Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä salasuhteen jälkeen?

Vierailija
19.09.2013 |

Oon järjettömän rakastunut varattuun mieheen, jonka kanssa oon säätänyt aivan liikaa. Tiedän, että tekemisemme ovat olleet vastoin kaikkia moraalin sääntöjä. En ole ylpeä itsestäni. 

Tää mies saa mut tuntemaan oloni ihanaksi, hän saa mut tuntemaan itseni erityiseksi. Samalla tää koko tilanne kuitenkin tekee mut hulluksi. Sydäntä raastaa, keuhkoja puristaa. En saa nukuttua enkä syötyä. 

Tänään se kuitenkin iski muhun. Tajusin, että vaikka kuinka rakastan miestä, mun rakkaus ei hänelle riitä. Meistä ei ikinä tuu mitään tän enempää. 

Tää ei voi enää jatkuu näin. Mä en voi hukata elämääni. Mun on laitettava tälle piste. Mut miten mä pääsen tästä ikinä yli? Sattuu aivan saatanasti. Niin pateettiselta kuin tää kuulostaakin, oon varma, etten enää koskaan rakasta ketään näin mielettömästi.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te sentään tiedätte, millaista peliä pelaatte. En oikein jaksa tuntea sympatiaa.

Vierailija
42/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuun mieheen täälläkin ihastunut. Ja sinulle nro 7, kyllä se varattu mieskin osaa olla omistushaluinen ja empaattinen.

Omassa tapauksessani en ole edes varma, että valitsisiko mies minua missään tilanteessa muuta kuin satunnaiseksi kyljen lämmittäjäksi, vaikka olisi vapaakin. Itse yrittänyt tässä myös päästä tästä piinasta irti, koittanut olla pitämättä yhteyttä ja tapaamatta, mutta aina sitä itsensä hänen luotaan löytää, vaikka piti niin olla viimeinen kerta kun hänet tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10, tuo oli kuin minun ajatuksistani...

Vierailija
44/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli salasuhde pari vuotta. Olimme ihan käsittämättömän rakastuneita toisiimme. Tästä huolimatta järki pysyi sen verran päässä, että ymmärsimme erilaisten elämäntilanteidemme mukana tuomat realiteetit, eikä meistä koskaan tullut oikeaa paria. Ehkä olimme pelkureita, ehkä emme rakastaneet toisiamme sittenkään tarpeeksi, ehkä olimme liian mukavuudenhaluisia. Suhde lopahti, kun tunnustimme lopullisesti, ettei siitä mitään oikeaa tulisi koskaan. Välimme ovat kuitenkin yhä lämpimät, vaikkakin etäiset. En muistele pahalla tai kanna mistään kaunaa. No hetkittäin mietin, miten alumperin rakastuin niin päättömästi tähän tuikitavalliseen mieheen. Olen oikeasti helpottunut, kun koko homma on ohi, sillä se oli ajoittain todella raskasta ja raastavaa  ja toisaalta täynnä lukemattomia ihania hetkiä, iloa ja hyvää oloa. En aio ikinä enää haksahtaa moiseen soppaan. Tavallinen tasainen elämä on parasta.

Vierailija
45/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höppänät teitä. Melkein laatta lentää, kun lukee näitä tilityksiä. Voi tätä itsepetoksen määrää.

Eikö yhtään kuvota, että tää teidän jakorasia lähtee himaan vetäsemään sitä vakituistaan sen jälkeen kun te olette kuksineet keskenänne? Tai nuoltuaan eka oikeaa eukkoaan, se tulee hoitelemaan teidät.

Olette aina ja tulette olemaan ravintoketjun pohjalla. Teidät dumpataan, ja ukko tuskin muistaa niitä valheita, mitä on leperrellyt korviinne. Kieltää teidät mennen tullen käsi sydämellä.

Vierailija
46/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ihanko oikeesti on yli nelikymppisiä, jotka elää tuollaista "Ihku mies on niiiiin ihana, enkä pääse yli siitä!"-vaihetta? :O Mä oon aina luullut että nuo elämää suuremmat tunteet on 15-vuotiaitten juttuja, sori vaan... Eikö riitä että on aikuinen ja päättää että tämä oli nyt tässä? Ihmettelen miten tuollaiseen edes päädytään...

Vierailija
47/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee... Älkää hyvänen aika uskoko niitä juttuja mitä ne miehet teille lurittelee! Kyllä ne miehet osaa. Se tuo heille suurta tyydytystä "valloittaa" naisia ja pitää niitä otteessaan.

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 22:42"]

Voi höppänät teitä. Melkein laatta lentää, kun lukee näitä tilityksiä. Voi tätä itsepetoksen määrää.

Eikö yhtään kuvota, että tää teidän jakorasia lähtee himaan vetäsemään sitä vakituistaan sen jälkeen kun te olette kuksineet keskenänne? Tai nuoltuaan eka oikeaa eukkoaan, se tulee hoitelemaan teidät.

Olette aina ja tulette olemaan ravintoketjun pohjalla. Teidät dumpataan, ja ukko tuskin muistaa niitä valheita, mitä on leperrellyt korviinne. Kieltää teidät mennen tullen käsi sydämellä.

[/quote]

Vierailija
48/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä oon kyllä naimisissa entisen salasuhteeni kanssa ja meillä on kaksi lastakin.

Vierailija
49/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:32"]

Aijaa. Mä oon kyllä naimisissa entisen salasuhteeni kanssa ja meillä on kaksi lastakin.

[/quote]

Mistä vetoa, että miehelläsi on jo toinen plakkarissa. Ei kahta ilman kolmatta, vai mikä tällaisten ihmisten motto voisi olla?

Vierailija
50/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:36"]

[/quote]

Mistä vetoa, että miehelläsi on jo toinen plakkarissa. Ei kahta ilman kolmatta, vai mikä tällaisten ihmisten motto voisi olla?

[/quote]

Joo joo. Arvasin että joku kiukkunen moraalimaija vetää tän ässän hihasta. :)

Vierailija
51/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä niin kuin minun eksä: ero perheestä ja muutatte yhteen asumaan. Onnea kestää sen pari kuukautta kunnes huomaatte, että olitte vain niin jännitykwen kaipuussa että kumpikin teki vain elämänsä virheen: toinen jättämällä perheensa ja 20 vuoden liiton, tiinen roikkumalla epätoivoisena haaveessa, että tässä miessä olisi jotain ihanaa. Jumalauta, se mies pettää sut hielä samalla tavalla kuin oman perheensä.

Vierailija
52/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sun sietää olla siitä sitten ylpeä!

[/quote]

Vierailija
53/62 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:41"]

Tehkääpä niin kuin minun eksä: ero perheestä ja muutatte yhteen asumaan. Onnea kestää sen pari kuukautta kunnes huomaatte, että olitte vain niin jännitykwen kaipuussa että kumpikin teki vain elämänsä virheen: toinen jättämällä perheensa ja 20 vuoden liiton, tiinen roikkumalla epätoivoisena haaveessa, että tässä miessä olisi jotain ihanaa. Jumalauta, se mies pettää sut hielä samalla tavalla kuin oman perheensä.

[/quote]

No mitä se kertoo susta että roikuit epätoivoisena 20 vuotta haaveessa, että siinä miehessä olisi jotain ihanaa?

Vierailija
54/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:46"]

No kyllä sun sietää olla siitä sitten ylpeä!

[/quote]

[/quote]

Kyllä se mun mielestä on ihan hieno asia että vaikka yksi parisuhde surullisesti päättyikin, sentään se ei päättynyt turhan takia.

Vierailija
55/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään konkreettisia neuvoja, miten saan tukahdettua nämä tunteeni miestä kohtaan ja jatkettua elämääni? Huonosti nukutun yön jälkeen olo ei ole ainakaan yhtään parantunut. Oon kuitenkin päättänyt pitää kiinni päätöksestäni, vaikka yhtä tuskaa tää on.

ap

Vierailija
56/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 10:43"]

Onko kellään mitään konkreettisia neuvoja, miten saan tukahdettua nämä tunteeni miestä kohtaan ja jatkettua elämääni?

[/quote]

No tietenkin laitat miehen valitsemaan, sinä vai vaimo. Siinähän selviää, välittääkö mies sinusta todella.

Tällä hetkellähän elät ratkaisussa, joka on miehelle täydellinen, on sekä vaimo että rakastajatar. Mies saa kaiken, sinä jäät nuolemaan näppejäsi jos mies ei kerran kuitenkaan halua sinua vaan olet vain mukava ratkaisu.

Mietipä tuolta pohjalta.

Vierailija
57/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten samassa jamassa.. ei sun auta kun yrittää eteenpäin, tietäen että joskus se loppuu kuitenkin. Pidä silmät auki, puuhastele kaikkea muuta, laita nettiin ilmotus, chattaile ihan vaan huvikseen toisten miesten kanssa..

Vierailija
58/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä nyt ehkä missasin jotain; ap, oletko sinäkin varattu? Onko sinulla lapsia? Entä tällä miehellä?

Vierailija
59/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata omanarvontunto ja selkäranka, niin huomaat, ettei kyse olekaan rakkaudesta vaan pelkästä riippuvuudesta sinun puoleltasi ja hyväksikäytöstä miehen puolelta.

Vierailija
60/62 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä salasuhteen miehen nyksältä, josko se antais miehesi sinulle? Lainaat sitten sitä sille exälle tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi