Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä salasuhteen jälkeen?

Vierailija
19.09.2013 |

Oon järjettömän rakastunut varattuun mieheen, jonka kanssa oon säätänyt aivan liikaa. Tiedän, että tekemisemme ovat olleet vastoin kaikkia moraalin sääntöjä. En ole ylpeä itsestäni. 

Tää mies saa mut tuntemaan oloni ihanaksi, hän saa mut tuntemaan itseni erityiseksi. Samalla tää koko tilanne kuitenkin tekee mut hulluksi. Sydäntä raastaa, keuhkoja puristaa. En saa nukuttua enkä syötyä. 

Tänään se kuitenkin iski muhun. Tajusin, että vaikka kuinka rakastan miestä, mun rakkaus ei hänelle riitä. Meistä ei ikinä tuu mitään tän enempää. 

Tää ei voi enää jatkuu näin. Mä en voi hukata elämääni. Mun on laitettava tälle piste. Mut miten mä pääsen tästä ikinä yli? Sattuu aivan saatanasti. Niin pateettiselta kuin tää kuulostaakin, oon varma, etten enää koskaan rakasta ketään näin mielettömästi.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:32"]

Aijaa. Mä oon kyllä naimisissa entisen salasuhteeni kanssa ja meillä on kaksi lastakin.

[/quote]

On varmaan ihanaa kertoa muille kuinka meidän rakkaustarinamme sai alkunsa. Yök.

Vierailija
22/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:10"]

Mielenkiintoista; salarakkaudet ovat miehelle huono elämäntapa. Toinen nainen on sen sijaan täysi rassukka ja tahdoton ameeba?

[/quote]

Näinhän se menee. Mies saa molemmat puolet aktiivisesti taiteilemalla, manipuloimalla ja valehtelemalla. Toinen nainen saa jämät ja vaimo puolituksen. Kenenkä potti on suurin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että naiset nimenomaan tukevat tätä. Jos vaimot oikeasti pysähtyisivät ajattelemaan, että se petturimies on ihan tietentahtoen pettänyt omaa vaimoaan, olisi jälki erinäköistä. Nyt tilanne on vähän se, että naiset kilvan syyttelevät toisiaan ja miehet saavat pettää, kun se on vain "paha tapa".

Vierailija
24/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 29, miten pääsit irti salasuhteesta käytännössä? Hienoa kuulla, että nyt elämä alkaa hymyillä ja näyttää kirkkaalta! 

Joku kyseli suhteeni taustoja. Itse olen sinkku, mies asuu tyttöystävänsä kanssa. Olemme suhteellisen nuoria, molemmat 29-v. Kummallakaan meistä ei ole lapsia. 

Ymmärrän, että salasuhteet nostavat tunteet pintaan. En missään määrin puolustele tekojani. Kaipaan täällä vain neuvoja, miten pääsen tästä eteenpäin, kun mies pyörii mielessäni koko ajan. 

ap

Vierailija
25/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:17"]

Niin mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että naiset nimenomaan tukevat tätä. Jos vaimot oikeasti pysähtyisivät ajattelemaan, että se petturimies on ihan tietentahtoen pettänyt omaa vaimoaan, olisi jälki erinäköistä. Nyt tilanne on vähän se, että naiset kilvan syyttelevät toisiaan ja miehet saavat pettää, kun se on vain "paha tapa".

[/quote]

Naisen asema kuviossa heikompi, siitä johtuu kinastelu. Tarkoitattatko, että vaimon pitäisi saatuaan pettämisen selville, heittää mies heti pellolle? Mies menisi "toisen naisen" helmoihin ja heistä tulisi pari vähäksi aikaa, kunnes toteaisivat että oli iso erehdys.

Avioliittossa tai avoliitossa ollaan vaan kiinni aika monella tasolla. Lapset, asuntovelat, omaisuus, yhteinen historia, yhteiset tuttavat ja suku jne. jne. Sekä mies ja vaimo joutuvat siis punnitsemaan ratkaisujaan monelta eri kantilta ennen kuin mies on vapaa liihottamaan suuren salarakkaansa syleilyyn.

Vierailija
26/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no vaimoillahan ei ole osaa eikä arpaa. Moni tietää että mies pettää, mutta silmät halutaan sulkea. Joko rahan takia tai sen ettei uskalleta kohdata totuutta.

Vierailija
27/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tähän nyt oman näkökulmani, olin varattu nainen ja salasuhteessa vapaaseen mieheen. Yhtä rankkaa tämä oli tälle toiselle miehelle kuin näille toisille naisillekin. Ei mies sen tunteettomampi ole. Ja mies on täsmälleen yhtä kyvykäs tai kyvytön tekemään valintoja kuin nainenkin. Itse henkilökohtaisesti en koskaan olisi suhteessa varattuun mieheen, en moraalisista syistä enkä siksi etten voisi rakastua, vaan koska se on minun valintani, aivan kuin valintani on ettei minua koskaan lyödä kuin kerran ja se on siinä. Vaikka selvitettiin asiat mieheni kanssa ja edelleen ollaan yhdessä, niin totuus on että täydellistä luottamusta ei enää tietenkään ole, koska kerran rikottu on aina sen jälkeen vain paikattu. Sekin pitää vain hyväksyä.

Vierailija
28/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille petetylle vaimolle, saat varmasti tilanteen muuttumaan tuosta edestakaisin jahkailusta. Sitten voit joko erota lopullisesti tai jatkaa miehen kanssa yhdessä.

Vaimonkin kannalta reilua kun tietää totuuden. Voi tuntua hurjalta ratkaisulta, mutta loppupeleissä kaikkien osapuolten kannalta oikeudenmukaisin tapa toimia.

Vierailija
29/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:22"]

Kerro sille petetylle vaimolle, saat varmasti tilanteen muuttumaan tuosta edestakaisin jahkailusta. Sitten voit joko erota lopullisesti tai jatkaa miehen kanssa yhdessä.

Vaimonkin kannalta reilua kun tietää totuuden. Voi tuntua hurjalta ratkaisulta, mutta loppupeleissä kaikkien osapuolten kannalta oikeudenmukaisin tapa toimia.

[/quote]

Meidän tapauksessa vaimo tietää minusta (jopa henkilöllisyyden) ja hyväksyy asian. Tai ainakin sietää, koska ei ole hakenut eroa.

Vierailija
30/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 14:22"]

[/quote]

Meidän tapauksessa vaimo tietää minusta (jopa henkilöllisyyden) ja hyväksyy asian. Tai ainakin sietää, koska ei ole hakenut eroa.

[/quote]

Sama täällä. Olen se, joka kertoi tässä ketjussa saaneensa pitkän salasuhteen kesän alussa lopetettua. Avovaimo tiesi, ei halunnut erota. Mies on jäänyt ennenkin kiinni pettämisestä. Heillä ei ole edes yhteisiä lapsia.... että meitä on joka junaan.

Vierailija
31/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:50"]

Niin no vaimoillahan ei ole osaa eikä arpaa. Moni tietää että mies pettää, mutta silmät halutaan sulkea. Joko rahan takia tai sen ettei uskalleta kohdata totuutta.

[/quote]

Siinä syntyy kolmio, jossa yksikään suhde ei ole terve. Vaimo ei voi antaa rakastajatteren voittaa. Hän eroaa vasta sitten, kun rakastajattaresta on ensin hankkiuduttu eroon. Rakastajatar ei taas voi antaa vaimon voittaa, kun on uskotellut itselleen, että hän on vaimoa parempi, miksi muuten mies tulisi hänen luokseen, kun vaimo odottaa kotona.

Vierailija
32/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v tuollaisessa suhteessa elänyt ja kyllä on mielenterveys koetuksella. Välillä niin ihanaa, välillä niin kamalaa :(

Eli enpä tiedä miten pääsee eroon!

Vierailija
33/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, ootko yrittänyt koskaan lopettaa suhdetta? Jos olet, mitä tapahtui? Entä minkä ikäinen olet?

ap

Vierailija
34/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ainakin 10 kertaa ja on yritetty yhdessäkin ja päätetty että lopetetaan, mutta max 3 vkoa on erossa oltu. Ikää mulla 41v, miehellä enemmän.

Vierailija
35/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas toinen nainen. Viisi vuotta mennyt ja aina vaan roikun tässä. Jos olisin tiennyt tämän, en olisi ikinä aloittanut säätämistä ukkomiehen kanssa. 

Ap:lle sanon, että lähde vielä kun voit. Et voi kuvitella sitä mielipahan määrää, jonka salasuhteessa eläminen tuottaa. Inhoan itseäni, kun olen tässä tilanteessa. Helpompaa olis olla vaikka narkkari. 

Vierailija
36/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle, kakkonen. Yritä kerätä voimia ja irtaantua miehestä. Kaikista ihanista hetkistä huolimatta ei tällainen ole oikeaa elämää.

Mutta on tää ihan hirveetä! En tiedä, miten tästä selviän. Miksi elämän pitää olla näin julmaa?

ap

Vierailija
37/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä ehkä vähän yksinkertainen, mutta mietin vain sitä, miten kummassa kykenette rakastamaan miestä, joka tuolla tavalla teitä vedättää. Jolle ei siis riitä teidän rakkautenne ja te vaan jonka on saatava muitakin naisia ja pidettävä kaikkia ns. löysässä hirressä. Eihän tuollainen mies oikeasti ole reilu, rehti eikä suoraselkäinen, ei empaattinen eikä omistautuva. Mitä siis hänessä näette? Oletteko luoneet jonkinlaisen haavekuvan, jonka alta ette vain kykene näkemään miehen todellista luonnetta vaikka kuinka se teille sanotaan monelta taholta vai mistä kummasta on kyse? 

T. Utelias

Vierailija
38/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rakastanut 5 vuotta varattua miestä, hän ei sentään ole naimisissa, eikä ole lapsia. Tapailimme n. 10 kertaa "salassa". Muuten siis nähtiin lähinnä töissä.  En ole päässyt yli. Jäljelle jäi tyhjyys, masennus, ahdistus, kaipaus. En ole rakastanut ketään toista niin paljon. Meistä tuskin tulee paria, niin erilaiset sosiaaliluokat ja muutenkin. 

Eli ei kannata aloittaa mitään virityksiä varattujen kanssa, ne päätyy aina sydänsuruihin. 

Vierailija
39/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5, kuvaat hyvin munkin ajatuksia! Mäkin kiroan sitä, että tähän lähdin mukaan, vaikka muuten olen aina niin "fiksu" ja tasapainoinen. Tätä on kestänyt  mulla noin vuoden. Parhaat hetket ovat olleet kuin satua, mutta suurimmaksi osaksi tää on yhtä tuskaa ja lohduttomia kyyneliä.

ap

Vierailija
40/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias, sanopa se... Tää on täysin käsittämätön tää koko kuvio! Voin nyt vain puhua omasta puolestani, mutta mulla tää mies vastaa monilta ominaisuuksiltaan mun unelmien miestä. Hän osaa kuunnella ja päästää myös mut lähelleen. Meillä on samanlainen huumorintaju ja saamme toisemme nauramaan. Hän osaa olla hellä ja lämmin. Hän tuoksuu todella hyvältä. Tajuan, että mies on pohjimmiltaan täys kusipää, kun vedättää sekä tyttöystäväänsä että mua. Ties vaikka meitä olisi useampiakin... Mutta kaikesta huolimatta hän on saanut mut täysin pauloihinsa. Ei tälle järjellistä selitystä voi mitenkään antaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi