Joku nolo jätkä saanut pakit ja nyt provoo
Naurettavaa! Voitko yhtään katkerampi olla. Jos se mimmi ei suo halua niin ei halua! Hittoako pillität. Ehkä juuri siksi sait pakit kun olet tollanen.
Kommentit (10)
Mitä noloa on pakkien saamisessa?
Yrittänyttä ei laiteta sano jo hitlerikin ja huonosti kävi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:56"]
Mitä noloa on pakkien saamisessa?
Yrittänyttä ei laiteta sano jo hitlerikin ja huonosti kävi.
[/quote]
Hyvinhän sille kävi. Kohta on suosionsa huipulla.
Av-mammojen ei kannattaisi syytellä muita pillittämisestä. Olette itse vuodattaneet arviolta noin 90 tuhannessa ketjussa sitä kuinka kurjaa on tulla jätetyksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 21:27"]
Av-mammojen ei kannattaisi syytellä muita pillittämisestä. Olette itse vuodattaneet arviolta noin 90 tuhannessa ketjussa sitä kuinka kurjaa on tulla jätetyksi.
[/quote]
Sitähän täältä palstalta on hyvä hakea: vertaistukea !!!!
Painu muualle valittamaan tai vaikka runkkaamaan ku et keltään naiseltakaan saa (paitsi maksulliselta)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:00"]
Painu muualle valittamaan tai vaikka runkkaamaan ku et keltään naiseltakaan saa (paitsi maksulliselta)
[/quote]
Maksulliset naiset ovatkin parhaita. Luksushuora tekee mitä haluaa, miten haluaa, ja vielä rautaisella ammattitaidolla. Ei teitä ylipainoisia rumia ruikuttavia suominaisia kukaan huolisikaan. :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 23:09"]
[/quote]
Maksulliset naiset ovatkin parhaita. Luksushuora tekee mitä haluaa, miten haluaa, ja vielä rautaisella ammattitaidolla. Ei teitä ylipainoisia rumia ruikuttavia suominaisia kukaan huolisikaan. :D
[/quote]
jaahas, no mun kroppa ei ole ylipainoa nähnytkään. Ja monet huolisi mutta minä en huoli ketään. Kauheita rumia nysveröitä suomalaiset miehet. Kaikki parhaat miehet on varattuja tai homoja :-/
[/quote]
[/quote]
buahahhaa Jätkä ei saa piparia !!!!!!!!!! XD XD
[/quote]
[/quote]
Tää kroppa ei ole ylipainoa nähnytkään. Ottajia olisi mut en mä teit lassukoit huoli. Ennemmin selibaatissa elelen rauhassa.
Kaikki parhaat miehet on varattuja tai homoja :-/
huuui