Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää Sinua alkamasta sarjamurhaajaksi?

Vierailija
20.09.2013 |

Välillä tuntuu, että omat syyni ovat vähissä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, nyt ei vaan huvita. Ehkä jos saan joskus syyn, niin kenties.

Vierailija
22/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat lähtökohtaisesti ilkeitä ja alentuvia minua kohtaan. En tiedä mistä se johtuu. miksi joku ajattelee oikeudekseen olla minulle ilkeä. Mihin se perustuu? Olenko ihmisenä jotenkin alempiarvoinen? Mihin perustuu mikään, miten ihmiset kohtelevat toisiaan? Miksen minä yhtä hyvin saisi hyökätä niiden kimppuun, jotka ovat ikäviä minulle? Ehkä minun tapani olla ikävä on vain erilainen. Miksi se olisi väärin, kun kerran minusta tuntuu hyvältä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskuus, en jaksa touhuta sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
24/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:21"]

Ihmiset ovat lähtökohtaisesti ilkeitä ja alentuvia minua kohtaan. En tiedä mistä se johtuu. miksi joku ajattelee oikeudekseen olla minulle ilkeä. Mihin se perustuu? Olenko ihmisenä jotenkin alempiarvoinen? Mihin perustuu mikään, miten ihmiset kohtelevat toisiaan? Miksen minä yhtä hyvin saisi hyökätä niiden kimppuun, jotka ovat ikäviä minulle? Ehkä minun tapani olla ikävä on vain erilainen. Miksi se olisi väärin, kun kerran minusta tuntuu hyvältä? 

[/quote]

MIten itse käyttäydyt ihmisiä kohtaan? Jos olet melko tavanomaisen näköinen, ettet herätä ennakkoluuloja, ja ihmiset silti käyttäytyvät ilkeästi heti sinut tavatessaan, kannattaa miettiä, käyttäydytkö itse (ehkä alitajuisesti) vihamielisesti muita kohtaan. Jos oletat, että 99% ihmisistä on mulkkuja, se heijastuu käytökseesi ja muuttaa muiden käytöstä huonompaan suuntaan. Koita joskus ajatella, vaikka naiivilta tuntuisikin, että kaikki vastaantulijat ovat kivoja ja ystävällisiä ihmisiä. Saatat yllättyä.

Vierailija
25/37 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila ja sukulaisten reaktiot. Enkä usko että musta olis siihen.

Vierailija
26/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali.

t. ateisti

Vierailija
27/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 21:22"]

laiskuus, en jaksa touhuta sitä ensimmäistäkään.

[/quote] Sama taalla, ihmisen tappaminen on kova homma ellei sita tee myrkylla. Pitais opiskella myrkytysta ja sitten taas ruveta etsimaan seuraavaa uhria. On parempaakin tekemista.

Vierailija
28/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:10"]

Välillä tuntuu, että omat syyni ovat vähissä.

[/quote]

sanoppa se!

Nimimerkillä tänä yönä saalistamaan moottorisahan kanssa baarista palaavia

Vierailija
29/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:54"]

Öö tota... Moraali,  empatia, lähimmäisenrakkaus, elämänilo, läheisten ihmisten arvostus, itseni arvostus, poliisi, peloko rangaistuksista, pelko yhteisön eristämisestä, kuolemanpelko ja värisokeus  näin aluksi

[/quote]

Värisokeus? :D 

Vierailija
30/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään :) johan mä jo eilen taas hautasin lähimettään yhen

Vierailija
31/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus.

Vierailija
32/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksais olla ihmisten tai niiden elämän kanssa missään tekemisissä, vaikka se sitten ois pelkkää tulevan uhrin seurailua ym. murhan "taustatyötä" kiinnijäämisen riskin minimoimiseksi. Kamalan vaivalloista ja ikävää!

Ja auta armias, jos ois alusta alkaen tavoitteena tehdä sellaista monta kertaa. Aina kun sais yhden kylmäksi, niin tietää, että kohta taas pitää aloittaa uudestaan "kun kerran menin AV:lla niin lupaamaan", hyrr. Ja sitten saisi aina pelätä sitä kiinnijäämistä, kun siitä vasta se härdelli syntyisikin. Kuulusteluja, oikeudenkäyntejä, mahdollisia mielentilatutkimuksia ja kaikkea muuta uuvuttavaa... Yhh!

Niin, ja sit oli vielä se moraalijuttukin. Meinas unohtua!

Vierailija
33/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 08:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:54"]

Öö tota... Moraali,  empatia, lähimmäisenrakkaus, elämänilo, läheisten ihmisten arvostus, itseni arvostus, poliisi, peloko rangaistuksista, pelko yhteisön eristämisestä, kuolemanpelko ja värisokeus  näin aluksi

[/quote]

Värisokeus? :D 

[/quote]

Joo, jos meinaa tappaa niitä vihreitä pieniä miehiä, niin saattaa mennä vahingossa joku punainenkin hyvien puolelta :D

Vierailija
34/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi tappamisen jälkeen unen päästä kiinni.

Vierailija
35/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halua tai syytä tappaa ketään.

Vierailija
36/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankiloiden huono WiFi-tilanne.

Vierailija
37/37 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua estä mikään, mutta minulla on muutakin suunnitelmia jotka tahdon toteuttaa.