Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jota EI väsytä koko ajan. Kuvaile elämääsi

Vierailija
28.08.2020 |

Et ole koko ajan väsynyt ja jaksat tehdä kaikki mitä tarvitsee, ja esimerkiksi työpäivän päälle tehdä vielä kaikenlaista? Millaisia päiväsi ovat, mitä teet vapaa-ajallasi? Voit tietysti myös vinkata, mikä on energiasi salaisuus (siis jos löytyy jotain vähemmän itsestäänselvää kuin ”nuku tarpeeksi”, koska kaikkien väsymys ei johdu siitä, ja jos johtuu, sen kyllä tietää). Kiitos :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä mutra yövuoroja . Tänään esim menen iltaan töihin. Kävin aamulla kävelyllä/ porrastreeneissä. Tulin juuri lounaalta ja kohta lähden ratsastamaan ennen töihin menoa.

Jos olen aamu/ päivävuorossa niin teen noita samoja juttuja mitä tänäänkin, ja voin myös käydä juoksemassa. Miesystävää näen pari kolme krt viikossa ja kavereita silloin tällöin. Asun yksin. Pääsääntöisesti nukun hyvin ja riittävästi.

En ymmärrä miten joku ei jaksa muuta tehdä kuin töitä? Olis kaameaa elää vain työlle. Mulle se on välttämätön paha joka mahdollistaa kaiken muun, kivan ja mielekkään elämän. Toki olen hyvässä kunnossa, ehkä se selittää energisyyteni. Syön myös pääosin terveellisesti ja juon vain vettä ja aamul la kupin kahvia. Pyrin pätkäpaastoamaan ja syön 3, maks 4 krt päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla