Pitkä nainen on näyttävämpi kuin lyhyt nainen.
Jos kadulla kävelee pitkä nainen ja lyhyt nainen, pitkä nainen vie väistämättä miesten huomion
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Itse suosin naisia välillä 155-175cm. En tiedä miksi, mutta oikein pitkistä naisista tulee hirvimäinen vaikutelma koipineen.
Gaselli on sana, jota minusta koipineni on käytetty. Olisko se sitten hirveä pykälää pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.Täää.. Pitkät hoikat jalat, onko noita voittanutta? Timmi pitkä nainen, uuh ahh!
Sanoo mies 163 cm.
Lyhyitä ihmisiä on vaikea ottaa tosissaan. He ovat jotenkin koomisia ja yrittävät päteä liikaa.
No, sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Itse tykkään olla pieni nainen. Tähän asti on ottajia piisannut.
Pitkii miehii ei vaa kauheesti oo, lyhyellä enempi valinnanvaraa. Vaikka pitkä on isompi ja näkyvä, niin lyhyt on naisellinen ja sievä ☺️
Juu ja mitä leveämpi sen parempi. Voi kun sellainen 178 cm ja 200 kg nainen tulisi päälleni ratsastamaan, uuuhhh.
Vierailija kirjoitti:
No, sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Itse tykkään olla pieni nainen. Tähän asti on ottajia piisannut.
Kyllä sopöille taskuvenuksille on aina ottajia. Ei Monen miehen ego kestä sitä että nainen on pitempi.
Totta kai ovat näyttäviä, ihan kuten mikä tahansa korkealla oleva tai iso, esimerkiksi lentokone. Mutta ei se tarkoita, että on paremman näköinen, tai edes hyvännäköinen.
Minä olen lyhyt enkä edes näy ihmismassassa erityisen hyvin. En siis väitä olevani NÄYTTÄVÄ.
Mutta miekkoset eivät jätä rauhaan ja töllöttelevät kauppareissuilla, joten.... XD
Sami Hedberg peruukki päässä on kyllä komia nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pygmit ala-peukuttaa.
Kaikkea voi saada rahalla, mutta pituutta on hiton vaikea lisätä. Sitä joko on tai ei ole - siksi se on niin arvostettua.Täää.. Pitkät hoikat jalat, onko noita voittanutta? Timmi pitkä nainen, uuh ahh!
Ihan kuin pitkällä ihmisellä olisi automaattisesti pitkät jalat. Mulla ei ainakaan ole, oon 175 cm, mun jalat sopis jotain 10 cm lyhyemmälle mainiosti.
Olen aina ihastunut alle 160-senttisiin naisiin. Nykyinen on 153 cm ja ihan hullun upea.
Aloitus om typerä. Mutta onhan näitä toisinpäin niin paljon, eli miehenä kommentoin tuohon.
Itselläni on ollut naisia, vaimoja/pitkiä parisuhteita niin n. 155-180 senttisten kanssa. Sängyssä ei mitään eroa, kaikki toki hoikkia olleet. Näyttäviä.. No joo. Pituudella ei minulle miehenä ole ollut mitään merkitystä, luonne ja naama enemmän merkanneet. Pienemmät ovat olleet sirompia ja isommat omalla tavalla seksikkäitä. Kaikista olen tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ovat näyttäviä, ihan kuten mikä tahansa korkealla oleva tai iso, esimerkiksi lentokone. Mutta ei se tarkoita, että on paremman näköinen, tai edes hyvännäköinen.
Minä olen lyhyt enkä edes näy ihmismassassa erityisen hyvin. En siis väitä olevani NÄYTTÄVÄ.
Mutta miekkoset eivät jätä rauhaan ja töllöttelevät kauppareissuilla, joten.... XD
Lentokone taivaalkla ei kyllä juuri näytä miltään, ei ainakaan naiselta.
Saataisko me olla kauniita sekä pitkinä että lyhyinä?
Vierailija kirjoitti:
Pitkii miehii ei vaa kauheesti oo, lyhyellä enempi valinnanvaraa. Vaikka pitkä on isompi ja näkyvä, niin lyhyt on naisellinen ja sievä ☺️
Niin on. Pitkät naiset on kolhoja ja miesmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Pitkät naiset on kolhoja ja miesmäisiä.
Jos valita saa tai pitää, niin olen mieluiten pitkä, hoikka, kolho ja kirveellä veistetty - huippumallityyliin.
Söpöys tai sievyys eivät ole minun silmissäni mitenkään tavoiteltavia ominaisuuksia.
Ja oma mielipide on paaaaaaaaaaaaaaaaaljon tärkeämpi kuin miesten miellyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta lyhyempi nainen on mukavempi ottaa mukaan.
Varsinkin jos itse on pätkä... :D
Pienet naiset ovat ihanan suloisia, ei mitään konkeloita.
Minkälainen ihminen jaksaa tehtailla näitä samoja aloituksia päivästä toiseen.