekohampaita rippilahjaksi kenellekkään. Mee sinä kuule vaan takasi sinne 60-luvulle, minä pysyn täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:07"]

Rahanahneus on tämän vuosituhannen peto.

[/quote]

Niinistökö täällä ulisee?

Vierailija
24/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:10"]

En tiedä, onko läsnä fyysisesti, mutta hänen henkensä vaikutus ainakin kasvaa päivä päivältä. En muista sitä Raamatun kohtaa (Oliko joku Paavalin kirjeistä), jossa puhutaan viimeisten aikojen ihmisistä. Silloin ihmiset ovat ahneita, he rakastavat vain itseään ja rahaa, ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, kaiken hyvän vihollisia ym...Sopii aika hyvin meidän aikaamme. 

Sotien jälkeen tässä maassa (isoäitini mukaan, itse en tiedä, kun olen aika nuori) vallitsi yhteisöllisen solidaarisuuden ja lähimmäisenrakkauden henki. Maata rakennettiin talkoovoimin , ihmiset välittivät toisistaan, köyhää ei pilkattu, vaan autettiin. Kaikkihan me olemme saman Jumalan lapsia, köyhäkin. Jokainen, joka pilkkaa luotua, pilkkaa samalla tämän Luojaa.

Nämä olivat vain minun mielipiteitäni, tarkoitukseni ei ollut yrittää "hihhuloida ja käännyttää" ketään. Sillä niinhän meihin uskoviin suhtaudutaan tänä päivänä. Haukutaan "hihhuliksi" jos uskaltautuu tunnustautumaan uskovaiseksi. 

[/quote]

Erittäin hyvä kirjoitus. Kyllä tosiaan maailma on muuttunut. Itse olen syntynyt 1960 ja olen siis nähnyt -60 ja -70 luvut ja kukaan ei voi väittää, että kuvittelisin sen maailmanajan kun olen itse sen elänyt ja pystyn vertaamaan nykyaikaan. Maailma on muuttunut täysin.

[/quote]

Niin on ja parempaan suuntaan. Ei saa enää pieksää lapsiaan eikä raiskata vaimoa, homojen ei tarvi tavata toisiaan salaa öisin jossain puistoissa, vaan saavat elää ihmisarvosta elämää, tartuntataudit on vähentynyt, jotkut loppuneet kokonaan, ehkäisy on hyvin saatavilla, on vaatetta niin että ei tarvi palella ja ruokaa muutakin kuin maitopottuja, saa harrastaa kun on vapaa-aikaa enemmän, ei tarvi ostaa tekohampaita rippilahjaksi kenellekkään. Mee sinä kuule vaan takasi sinne 60-luvulle, minä pysyn täällä.

[/quote]

Sinunko uuuuuuuwattti homo elämäsi olisi mennyt parempaan suuntaan? Aivosi ainakin ovat täyttä paskaa.

Vierailija
25/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että hän on ainakin tulossa. Raamatussahan puhutaan pedon merkistä ja seitsemästä kuninkaasta. Arabikevään vallankumouksissa kaatui tai syrjäytettiin kuusi kuningasta, onko seitsemäs peto?

Vierailija
26/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 22:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinunko uuuuuuuwattti homo elämäsi olisi mennyt parempaan suuntaan? Aivosi ainakin ovat täyttä paskaa.

[/quote]

Näitä tällaisia tampioita oli 60-70-luvuilla vielä paljon enemmän.

Vierailija
27/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kirjan peto? Eikös nämä uskonnon varjolla, pahoja tekoja tekevät ihmiset ole jo tuttu juttu? Vai ovatko ne nyt, jonkin erityisen pedon tekosia - ei ihmisen???

Vierailija
28/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU ainakin on yks peto ja ketäköhän sen nimeä julistaa?

Vierailija
29/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika coolia jos peto tulisi Suomesta - noustais maailmankartalle.

Pedosta seuraava Nokia!

Vierailija
30/35 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että se peto voi olla missä vaan, vaikka

uskonnon keskellä. Niin ihme juttuja oon kuullut.

Vierailija
31/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peto on ollut jo historiassa aiikuttanut hahmo ennen Johanneksen imestystä v 80 jkr

Ilm 17:

8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva

eli kuka hän voisi olla ellei Nimrod joka rakensi baabelin tornin?

perimätiedon mukaan Nimrod vainosi myös abrahamia, joka syntyi v 1948 Aadamin luomisesta

http://www.chabad.org/library/articl...nd-Abraham.htm

The Rise of Abraham

One night the star-gazers noticed , a new star rising in the East. Every night it grew brighter. They informed Nimrod.

Nimrod called together his magicians and astrologers. They all agreed that it meant that a new baby was to be born who might challenge Nimrod's power. It was decided that in order to prevent this, all new-born baby-boys would have to die, starting from the king's own palace, down to the humblest slave's hut.

http://www.chabad.org/library/articl...Early-Life.htm

Abraham (who was first called Ab*ram) was born in the year 1948 after Creation (1813 BCE).

https://en.wikipedia.org/wiki/Nimrod

In some versions, Nimrod then challenges Abraham to battle. When Nimrod appears at the head of enormous armies, Abraham produces an army of gnats which destroys Nimrod's army. Some accounts have a gnat or mosquito enter Nimrod's brain and drive him out of his mind (a divine retribution which Jewish tradition also assigned to the Roman Emperor Titus, destroyer of the Temple in Jerusalem).

The story attributes to Abraham elements from the story of Moses' birth (the cruel king killing innocent babies, with the midwives ordered to kill them) and from the careers of Shadrach, Meshach, and Abednego who emerged unscathed from the fire. Nimrod is thus given attributes of two archetypal cruel and persecuting kings - Nebuchadnezzar and Pharaoh. Some Jewish traditions also identified him with Cyrus, whose birth according to Herodotus was accompanied by portents, which made his grandfather try to kill him.

Vierailija
32/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(...) He [Abraham] was given over to Nimrod. [Nimrod] told him: Worship the Fire! Abraham said to him: Shall I then worship the water, which puts off the fire! Nimrod told him: Worship the water! [Abraham] said to him: If so, shall I worship the cloud, which carries the water? [Nimrod] told him: Worship the cloud! [Abraham] said to him: If so, shall I worship the wind, which scatters the clouds? [Nimrod] said to him: Worship the wind! [Abraham] said to him: And shall we worship the human, who withstands the wind? Said [Nimrod] to him: You pile words upon words, I bow to none but the fire—in it shall I throw you, and let the God to whom you bow come and save you from it!

Haran [Abraham's brother] was standing there. He said [to himself]: what shall I do? If Abraham wins, I shall say: "I am of Abraham's [followers]", if Nimrod wins I shall say "I am of Nimrod's [followers]". When Abraham went into the furnace and survived, Haran was asked: "Whose [follower] are you?" and he answered: "I am Abraham's!". [Then] they took him and threw him into the furnace, and his belly opened and he died and predeceased Terach, his father.

[The Bible, Genesis 11:28, mentions Haran predeceasing Terach, but gives no details.]

Text of the Midrash Rabba version

The following version of the Abraham vs. Nimrod confrontation appears in the Midrash Rabba, a major compilation of Jewish Scriptural exegesis. The part relating to Genesis, in which this appears (Chapter 38, 13), is considered to date from the sixth century.

Vierailija
33/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon antikristuksen erittäin vahvasti olevan Donald Trump. ''Hän kääntää miehet veljiään vastaan kunnes miehiä ei enää ole''. Tuskin kukaan on aiheuttanut enemmän riitoja politiikassa tai ihmisten yksityiselämässä, kuin Trump. Eikö ole muutenkin teorisoitu, että peto nousee politiikasta? Näin myös dokumentin pätkän, jossa oli USAlaiset veljekset, joista toinen kannatti Trumppia ja toinen vihasi, joten veljet kääntyy veljiään vastaan on ihan käytännön todisteitakin. Oletteko nähneet omen elokuvaa, jossa antikristus on syntynyt maapallolle. Tämä hahmo Damien Thorn, ei vain kuulosta Donald Trumpilta, vain heillä on myös samankaltainen elämäntarina (sotilas koulu, presidentti haaveet). Tiesittekö muuten, että Trumpin vävy omistaa rakennuksen nimeltä 666 fifth avenue? 

Vierailija
34/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Se asuu naapurissa ja sen nimi on Kari, ajaa 2001 vuosimallin Corollalla ja istuu usein perjantaisin lähibaarissa. Itseasiassa ihan mukava tyyppi.

Vierailija
35/35 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimimaailma odottaa Mahdin tuloa

New agelaiset Maitreyan tuloa

juutalaiset messiaan tuloa

kristitty Jeesuksen paluuta ja tempausta

kaikkia edellistä kolmea ryhmää tulee varmaan yhdistämänä messias-hahmo, jonka uskon olevan tämä Nimrod tai mahdi, uskonnollinen johtaja ja väärä profeetta auttamassa ilm 13 mukaisesti

tämä ei voi olla pelkästäään poliittinen hahmo, vaan  hengellinen johtaja , voi olla paavikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi