Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä huolestuttava piirre tapailukumppanissa?

Vierailija
27.08.2020 |

Että vahtii kuinka usein olen ollut viestisovelluksessa paikalla ja huomauttaa usein siitä, että olen ollut paikalla, mutta en ole vastannut hänelle. Huomauttelut aika tylyyn sävyyn ja kyseenalaistaa esim. kiireeni kun sanon olleeni kiireinen enkä ole siksi ehtinyt vastata. Usein myös viestiä kirjoittaessani ilmestyy paikalle, mutta menee sekunnissa pois paikalta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla jos vahtii ja painaa päälle, puuttuu käyttäytymiseen. Seuraa nyt vähän aikaa. 

Vierailija
2/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en käytä henkilökohtaiseen viestintään puhelimella kuin vanhan ajan txtareita ja soittoja.

Ei tarvi kenenkään kyylätä mitäkin statusta tai tilapäivitystä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kerrat kun olen ollut vastaavasta huolissani, miehellä on todellakin ollut useita naisia joille viestittelee.

Vierailija
4/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sua selvästikin kyttää. Haluatko kyttäävän miehen?

Vierailija
5/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso varoitusmerkki

Vierailija
6/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestuttava piirre.

Jos hän herää ja tajuaa että hänen toimintansa ei ole tervettä niin sitten antaisin mahdollisuuden, muussa tapauksessa jättäisin siihen.

Vierailija
7/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoat kerrat kun olen ollut vastaavasta huolissani, miehellä on todellakin ollut useita naisia joille viestittelee.

Ihana!

Mulle tommonen kans!

Mistä moisia alfauroksia oikein saa?!

En todellakaan halua miestä jolle riittää vain yksi nainen...

Vierailija
8/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota whatsapista paikalla -tieto pois ja katso miten reagoi. Mutta pahalta kuulostaa, harvoin tuollainen käytös ainakaan vähenee suhteen edetessä.

Vierailija
9/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö whatsappissa jos on paikalla, vaikka on laittanut "viimeksi käynyt" -täpän pois päältä?

Ja kyllä musta toi on vähän huono merkki. Itsekin olen epävarmuuksissani lurkkinut, koska joku ihminen vastaa, mutta en näe että keneltäkään voi kuote kaan vaatia vastausta muulloin kuin silloin kun hän itse haluaa vastata. Eikä jatkuva kyttääminen ole tervettä pidemmän päälle. Vaikka tapailuvaiheessa pientä sellaista olis hetkittäin.

Vierailija
10/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi jos yhdenkin kerran 'huomauttaisi' tuollaisesta. En seurustele kyttääjien ja mustasukkaisten vaativikkojen kanssa.

Vierailija
11/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas. Monesko samanlainen aloitus päivän sisään? Kymmenes? 

Vierailija
12/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö whatsappissa jos on paikalla, vaikka on laittanut "viimeksi käynyt" -täpän pois päältä?

Ja kyllä musta toi on vähän huono merkki. Itsekin olen epävarmuuksissani lurkkinut, koska joku ihminen vastaa, mutta en näe että keneltäkään voi kuote kaan vaatia vastausta muulloin kuin silloin kun hän itse haluaa vastata. Eikä jatkuva kyttääminen ole tervettä pidemmän päälle. Vaikka tapailuvaiheessa pientä sellaista olis hetkittäin.

Näkee jos on paikalla, mutta ei koska on viimeksi ollut paikalla. 

Vierailija
13/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä ihmiset jotka vetoavat aina kiireeseen kun ei voi vastata jonkun viestiin. Ymmärrän jos pitää joku novelli kirjoittaa mutta ei se lyhkänen vastaus oikeasti paljoa vaadi. Tekosyitä. Totuus on ettei se toinen pidä toista tarpeeksi tärkeänä että voisi minuutin tuhlata kallista aikaa yhteen viestiin ja toiseen ihmiseen.

Vierailija
14/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee jos on paikalla, mutta ei koska on viimeksi ollut paikalla. 

Okei. Täytyykin vähentää siellä roikkumista :P

Vierailija
15/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä ihmiset jotka vetoavat aina kiireeseen kun ei voi vastata jonkun viestiin. Ymmärrän jos pitää joku novelli kirjoittaa mutta ei se lyhkänen vastaus oikeasti paljoa vaadi. Tekosyitä. Totuus on ettei se toinen pidä toista tarpeeksi tärkeänä että voisi minuutin tuhlata kallista aikaa yhteen viestiin ja toiseen ihmiseen.

Niin tai on ihminen, joka pitää omasta tilasta ja vastaa viesteihin, jotka ovat kiireellisiä, muihin sitten myöhemmin. Ap:n tapaus on huolestuttava jos vielä usein huomauttelee.

Vierailija
16/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse vaadi keneltäkään että minun viestiini pitää vastata minuutin sisällä, enkä hyväksy sellaisia vaatimuksia muiltakaan. Vastaan kun vastaan, eikä minun tarvitse sitä selitellä. Olkoon sitten kokonaan ilman vastauksia jos ei kelpaa.

Vierailija
17/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen nopeasti, mut saatan vastata hitaammin, jos asialla ei ole kiire. Ja jos kyse on siitä, että haluan vähän miettiä mitä kirjoitan, niin vastaan vasta kun olen paremmassa paikassa ja ajatellut asiaa.

Vierailija
18/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan nyhverö? Jos minulle tulisi joku huomauttelemaan tekemisistäni ja olemisistani, niin pistäisin ensin kovan kovaa vastaan ja vaatisin selitystä miksi hän luulee minun selvittävän hänelle asioitani ja sen jälkeen ilmoittaisin selkeästi, että en ole kiinnostunut. En todellakaan alkaisi selittelemään hänelle mitään ja en edes leikkisi mukavaa ymmärtäväistä naista, jonka mielest on ok, että äijä tuollaisia kyselee.

Sinuna ap siis sanoisin äijälle hyvin ymmärrettävästi, että hänen tiedustelunsa eivät ole ok ja että hän lopettaa tähän paikkaan kyyläämisensä, sillä muutkaan naiset eivät ole hänelle tilivelvollisia.

Vierailija
19/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.

Vierailija
20/37 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä, en hyväksyisi. Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan