Ja taas naapurissa mekastetaan
tällä kertaa kovaäänistä riitelyä ja ulvomisitkua. Päivisin huutavat saman perheen lapset, mutta sen vielä ymmärrän ja siedän. Lapset on lapsia. Mutta aikuiset ihmiset keskellä arkiyötä, HUOH, luulisi että iltaisin tajuaisivat ja itsekin haluaisivat olla hiljaa.
t. töitä huomenna klo 7
Kommentit (5)
kutsu poliisi niin eiköhän hiljene ja jos o pahoinpitelijä mies niinku mulla oli aikoinaan niin vaimolle ehkä helpotus että joku puuttuu.
Soita poliisi niin vaihtuu taas ulvoja. Mies pääsee tilittämään vuorostaan.
mutta joo, onhan noita joutunut kuuntelemaan ihan liian paljonkin.
En saa kans unta, meidän seinän takana haukkuu ja ulvoo naapurin vasikan kokoiset hurtat..
Voi kurjaa. Auttasko ovikellon soitto ja "vieno pyynt" olla hiljempaa? Vai ovatko poliisikamaa? Minä taas valvon, kun unirytmi on ihan sekaisin. Olin reilun viikon tyomatkalla kaukoidässä ja palailin eilen aamulla. Loppuviikko on onneksi vapaata. Mulla ei ole juuri ollut jetlag-vaivoja, mutta nyt lienee...
Meidän taloyhtio on kyllä TOSI hiljainen, keski-ikä varmaan lähempänä 70-kymppiä, joten naapureista ei meluhaittaa. Ja vaikka asutaan Helsingin kantakapupungissa, niin liikenteen melukaan ei juuri haittaa. Siihen lienee tottunutkin.
kerran olen yrittänyt ovikelloa soittaa, ei vastausta. Ulkoisesti vaikuttaa melko tavalliselta lapsiperheeltä, ei siis ns. poliisikamaa. Luulen että tuo perhe on jotenkin kriisiytynyt tällä hetkellä, tai ainakin jatkuva huutoriitely ja lasten ahdistunut käytös luo sen mielikuvan. Eivät siis esim. soita musiikkia tai juhli, tuskin edes pahemmin juovat...olisi paljon matalampi kynnys mennä valittamaan hevijumputuksesta kuin selvien ihmisten riitelystä.