Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten olet tutustunut miesystäväsi/miehesi kanssa?

Vierailija
20.09.2013 |

Olen ollut sinkku jo muutaman vuoden. Miesystävää ei vaan tunnu läytyvän mistään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla. Mies on siis työkaverini, mutta ei tunnettu kovin hyvin ennen yhteistä työmatkaa. Matkalla ei tapahtunut mitään (vaikka ex-puolisomme toki muuta luulevat, ehkä myös jotkut työkaverit), mutta sen jälkeen alkoi tapahtua. Matkasta on 10 vuotta ja naimisissa on oltu 5v. Onneks lapset on jo aikuisia.

Vierailija
2/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä seksikeskustelupalstalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Jonne lähdin ihan extempore. Olin kotikylälläni ihan vain pitsalla paikallisessa ja aikeissa mennä sieltä takaisin kotiin. Mutta hyppäsinkin parin tutun mukaan ja lähdin naapuripaikkakunnalle baariin. Siellä se mies tuli kanssani tanssimaan. Tosin ei meidän juttu vielä siitä alkanut. Sattumalta nähtiin sen jälkeen pari-kolme kertaa yhteisten tuttujen seurassa. Ja vasta kolmen kuukauden kuluttua ensitapaamisesta treffattiin silleen pysyvästi.

Ja tätä ennen olin ollu 6 vuotta sinkkuna.

Vierailija
4/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa

Vierailija
5/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match.comissa, kasvotusten tavattiin reilun kuukauden kirjoittelun ja soittelun jälkeen sen hetkisen kotikuntani eräässä ravintolassa ja se oli elämäni paras päivä :)

Vierailija
6/6 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin chatissa 13 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi