Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudunko työkkärissä karenssiin?

Vierailija
19.09.2013 |

Muutin paikkakunnalta A paikkakunnalle B, koska avopuolisoni sai opiskelupaikan paikkakunnalta B ja myi omistamansa asunnon, jossa asuimme paikkakunnalla A. Yrityksellä X, jossa työskentelin paikkakunnalla A, ei ollut tarjota minulle työtä paikkakunnalla B, vaikka siellä toimii myös. Siksi jouduin työttömäksi.

Joudunko karenssiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paikkakuntien välinen etäisyys?

Vierailija
2/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:51"]

Muutin paikkakunnalta A paikkakunnalle B, koska avopuolisoni sai opiskelupaikan paikkakunnalta B ja myi omistamansa asunnon, jossa asuimme paikkakunnalla A. Yrityksellä X, jossa työskentelin paikkakunnalla A, ei ollut tarjota minulle työtä paikkakunnalla B, vaikka siellä toimii myös. Siksi jouduin työttömäksi.

Joudunko karenssiin?

[/quote]

Jos irtisanouduit itse, karenssia tulee väistämättä. Ei muutolla ole mitään tekemistä asian kanssa. Ratkaisevaa on vain se, oletko itse irtisanoutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 19:51"]

Joudunko karenssiin?

[/quote]

Jos irtisanouduit itse, karenssia tulee väistämättä. Ei muutolla ole mitään tekemistä asian kanssa. Ratkaisevaa on vain se, oletko itse irtisanoutunut.

[/quote]

Väärin!

Jos muuttaa työssäkäyntialueen ulkopuolelle, ei karenssia tule. Ja muuttaa perheen kanssa.

Vierailija
4/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee karenssi. Karenssia ei tulisi, jos muuttaisitte avopuolison työn vuoksi.

Vierailija
5/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole lapsia, se on työkkärikohtaista, miten tulkitaan varsinkin jos avoliitto. Molempia ratkaisuja on tutuille/puolitutuille vastaavassa tilanteessa tehty. 

Vierailija
6/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kyseessä opiskelupaikka, sitä ei oteta huomioon samalla tavalla kuin työpaikkaa, eli kallistun vitosen kanssa samaan mielipiteeseen. Todennäköistä noin. 

Vierailija
7/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee! Muutimme koko perhe 2 aik.+ 3 lasta) miehen opiskelujen takia 500km:n päähän. Karenssia tuli, koska irtisanouduin itse. Valitin asiasta mutta ei menny läpi.

Vierailija
8/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sai opiskelupaikan ja samantien hankki osa-aikaisen työn. Muutimme yhdessä, avoliitossa, ei karenssia, koska oli se työ!

Vierailija
9/9 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin syöpä ja unohdin tämän takia työkkärin.. karenssi tuli ja lapussa luki näin: Vaikka syynne onkin inhimellisesti käsitettävä, se ei ole työvoimapoliittisesti hyväksyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi