Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun unelma on muuttaa Englantiin sairaanhoitajaksi, onnistuuko enää?

Vierailija
27.08.2020 |

Kun tuli brexit, ja olen siis nyt lähihoitajaopiskelija YO-pohjalla, ja haen ensi keväänä sairaanhoitajaksi, viimeksi jäin pk-seudulla varasijalle 4.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä tuhansia avoimia työpaikkoja on pelkästään Lontoossa tarjolla hoitoalalla. Olin viime viikolla siellä, joten ihan tuoretta tietoa.

Eli luulisi onnistuvan edelleen, vaikkei samanlaista buumia olekaan päällä kuin takavuosina.

Vierailija
2/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä tuhansia avoimia työpaikkoja on pelkästään Lontoossa tarjolla hoitoalalla. Olin viime viikolla siellä, joten ihan tuoretta tietoa.

Eli luulisi onnistuvan edelleen, vaikkei samanlaista buumia olekaan päällä kuin takavuosina.

Olen kanssa lukenut, että Englannissa ja Lontoossa iso vaje sairaanhoitajista, kymmeniätuhansia siis. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden loppuun asti olisi aikaa. Sitten vaikeutuu ainakin hetkellisesti.

Vierailija
4/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kertoo se, että British Airwaysiltä irtisanottavia pikakoulutetaan hoitajiksi tällä hetkellä. Englanti on tässä mielessä fiksumpi yhteiskunta kuin Suomi. Kokonaisetu painaa eniten. Luin senkin sikäläisistä lehdistä, kun olin paikan päällä. T. Toisenkin viestin kirjoittaja.

Vierailija
5/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. :) ap

Vierailija
6/6 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala on muutenkin siellä nosteessa koronan myötä. Hyvin monien liikkeiden ikkunoissa isoja kiitosviestejä NHS:lle. Hoitotyötä arvostetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän