Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka antaa huomiota piikittelemällä? Se on niiden tapa kertoa: ”Oot tärkeä.”

Vierailija
27.08.2020 |

Tajusin vasta muutama päivä sitten erään ihmisen kohdalla tämän. Otin sen aiemmin vähän loukkauksena, mutta se olikin vähän sellaista huomioo.

Miksi jotkut tekee näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset ovat aika ilkeitä. Tällaisia deittikumppaneita on tullut vastaan pilvin pimein. Minusta se ei ole kyllä huomion antamista vaan vain puhdasta ilkeyttä.

Vierailija
2/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia, usein ihmiset loukkaantuu tuista, mutta jos tunnet henkilön itse hyvin ja tiedät että hän ei tarkoita pahaa, niin silloin teidän välillänne voi olla vielä lupaava suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, oon ite sellainen. Teen niin koska se on hauskaa sellaisen kanssa joka on samanlainen. Näitä on valitettavan vähän.

Vierailija
4/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan flirtiksi

Vierailija
5/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan flirtiksi

Niinpä. Meni aikaa ymmärtää vaan.

Vierailija
6/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sellasta että toinen tulee ja sanoo että "onpa sulla ruma tukka" vaikka tarkoittaa hienoa kampausta. Kuulostaapa lapselliselta.

Vierailija
7/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on pari sellaista ystävää. Itsellänikin kesti jonkin aikaa tajuta se, kun en ole ollenkaan samanlainen, mutta sitten taas kun jotkut muut osaavat lähteä mukaan tähän niin sitä välillä kateellisena seuraa vierestä sitä humoristista vittuilua, kun huomaa muiden välisen kemian (ei romanttisen vaan ystävämielisen).

Vierailija
8/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pidä sellaisesta. Pidin joskus, mutta en enää, ahdistun.

Asioista on pidemmän päälle mielenkiintoisempaa puhua aidosti.

Vierailija
9/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten sekin vitsailu on menettänyt mielenkiintonsa. Nykyään kuulostaa joutavalle suunsoitolle omiin korviin. Jos ei ole hyvää sanottavaa tai osaa perustella antamaansa kritiikkiä niin on hiljaa sitten. Sellainen tyhjänpäivänen äänenpito vain kuluttaa toista ihmistä.

Vierailija
10/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raskas ihmistyyppi. Meillä on töissä yksi tällainen. Huutelee toiselta puolelta kahvihuonetta mm seuraavanlaisia kommentteja:

”Ootpa sä aikaisessa tänään!” (Kello on varttia vaille kymmenen.)

”Nytkö sä vasta tuut! Oliko tyyny hyvin?” (Kello on viittä vaille kymmenen.)

”Miten sinä muka vähän nukut, sinähän tulet töihinkin vasta kymmeneen?” (Kun puhuttiin siitä, kuinka monta tuntia jokainen kokee tarvitsevansa nukkumiseen.)

Puren hammasta, mutta joku päivä vielä oikeasti muistutan häntä siitä, että liukuma on tosiaan sinne kymmeneen asti eikä mun tulemiset kuulu täten kenellekään.

Vierailija
11/11 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella raskas ihmistyyppi. Meillä on töissä yksi tällainen. Huutelee toiselta puolelta kahvihuonetta mm seuraavanlaisia kommentteja:

”Ootpa sä aikaisessa tänään!” (Kello on varttia vaille kymmenen.)

”Nytkö sä vasta tuut! Oliko tyyny hyvin?” (Kello on viittä vaille kymmenen.)

”Miten sinä muka vähän nukut, sinähän tulet töihinkin vasta kymmeneen?” (Kun puhuttiin siitä, kuinka monta tuntia jokainen kokee tarvitsevansa nukkumiseen.)

Puren hammasta, mutta joku päivä vielä oikeasti muistutan häntä siitä, että liukuma on tosiaan sinne kymmeneen asti eikä mun tulemiset kuulu täten kenellekään.

Iltalaiska. On kateellinen kun sun parhaat tunnit ei kulu töissä kuten sulla. Mäkin oon iltavirkku ja se on ihmisen parasta aikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi