Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sisustuksesi sellainen kuin haluaisit?

Vierailija
20.09.2013 |

Mitä muuttaisit jos voisit, vai muuttaisitko mitään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin kaiken. Meillä on aivan kamalaa :( (mutta onneksi ihana & onnellinen perhe!) Toivottavasti saamme uuden kodin ensi keväänä.

Vierailija
2/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kangaspäällysteinen sohva on kulunut puhki ja nahkasohvasta on kulunut maali, niin että molempien päällä on pakko pitää peitettä. Ruokapöydän tuolit ovat niin vanhaa mallia, ettei niihin saa irtopäällisiä, ja ovat ne jo muutenkin väsyneet. Ei tullut valittua riittävää laatua aikanaan. Olen lopen kyllästynyt verhoihin ja muihinkin tekstiileihin, jotka edustavat turvallisen harmonista linjaa.

Jos olisi varaa, verhoiluttaisin sohvat, hankkisin jotkut uusvanhat pehmustetut ruokapöydän tuolit sekä vaihtaisin verhot ja matot. Mutta kun ei ole. Käytännössä matkustan ja ostan vaatteita mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellainen, kuin haluan. Olemme tehneet kattavan remontin ja uusineet lähes koko kalustuksen.

Olemme erittäin tyytyväisiä.

Vierailija
4/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet täällä reilusti yli 10 vuotta eli osa sisustuksesta on vanhentunutta. En ole sisustusbloggaaja, joka muuttaa sisustusta useamman kerran vuodessa ;)

Tyytyväinen olen uudempiin ostoksiin, vanhoihin perintöhuonekaluihin, vuosia sitten valitsemiini tauluihin. Tärkeääon perhe, naapurit ja asunnon sijainti. Asunnon pohjaratkaisu on hyvä, neliöitä voisi olla enemmän.

Muuttaisin: ainakin sininen kylpyhuone on niin vanhanaikainen, eteisen avonainen vaatesäilytys sekava, osa lipastoista hyvin mitäänsanomattomia (valkoisia peruslipastoja "ei miltään merkiltä"), ruokapöytäryhmä on ihan kiva, mutta kunto alkaa olla sellainen, että olisi pakko vaihtaa.

Vierailija
5/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Meillä on mielestäni tosi nättiä.

Vierailija
6/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Meillä on koko olkkarissa ja keittiössä kellastuneet puolipaneelit ja kellastunut puukatto. Ihan ku eläis saunassa, yök. Mies vaan rakastaa niitä :(

Vierailija
7/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olohuone tarttis uudistusta, mutta ajattelin odottaa vielä pari vuotta. Mattoja, verhoja ym. olen tietenkin vaihdellut. Nyt haluaisin uudet hyllyköt, sohvan, tapetit (kiitos pienen taiteiljan). KAIKKI ! Muut huoneet ovat uusilla tavaroilla, mutta tuolla on 12 vuotta vanhat. 

Vierailija
8/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aikalailla juuri sellainen kuin haluan. Yksi vaatekaappi tarvittaisiin lisää ja lapsille uudet sängyt, mutta muuten ei valittamista.

Vierailija
9/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta talon kunto ei ole. muovimatot pitäis ekana saada pois.

Vierailija
10/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen oikein tyytyväinen. Muutama asia pitäisi vielä hankkia.

Vierailija
11/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olohuoneen katto pitäisi maalata, ja kaikkien huoneiden seinät on kuitutapettia, jota toinen kissoista rakastaa raapia. Ja tietysti ne seinät on myös ruman värisiä :( Keittiö on aivan järkyttävä... Paljon olis tehtävää, mutta ei olla vielä asuttu kuin puolisen vuotta, eikä rahaa ole varmaan mihinkään isompaan vielä moneen vuoteen.

Vierailija
12/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Meillä on kaunista ja viihtyisää, lähes kaikki meillä käyvät sanovat myös niin. Kiertelen paljon kirpputoreja ja tuunaan itse vanhoja huonekaluja. Meillä on sekaisin uutta ja vanhaa.

Vierailija
13/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Meillä on kaunista ja viihtyisää, lähes kaikki meillä käyvät sanovat myös niin. Kiertelen paljon kirpputoreja ja tuunaan itse vanhoja huonekaluja. Meillä on sekaisin uutta ja vanhaa.

Vierailija
14/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Paljon voisi tätäkin parantaa mutta varmaan pitäisi hankkia isompi ja tyylikkäämpi asunto jos haluaisi olla tyytyväinen sisustukseen. Tärkeimpiä muutoskohteita on ihan toimivuuteen liittyvät seikat, kuten säilytystilan lisääminen ja parantaminen. Hieman on unohtunut myös jemmassa olevien taulujen ja valokuvien ripustus, osasta puuttuu kehyksetkin vielä....Haluaisin myös parantaa takapihaamme, tehdä siitä persoonallisen keitaan...!

Vierailija
15/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Osa huonekaluista on edelleen opiskelemaan lähtiessä sukulaisilta kerättyjä (ei mun vanhemmat vaan piffanneet mitään sisustusta. Jos ei mummon räsymatto, se sama jolla itse opettelin kävelemään, kelvannut, niin sai olla ilman.). Pikkuhiljaa laittelen tätä uusiksi, mutta nimenomaan pikkuhiljaa, koska sisustus ei ole ihan elämän ensimmäinen prioriteetti juuri nyt. Tahtoisin laadukkaammat kirjahyllyt noitten ohutta pyökinväristä lastulevyä olevien tilalle, työpöydän joka ei keiku ja mattoja peittämään tämä kammottava muovimatto, jota vuokranantaja ei anna vaihtaa.

Vierailija
16/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko 12 v. vanhat huonekalut liian vanhoja; en ymmärrä? Meidän sohva on tuon ikäinen eikä aikomustakaan vaihtaa sitä vielä moniin vuosiin. Muu olohuoneen kalustus onkin sitten huomattavasti vanhempaa.

Verhoja, tyynyjä ja mattojakin vaihdetaan kyllä muutaman vuoden välein, mutta ei huonekaluja!

Vierailija
17/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi mitään. Huonekalut olleet paikallaan kutakuinkin vuodesta 1920 lähtien, aika vähän uutta hankittu. Rauhoittavaa tietää, että ei tarvitse shoppailla, kaikki on ollut valmiina jo vuosikymmeniä.

Vierailija
18/23 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuone on juuri remontoitu, vain matot voisin vielä uusia ja verhot on vähän vaiheessa.

Työhuone on hiljattain laitettu kuntoon, se tarvitsisi vain kunnon siivouksen. Liikaa tavaraa ja liian vähän kaappitilaa. Olen päättänyt, että tavaraa karsitaan, kaappeja ei lisätä.

Eteinen tai keittiö on seuraavana remonttilistalla. Keittiö vaatisi kiireemmin remonttia, mutta varmaan eteisen saan remontoitua aikaisemmin kustannussyistä.

Vierailija
19/23 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah I wish :D asutaan aviomiehen kanssa ränsistyneessä opiskelija-asunnossa: vessassa hometta, reikäset seinät, ikkunat kuin vankilasta. Jo pelkkä asunnon kunto tekee sisustamisen vähän mahdottomaksi, vaikka oonkin yrittänyt lisätä viihtyisyyttä tietyillä jutuilla. No mutta, ollaan nuoria ja onnellisia, selvitään kyllä :)

Vierailija
20/23 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustus on ihan jees, mutta kraasaa on liikaa joka nurkassa. toinen vierashuone on liian pliisu. tarvii vahan varia ja tunnelmaan.