Mitä ajattelet 31-vuotiaasta isoäidistä?
Kommentit (21)
Että on aikaisessa vaiheessa saanut lapset ja lapsenlapset. En yhtään mitään kummempaa :)
Mulle tulee mieleen, että se tosiaan on totta, kun sanotaan, että teiniäitien tyttäristä tulee muita todennäköisemmin myös teiniäitejä.
Sitä ajattelen, että teiniäitiys on periytyvää.
Ja kyllä vähän ihmettelen...
En mitään. Nykypäivänä lapset eivät ole este opiskeluille yms :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:30"]
[/quote]
Mä toivon, että toi teiniäitiys on peritytyvää. Olisi ihanaa, jos omat lapsetkin saisi nuorena lapsia. :)
Toivon elämääsi auringonpaistetta.. Elämä ei kohtele kaikkia kultahansikkain.
Eipä ole omena kauaksi puusta pudonnut...
Lähtökohtaisesti minusta 15-16 -vuotias ei tiedä elämästä niin paljon että kannattaisi toista lasta alkaa kasvattamaan ja se että tulee isoäidiksi sitten pikkuisen päälle kolmikymppisenä valitettavasti vain todistaa sen että aivan nappiin ei ole mennyt se lapsen ohjaaminen elämänpolulla.
Olihan se vähän hassua ajatella kaveristani tuossa iässä, kun kertoi tulleensa mummoksi, kun päivät pihalla kuitenkin taaperoidemme kanssa olimme. Mutta, mitä ajatelle? Mä en ole ikinä tykännyt tällaisista kyselyista, jotta vaan kaikki pääsee tuomitsemaan!
Viskelkää kiviä mieluummin mullepäin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:30"]
[/quote]
Mä toivon, että toi teiniäitiys on peritytyvää. Olisi ihanaa, jos omat lapsetkin saisi nuorena lapsia. :)
[/quote]
Miksi et anna nuorten olla nuoria?
Rehellisesti, ihan ekana tulee mieleen, että perheellä on paljon ongelmia. Elämähallinta hukassa, vaikka sitä ei itse edes tajuta. Jollain perheessä, ehkä usealla, on päihderiippuvuutta, epävakaa persoonallisuus, epäsosiaalista käyttäytymistä. Toimeentulotuen piirissä ovat ja toivottavasti myös muiden sos-ja terv.palveluiden.
Sukupolvien ketjua, aloitetaan 14-vuotiaana seksielämä jne...
Ajattelen että mummo antaa oman lapsensa toistaa samat virheet ja ehkäisyasiat jäi opettamatta.
Mutta eihän se ole ihme kun lapsi kasvattaa lasta ja murkkuiässä sitten äiti yrittää olla kaveri eikä muista olla äiti.
Vanhemmilla jäänyt seksi valistus väliin.
Otan osaa kun kahdelta sukupolvelta jää aito lapsuus ja nuoruus elämättä ja toisella ei ole edes aikuista äitiä kasvattamassa. Seksielämä on aloitettu liian aikaisin kun ei ole osattu huolehtia edes ehkäisystä.
Harvinaista