Mitä salasuhteen jälkeen?
Oon järjettömän rakastunut varattuun mieheen, jonka kanssa oon säätänyt aivan liikaa. Tiedän, että tekemisemme ovat olleet vastoin kaikkia moraalin sääntöjä. En ole ylpeä itsestäni.
Tää mies saa mut tuntemaan oloni ihanaksi, hän saa mut tuntemaan itseni erityiseksi. Samalla tää koko tilanne kuitenkin tekee mut hulluksi. Sydäntä raastaa, keuhkoja puristaa. En saa nukuttua enkä syötyä.
Tänään se kuitenkin iski muhun. Tajusin, että vaikka kuinka rakastan miestä, mun rakkaus ei hänelle riitä. Meistä ei ikinä tuu mitään tän enempää.
Tää ei voi enää jatkuu näin. Mä en voi hukata elämääni. Mun on laitettava tälle piste. Mut miten mä pääsen tästä ikinä yli? Sattuu aivan saatanasti. Niin pateettiselta kuin tää kuulostaakin, oon varma, etten enää koskaan rakasta ketään näin mielettömästi.
Kommentit (62)
Löysin tämän ketjun, mielenkiintoista keskustelua ja mulle erittäin ajankohtainen aihe... Vieläkö keskustelu jatkuisi..? :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 11:29"]
Kasvata omanarvontunto ja selkäranka, niin huomaat, ettei kyse olekaan rakkaudesta vaan pelkästä riippuvuudesta sinun puoleltasi ja hyväksikäytöstä miehen puolelta.
[/quote]
Ihan kuin me kakkosnaiset oltaisiin jotain tahdottomia ameeboja. Mulla on hyvä työ, raha-asiat kunnossa, olen raitis ja harrastuksia. Mutta koukuttava suhde pilaa koko setin, siitä ei niin vaan pääse eroon. Onhan näitä avioliitossa kituvia naisiakin tällä palstalla pilvin pimein, jotka ei osaa päästää huonosta liitosta irti. Sama tilanne niillä; helppoa sanoa että "jätä se".
nro 5