Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämäni ei koskaan parane

Vierailija
28.08.2020 |

Joudun ikuisesti olemaan työelämästä syrjäytynyt kotiorja. En sitä enää jaksa. En tällaista elämää. Mitä tekisit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin töihin

Vierailija
2/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin tietää, että miksi joudut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on sairauksia jotka haittaa paljon elämää enkä ole koskaan saanut mitään töitä. En edes nuorena kun olin terveempi.

Vierailija
4/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joki vapaaehtoistyö aluksi?

Vierailija
5/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättä puoliso, joka pitää asemaasi nytkin ja hellan välissä, opiskele, mene töihin..

Vierailija
6/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joki vapaaehtoistyö aluksi?

Olen tehnyt niitä vuosikymmenten aikana mm käynyt lukemassa vanhuksille, jakanut ruokaa vähävaraisille, ollut uskovaisten lasten leirillä apuemäntänä yms. ap

Vierailija
7/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä måkin olin ehdottomassa tai mites kokemusasiantuntijuus noista sairauksista? Joku oma harrastuskin olisi tärkeää. Ei työelämä ole kaikkia varten, varsinkaan nykyisessä muodossaan. Silloin voi rakentaa oman näköisensä elämän ja on lupa silti olla tyytyväinen, jos pystyy. Tsemppiä. ❤

Vierailija
8/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättä puoliso, joka pitää asemaasi nytkin ja hellan välissä, opiskele, mene töihin..

Ei mun puoliso estä opiskeluja. Mun oppimisvaikeudet ja sairaudet ne on estänyt.

Vierailija
9/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos opiskelisit jotain työllistävää? Millainen opiskelu historia sinulla on?

Vierailija
10/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun puoliso estä opiskeluja. Mun oppimisvaikeudet ja sairaudet ne on estänyt.

Oppimisvaikeuksiin saa apua. Niin kauan, kun keksit syitä "ettei se tämän takia kuitenkaan onnistu" niin jäät tuohon suohon. Yritä edes niin ainakin voit sanoa yrittäneesi kaikkesi. Tsemppiä!

Vierailija
11/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppimisvaikeuksiin saa apua. Niin kauan, kun keksit syitä "ettei se tämän takia kuitenkaan onnistu" niin jäät tuohon suohon. Yritä edes niin ainakin voit sanoa yrittäneesi kaikkesi. Tsemppiä!

Mä olen yrittänyt. Yrittänyt käydä erityisammattikouluissa, saanut tukea opiskeluihin yms.

Vierailija
12/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on sairauksia jotka haittaa paljon elämää enkä ole koskaan saanut mitään töitä. En edes nuorena kun olin terveempi.

Samaistun. Mulla jo pelkästään sosiaalisten tilanteiden pelko aiheutti sen, että elämäni alkoi tavallaan vasta +30v. Hieman hukassa edelleen, mutta vähitellen, nollasta opetellen. Työnantajat eivät oikein millään käsitä, mutta kun löytyy edes yksi ymmärtävä, se riittää.

Vierailija
13/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt. Yrittänyt käydä erityisammattikouluissa, saanut tukea opiskeluihin yms.

Oletko käynyt koulun kuitenkin loppuun? Mitä alaa?

Vierailija
14/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orjuus on Suomessa kiellettyä. Ota yhteys poliisiin vauva-palstan sijaan.

Vierailija
15/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sulla menee jos pystyt notkumaan palstalla aamusta iltaan.

Vierailija
16/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt koulun kuitenkin loppuun? Mitä alaa?

En ole saanut mitään alaa opiskeltua loppuun.

Vierailija
17/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täällä on uskomattoman ilkeitä ja julmia. Hakisivat itselleen apua sen sijaan, että purkavat pahaa oloaan täällä muihin. Yritä ap olla välittämättä.

Vierailija
18/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Ap. Itsellä vähän samanlainen tilanne, ilman noita sairauksia. En vain pääse töihin. Harjoitteluhistorialla kuten vapaaehtoistöillä voi pyyhkiä persiinsä. Vain palkkatyöhistoria on oleellinen.

Been there, done that.

Vierailija
19/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet koettanut parantaa elämänlaatuasi? Ei se elämä itsestään parane ja pitää myös muistaa, että ei se työ ole ainoa asia joka määrittää ihmisen onnen. 

Vierailija
20/20 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet koettanut parantaa elämänlaatuasi? Ei se elämä itsestään parane ja pitää myös muistaa, että ei se työ ole ainoa asia joka määrittää ihmisen onnen. 

Olenhan mä koittanut parantaa elämääni. Olen yrittänyt opiskella, olen hakenut töitä, olen tehnyt vapaaehtoistöitä. Mitä muuta voisi yrittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan