Jethro rostedt hakee naimisissa olevana miehenä naisia tinderistä
Vaimo ei voi erota, koska on yhteisessä firmassa töissä ja heillä on avioehto.
Kommentit (15)
Pakko kai se tuossa tapauksessa on suostua avoimeen liittoon.
Oon luullut et ne on eronneet. Eikö aikaisemminkin ole ollut juttua miten J deittaillut nuoria blondeja 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oon luullut et ne on eronneet. Eikö aikaisemminkin ole ollut juttua miten J deittaillut nuoria blondeja 🤔
On ne naimisissa. Jethro sanoi että kotiasiat on kunnossa ja viime vuoden lopulla oli haastateltu Jethron laihtumisesta Henna vaimoa. Jethro oli jo 2018 niiden nuorien blondien kanssa.
Miten te jaksatte ruotia vieraiden ihmisten asioita täällä tai ylipäätään missään?
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte ruotia vieraiden ihmisten asioita täällä tai ylipäätään missään?
Julkkikset eivät ole ihan vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! En minäkään ymmärrä että miksi ketään kiinnostaa joittenkin turhien julkkisten elämä??
Mutta kun koko ajan haluaa antaa lehtiin lausuntoja. Siis niin turha narsisti.
Sillähän oli vaimonsa lupa tehdä tinder. En muista oliko johonkin artikkeliin vai ohjelmaan vai mihin.
Onkohan toi surkimus koskaan myynyt villihevosia, eikös se kuulu ihan heidän perimäänsä, hevoskaupat, hai.....
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte edes olla julkkis, niin tietäisitpä vaan kuinka isot kiksit jotkut juoruamisesta saa.
Minä olen elänyt puolisoni kanssa yli 20v avoimessa suhteessa. Kun olemme kahden, olemme kahden mutta muulloin saadaan panna ketä halutaan. Molemmilla samat oikeudet ja molemmille ok.
Asia on sinänsä meidänvälinen, ettemme sitä julista kaduilla ja somessa. Jos joku kysyy tai tulee puheeksi, toki asianlaidan tuomme ilmi. Ulospäin uskoisimme olevamme ns. Tavallinen perhe.
Kymmeniä kertoja on tullut vastaan ihmisiä, jotka "narauttavat pettäjät". On uhkaajia, kiristäjiä, moralisoijia.
Jokaiselle olen sanonut että "tässä numero, voit vaikka soittaa puolisolleni ja narauttaa minut heti.
Osa ei uskallakaan. Ne jotka uskaltavat, haukkuvat valehtelijaksi, kun kumppani vastaakin että "asia on tiedossa, kiitos ilmoituksesta!".
"Vaimo ei voi erota, koska on yhteisessä firmassa töissä ja heillä on avioehto."
Millä tapaa kumpikaan noista estää eron? Etsii uuden työpaikan jos ei vielä ole tienannut niin paljoa että uskaltaa pompata työelämästä tyhjänpäälle sijoitustuotoin. Avioehdolle yleensä jokin syy eli molemmat halunneet pitää omat tulonsa ja varansa jos ero sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sillähän oli vaimonsa lupa tehdä tinder. En muista oliko johonkin artikkeliin vai ohjelmaan vai mihin.
Onko Jetro tehnyt Tinderin?
Luulin että se on ulkomaalainen firma.
Vierailija kirjoitti:
En nyt sillä tavalla tunne Jethro Rostedtia tai hänen elämäntilannettaan, mutta en myöskään menisi arvailemaan sitä, millaisia sääntöjä hänen parisuhteessaan on. Mun ystäväni hakee seuraa lähinnä näistä avoimissa suhteissa olevista, ja esim. yhdellä hänen tapailusuhteellaan on takana pitkä avioliitto, joka on alusta asti ollut avoin suhde, jossa molemmilla on muita kumppaneita. Ystäväni on ollut pariskunnan kanssa yhteiselläkin reissulla.
Aika normaalia tämä on. Elämme 2020 luvulla, emmekä keskiajan kristillisessä aviovankeudessa.
Lähes jokaisella on jotain ulkopuolista sutinaa jossain vaiheessa "avio-onnea".
AP on melkoinen typerys kun lähtee toisten yksityisasoita levittelemään. Säälittävä persoona.
Ei kuulu muille.
En nyt sillä tavalla tunne Jethro Rostedtia tai hänen elämäntilannettaan, mutta en myöskään menisi arvailemaan sitä, millaisia sääntöjä hänen parisuhteessaan on. Mun ystäväni hakee seuraa lähinnä näistä avoimissa suhteissa olevista, ja esim. yhdellä hänen tapailusuhteellaan on takana pitkä avioliitto, joka on alusta asti ollut avoin suhde, jossa molemmilla on muita kumppaneita. Ystäväni on ollut pariskunnan kanssa yhteiselläkin reissulla.