Lue keskustelun säännöt.
Eikö kukaan käytä täällä nimimerkkiä?
17.07.2006 |
Eikö täällä aihe vapaa osastolla kukaan enää käytä nikkiään, joskus " ennen vanhaan" täällä kirjoitellut ja silloin muistaakseni oli ihmisiä vielä omilla nikeillä vai muistanko väärin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla