Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumi-laukut, mitä mieltä?

Vierailija
13.11.2013 |

Onko ihania laukkuja? Kuinka moni omistaa? Hinta on sen verran korkea, että haluaisin käyttökokemuksia ennen kuin ostan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään omastani aivan valtavasti. Siihen mahtuu aivan sairaan paljon tavaraa ilman että se silti näyttää miltään matkakassilta, se on paksua kestävää ja joustavaa nahkaa ja mielestäni aika ajattoman muotoinen. Uskoisin että tulen käyttämään sitä vuosikymmeniä, mikä on paljon enemmän kuin voin sanoa monesta muusta nahkalaukustani. Yleensä niissä on kuitenkin aina jotain mikä rispaantuu tai lässähtää, joku liimattu osa joka aukeaa tms, mutta en keksi mikä osa tuota laukkua voisi mennä samalla tavalla hajalle normaalikäytöllä.

Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
2/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Kovin on rumia ja kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös katsellut niitä ja tykkään! En ole vielä raaskinut ostaa kun ei ole tarvetta. Sitten kun nykyinen musta Longchamp alkaa vetää viimeisiään niin voisin harkita Lumi-laukkua.

Vierailija
4/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta se logo ei ole onnistunut. Toivottavasti ymmärtävät tulevaisuudessa pienentää sitä tai jättää pois.

Vierailija
5/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskikokoinen, tykkään. Laadukkaan oloista nahkaa ja työn jälkeä. Pidän pelkistetyistä linjoista ja inhoan turhia "krumeluureja", siksi varmaan ihastuin tuohon kaupassa.

Vierailija
6/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 17:55"]

Tykkään, mutta se logo ei ole onnistunut. Toivottavasti ymmärtävät tulevaisuudessa pienentää sitä tai jättää pois.

[/quote]

Mä en ole edes huomannut logoa, itselläni supermarket XL. Ehkä se näkyy häiritsevästi jossain ihan pienessä koossa muttei kyllä isossa. Tai sitten on kyse jostain toisesta veskasta.

Miksi muuten sain negapeukkua, sanoinko jotain loukkaavaa vai mistä kyse? Jos vain siitä ettei joku pidä Lumin laukuista niin ehkä on hedelmällisempää kirjoittaa oma viesti?

2

Vierailija
7/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ja laadukkaita!

Vierailija
8/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tai tykkäisin jos pysyisi olalla paremmin. Toinen hihna roikkuu aina. Olen kuvitellut olevani ihan normaalit hartiat omaava. 

Vierailija
9/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli olisi hyvä ja simppeli? Vinkkejä?

Vierailija
10/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

No just se Supermarket on hyvä. Lumi on siitä hassu merkki että suurin osa malleista on minusta oikeasti tosi rumia (huom: amatöörimielipide, ei tarvitse loukkaantua), vaikka Supermarket kaikissa väreissään ja kokovaihtoehdoissaan o musta aika ihana.

Vierailija
11/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli on minusta kiva, samoin Marja.

Vierailija
12/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muuten kovasti, mutta laatu pissii. Pyörillä varustettu matkakassi ei toimi kunnolla, kun teleskooppikahvan mekanismissa on vikaa. Tänään minun piti juuri ottaa Lumi-shopperi päiväkassiksi reissuun mukaan, kun huomasin että siitä oli toinen kannake rikkoutunut, kun sitä kiinni pitävä niitti oli hajonnut omia aikojaan. Ja tätä kassia ei ollut tähän mennessä käytetty kuin 24 tuntia!

Vierailija
13/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää Supermarket -laukusta yhtään! Mulla on useampi Lumin laukku ja olen tykännyt. Yhdessä laukussa oli pieni ongelma nepparin kanssa ja se korjattiin nopeasti. Muuten ei ole valittamista laadusta. Suosikkini on ehdottomasti miesten malliston Tomi http://lumiaccessories.com/v5/product/tomi-small-messenger-bag-rbl/ ja muutenkin tykkään enemmän tuosta Mhann-mallistosta.

Vierailija
14/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti Supermarket bagistani, mutta harmittaa kun vetskari hajosi vuoden päivittäisen käytön jälkeen. Oonhan mä sitä tosi paljon käyttänyt, mutta silti toivoisi, että kun ostaa kalliin laukun, niin se kestää vuosia. Nyt mietin, missä vetskan voisi korjauttaa, että lopputulos olisi kunnollinen...

Vierailija
15/25 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tykkää Lumin laukuista, näyttää turhan kolhoilta. Miesten mallistosta Tomi ja naisten mallistosta Stella miellyttää silmääni eniten. Supermarket bagit näyttää blogeissa hyviltä, mutta livenä mielestäni ihan samalta kuin mikä tahansa peruslaukku. 

Siskoni on Lumi-"fani", hänellä on mm. kaksi Supermarket bagia ja hänen mukaansa että laatu vaikuttaa jonkin verran huonontuneen tai sitten se heittelee aika paljon. Hän osti ekan Supermarketin jo vuosia sitten, ja se on runsaasta käytöstä huolimatta melkein priimakunnossa edelleen. Toisen osti vajaa kaksi vuotta sitten, ja se on jo jonkin verran kulahtanut, kantokahvat ovat selkeästi kuluneet ja saumakin vähän auennut. En sitten tiedä onko vain yksittäinen maanantaikappale vai onko laatu oikeasti huonontunut noin paljon.

Vierailija
16/25 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi-laukut on todellakin tehty suomalaiselle naiselle - pelkistettyä, yksinkertaista rumaa kauppakassimalliia, ei mitään kauniita yksityiskohtia. Varmasti erittäin käytännöllinen, sitähän suomalainen haluaa. On osattu todella tehdä laukku suomalaiselle naiselle.Plussana olen nähnyt ainoastaan mielettömän upeat värit kuten aniliini, kirkas vihreä, oranssi.

Vierailija
17/25 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi-laukut on todellakin tehty suomalaiselle naiselle - pelkistettyä, yksinkertaista rumaa kauppakassimalliia, ei mitään kauniita yksityiskohtia. Varmasti erittäin käytännöllinen, sitähän suomalainen haluaa. On osattu todella tehdä laukku suomalaiselle naiselle.Plussana olen nähnyt ainoastaan mielettömän upeat värit kuten aniliini, kirkas vihreä, oranssi.

Vierailija
18/25 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:21"]

[/quote]

Hienoa, miten yhdellä viestillä onnistutaan täysin mitätöimään sekä laukut että niiden käyttäjät, muut "suomalaiset naiset"! :-D

Lumit ovat kyllä omaankin tyyliini turhan yksinkertaisia. Mutta mielestäni kyllä tietyt mallit saattavat sopia jollekin muutenkin arkkitehtoonista tyyliä pukeutumisessa suosivalle ihan hyvin.

Sitä paitsi, tällaisista asiallisisia ja kiihkottomia käyttäjäkokemuksista, joita täällä on monta, kaipaisin muistakin laukuista.

Vierailija
19/25 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtoonista tyyliä:) Mikä pukeutumistyyli tämä on? Mulle tulee jotakin mieleen mutten naurultani kykene sitä nyt selostamaan. Hehhhehhehehee!!!

Vierailija
20/25 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:57"]

Tykkään kovasti Supermarket bagistani, mutta harmittaa kun vetskari hajosi vuoden päivittäisen käytön jälkeen. Oonhan mä sitä tosi paljon käyttänyt, mutta silti toivoisi, että kun ostaa kalliin laukun, niin se kestää vuosia. Nyt mietin, missä vetskan voisi korjauttaa, että lopputulos olisi kunnollinen...

[/quote]

Laukulla on vuoden takuu ja senkin jälkeen valmistaja on vastuussa valmistusvirheistä. Ota yhteyttä valmistajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi