Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen (luonteeltasi) haluaisit olla?

Vierailija
19.09.2013 |

Minkälaisia luonteenpiirteitä, ominaisuuksia, tietoja tai taitoja ihmisessä ihailette? Millainen ihminen haluaisit olla tai minkälaiseksi tulla/kasvaa/kehittyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ihmisiä, jotka seuraavat, mitä maailmalla tapahtuu ja tietävät paljon asioista, kykenevät tekemään älykkäitä analyyseja ja puhuvat viisaita.

Ihailen ihmisiä, jotka ovat taloudellisesti taitavia, tekevät hyviä sijoituksia, tekevät löytöjä jne.

Ja sellaisia, jotka puhuvat hyvin vieraita kieliä ja osaavat laulaa.

Vierailija
2/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka voisi vaan pokalla haistattaa kaikille, ja jota kaikki vähän pelkäisivät mutta arvostaisivat ääneen aikaansaavana ihmisenä.

(olen liian diplomaattinen ihminen ja sen verran hiljainen etten pidä meteliä aikaansaannoksistani töissäkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sosiaalisesti älykäs ja sulava. Olisin myös mielelläni ekstrovertimpi.

Vierailija
4/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antelias. Luovuttaa rahaa hyväntekeväisyyksiin, lasten sairaalaan, homekouluihin....

Vierailija
5/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kärsivällisempi. Ihailen myös ihmisiä, jotka saavat vaivattoman kontaktin muihin ihmisiin, ovat vilpittömän oloisia mutteivät kuitenkaan liian avoimia.

Olen yrittänyt tietoisesti aina kuunnella ensin muita ja sitten vasta kertoa oman näkemykseni asioista. Mulla on ollut paha tapa puhua päälle, kun innostun aina niin paljon.

Lisäksi haluaisin olla "teflon", elää päivän kerrallaan murehtimatta turhia.

Vierailija
6/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisempi haluaisin itse olla. Esiintymis- ja keskustelutaitoinen. Matemaattinen lahjakkuus olisi plussaa myös. 

Vierailija
7/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:22"]

Sosiaalisempi haluaisin itse olla. Esiintymis- ja keskustelutaitoinen. Matemaattinen lahjakkuus olisi plussaa myös. 

[/quote]

Tähän vielä, nyt olen täysin vastakohtainen. Olen erakko, ei ole oikei, kavereita koska en osaa pitää huolta niistä enkä halua vapaa-aikaani tuhlata heihin, vihaan esiintymistä ja muita sosiaalisia juhlia, vihaan kaikkea sosiaalista, matemaattisesti olen keskitasoa. 

Vierailija
8/8 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla rauhallisempi ja pitkäpinnaisempi. Varsinkin lasten kanssa olisi kiva, kun ei alkaisi kiukuttaa niin helposti.

Haluaisin myös osata olla murehtimatta asioita, joihin en voi itse vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä