Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin ottaa lopputilin

Vierailija
20.09.2013 |

Mutta en ole hakenut vielä uutta työtä vanhan tilalle. Olen täysin uupunut nykyiseen työhöni. Haluaisin vapaalle ja heti. Tuntuu kauhealta ajatella, että seuraava loma on vasta heinäkuussa, sillä meidän yrityksessä ei voi pitää edes talvilomaa siten kuin sitä muualla pidetään. Miten ihmeessä jaksaisin tämän tulevan rankan vuoden ilman yhtään kiitosta tehdystä työstä, ilman minkäänlaista arvostuksen tunnetta. Luulen että en jaksa. Kai tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa, joko kirjoitan tänä viikonloppuna työhakemuksen ja päivitän cv:ni tai sitten haen sairasloman. Sairasloma on kai kuitenkin huono vaihtoehto, sillä en usko, että sen jälkeen olisi mitään mahdollisuutta palata nykyiseen työhöni. Ongelmana on myös se, että minä olen ainoa, joka käy meidän perheestä ansiotyössä, miten meidän raukkojen käy, jos rahaa ei tule mistään. Voiko työpaikan vaihto olla oikeasti näin vaikeaa vai ylireagoinko vain? Onko tällainen mitan täyttyminen työpaikasta ihan yllättäen muille tuttua? Mitta on nimittäin täyttynyt parin viikon sisällä ja nyt olen psyykkisesti jo niin maassa, että en kohta jaksa muuta kuin itkeä. Asiantuntija firmat on syvältä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tehdä osa-aikaista työtä nykyisessä työpaikassasi? Mulle tämä auttoi jaksamaan työssäni. Toisaalta, jos et voi / halua ottaa osa-aikaista työtä nykyisessä työssäsi, ja olet todella kyllästynyt työhösi, otat itseäsi niskasta kiinni. Jo tämän viikonlopun aikana ja kirjoitat uuden työhakemuksen muualle...turha on itseään burn outtiin asti ajaa.

Vierailija
2/2 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista. Mä olen kärsinyt työpaikassani jo neljä vuotta koko ajan uutta hakien. Niin koulutusta kuin töitäkin, mutta mistään ei tärppää. Mulla on velkaa ja kaksi lasta, joten työttömyys ei todellakaan ole vaihtoehto, vaikka sitäkin olen kyllä miettinyt monta kertaa.

Olen ihan loppu, ollut jo monta vuotta, mutta mikään ei auta. Olen pitänyt pitkän sairasloman ja yrittänyt ajatella positiivisesti, mutta ei se onnistu kun työ vie kaikki mehut. Päivät on ihan älyttömän pitkiä, lapset joutuu olemaan koko ajan yksin kotona keskenään. Tää on ihan kauhea tilanne ja välillä toivoo vaan ettei aamulla enää heräisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä