Onko tämä huolestuttava piirre tapailukumppanissa?
Että vahtii kuinka usein olen ollut viestisovelluksessa paikalla ja huomauttaa usein siitä, että olen ollut paikalla, mutta en ole vastannut hänelle. Huomauttelut aika tylyyn sävyyn ja kyseenalaistaa esim. kiireeni kun sanon olleeni kiireinen enkä ole siksi ehtinyt vastata. Usein myös viestiä kirjoittaessani ilmestyy paikalle, mutta menee sekunnissa pois paikalta.
Kommentit (37)
Hah, tuollaisen tyypin kanssa olisi kiva hieman vaihtaa ajatuksia. Olisi joskus ihan mukava kysellä häneltä erilaista asioista mielipidettä, tenttiä oikein kunnolla.
Yletön seksuaalisuus, seksinnälkä, ja patologinen, kontrolloiva mustasukkaisuus ovat niitä luonteenpiirteitä, joita ei kannata katsella. Kannattaa jättää heti. Kokemuksella 30 vuotta avioliitossa, mutta ennen sitä ehti nähdä paljon.
Itsekin olen vasta tutustumisvaiheessa yhteen opettajamieheen ja jumankauta miten siitä on paljastunut ärsyttäviä piirteitä! Se aina utelee miksi olen ”liian kiireinen” ja hidas vastailemaan viesteihin, voi hitto miten ärsyttävää. Ja se kyylää WhatsApissa aina mun paikallaoloja. Ja tietysti paljastui, että hän sattuu olemaan vegaani.. ja ei ole mitään vegaaneja vastaan, mutta tämä on juuri sellainen kiihkovegaani, jonka verenpaine selkeästi nousee siitä, jos mainitsen syöväni mitään eläinperäistä. Estän hänet tänään, ehdottomasti. Ja hitto eikö ihmiset käsitä, että vaikka ei olisikaan kiireitä, niin ei sitä aina jaksa vttu viestitellä ihmisten kanssa ja vastailla viesteihin sekunnin murto-osassa!!!
Kyllä se yleensä kertoo kiinnostuksen puutteesta, jos tapailukumppani kyllä lukee viestit ja roikkuu jatkuvasti WhatsAppissa, mutta ei vastaa mitään. Viestittelee muille kyllä. Itse en kyllä tällaisesta huomiosta menisi sanomaan...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yleensä kertoo kiinnostuksen puutteesta, jos tapailukumppani kyllä lukee viestit ja roikkuu jatkuvasti WhatsAppissa, mutta ei vastaa mitään. Viestittelee muille kyllä. Itse en kyllä tällaisesta huomiosta menisi sanomaan...
Oikeastiko jollain on vielä näkyvissä ne tiedot?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä ihmiset jotka vetoavat aina kiireeseen kun ei voi vastata jonkun viestiin. Ymmärrän jos pitää joku novelli kirjoittaa mutta ei se lyhkänen vastaus oikeasti paljoa vaadi. Tekosyitä. Totuus on ettei se toinen pidä toista tarpeeksi tärkeänä että voisi minuutin tuhlata kallista aikaa yhteen viestiin ja toiseen ihmiseen.
Mun mielestä huvittavimpia ovat nämä ihmiset, jotka kuvittelevat että suon heille tasan sillä sekunnilla välittömän jakamattoman huomioni, kun he suuressa armossaan päättävät minulle viestin laittaa.
Mielestäni todella itsekästä kuvitella että toinen on tasan tarkkaan minun tarpeitani varten.
Voi tietty liittyä epävarmuuteen mut yleensä ihminen ymmärtää pysyä hiljaa. Eli kun kerran on niin outo että kehtaa noin ääneen sanoa niin sanoisin että juokse, lujaa ja älä katso taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas. Monesko samanlainen aloitus päivän sisään? Kymmenes?
Teitä kyttääjiä on näköjään niin paljon.
Huolestuttavaa että kehtaa valittaa tosta ääneen.
Kuulostaa hirveän rasittavalta tyypiltä, suoraan roskiin. Tapailin parin treffien verran tuollaista ja ihan umpi pershäröinen sekoilijahan siitä paljastui.
Naurettavia vastauksia XDDDDD Minä olen huomauttanut magneettimiekkoselle siitä, että hän lupasi laittaa viestiä eikä laittanutkaan (töiden takia.) Ja kuka tahansa magneettimiekkosesta lukenut tietää, etten ole hänestä edes kovin kiinnostunut. En silti haluaisi olla huonoissa väleissä enkä vihoitella. Kyllähän se suututti, kun lupasi, muttei pitänytkään lupausta (ja kummasti sen jälkeen, kun kieltäydyin s--ek--suaalisista toimenpiteistä.)
Jos viivyttelee vastauksen kanssa, ei ole kiinnostunut. Ihan ok sen huomatessaan sanoa se ääneen, tai 'ääneen', pelihän on jo pelattu siinä vaiheessa muutenkin. Ei mitään menetettävää.
Niin siis minä en tiennyt etukäteen, että magneettimiekkonen oli töissä. Hän itse kyllä tiesi (yllätys yllätys), ja silti lupasi laittaa viestiä.
Loppuisi lyhyeen seuruselut tällaisen kumppanin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Yletön seksuaalisuus, seksinnälkä, ja patologinen, kontrolloiva mustasukkaisuus ovat niitä luonteenpiirteitä, joita ei kannata katsella. Kannattaa jättää heti. Kokemuksella 30 vuotta avioliitossa, mutta ennen sitä ehti nähdä paljon.
Miksi seksuaalisuus on paha asia? Ja milloin siitä tulee "yletöntä"?
t. Nuorempi nainen kyselee
On.
Siksi nämä viestisovellukset on helvetistä.
Huolestuttavaa on kuten todettu. Kysy miksi vaatii vastauksen heti kun on paikalla.
Oliko tarpeeksi lyhkänen vastaus? Tyydyttikö se sinua?