Hetero Pride ja ahtaalle ajetut heterot
Nyt-liite julkaisi Hetero Priden järjestäjän Jani Salomaan haastattelun http://nyt.fi/20130919-jani-salomaa-jaerjestaeae-hetero-priden-koska-media-pakottaa-kaikki-suvaitsemaan-seksuaalivaehemmistoejae/
Ihmettelen, miten hyvinvoivan enemmistön jäsenellä voi olla niin klaustrofobinen olo tässä yhteiskunnassa. Heteroita kuitenkin on joka puolella, he kulkevat käsi kädessä kadulla, työntävät lastenvaunuja, puhuvat työkavereilleen parisuhdejuttuja. Kaikki nämä ovat sellaisia, mitä homot eivät yleensä voi tehdä, ainakaan pikkupaikkakunnilla. Nyt tv:ssä on muutama homo ja nämä heteroaktivistit luulevat näkevänsä homoja joka puolella. Tervettä vai ei?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:57"]
No ainakin gayparade-tapahtumiin voi osallistua heterona. Kai se toimii toisinkin päin jos ovat oikealla asialla.
[/quote]
Näin mäkin ajattelin. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, miten otettaisiin vastaan. :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 14:47"]
Suomalaisuutta ja heteroita saa ihan rauhassa mollata, koska sehän on merkki sivistyksestä ja suvaitsevaisuudesta. Kuten viime presidentin vaaleissa, kaikki "fiksut" ihmiset kannattivat Haavistoa, koska hän on homo. Mitä helvetin tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on presidentin tehtävien kanssa?!?
[/quote]
Sinustako ideologialla ei ollut mitään tekemistä presidentin vaalissa? Haavistoa vastustettiin nettikeskustelussa juuri homouden vuoksi, ei siksi, että hän kuuluu vihreisiin. Vieläkin naurattaa ne perustelut, että "Haavisto olisi hyvä presidentiksi, mutta kun minua huolettaa hänen turvallisuutensa valtiovierailuilla".
Minun äiti on vanhoillinen, uskovainen ihminen, joka aatemaailmaltaan vasemmistolainen. Hänestä äänestäminen on velvollisuus ja se pitää tehdä, vaikkei sopivaa ehdokasta olekaan. Koska kokoomus on äidistä saatanasta seuraava, hän äänesti Haavistoa.
28 jatkaa... Ja sateenkaaripaita tietty, ettei kukaan vaan luule mua heteroksi. Olisi noloa.
Homoseksuaalista elämäntapaa ei pitäisi mainostaa hyvänä asiana; se johtaa usein varhaishautaan ja tauteihin, huumekoukkuun yms.
Homoseksuaalinen suuntautuminen ei ole synti edes paavin mielestä (en ole uskovainen) mutta homoseksuaalinen elämäntapa ei ole vain sitä mitä telkkarissa sanotaan.
"Homoseksuaalista elämäntapaa ei pitäisi mainostaa hyvänä asiana; se johtaa usein varhaishautaan ja tauteihin, huumekoukkuun yms."
Vähän kaipaisin nyt todisteita tästä kyllä minä :)
Mielenkiintoista, että vaikka heteropriden ei sanota liittyvän millään lailla homoihin niin ainakin facebookissa suurinosa jutuista liittyi homojen mollaamiseen.
Tottakai saa olla ylpeä itsestään, mutta en minä lihaa syövänä heteromiehenä miellä tarpeelliseksi marssia sen takia. Riittää että naiset tykkää ihan arkielämässä ja on itse elämäänsä tyytyväinen.
Jotenkin tuntuu, että heteroprideillä elämä kiertää homoskenen ympärillä ja ajatukset pyörivät liikaa kehää homoissa.
T: elämäänsä tyytyväinen ja ylpeä heteromies
itse vihreitä äänestävänä "suvarien" edustajana (?) pidän hyvänä sitä, että ihmiset tuovat avoimesti esille ajatuksensa ja mielipiteensä, myös ne valtavirrasta poikkeavat. Kyllä Suomenmaahan mahtuu monenlaista tyyppiä, jotka eivät näe ja koe asioita samalla tavalla kuin ns. etelän media esittää.
Uskokaa tai älkää niin se on oikeasti se tie aitoon suvaitsevaisuuteen ja keskusteluun ihmisten välillä. Aitoa konsensusta ei sitä paitsi tule ikinä olemaan, jos "vääränlaiset" näkemykset tukahdutetaan niin ettei niillä ole minkäänlaista ilmaisukanavaa. Nämä sentään tekevät sen omalla nimellään ja naamallaan eivätkä huutele netissä nimettöminä...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:00"]
"Homoseksuaalista elämäntapaa ei pitäisi mainostaa hyvänä asiana; se johtaa usein varhaishautaan ja tauteihin, huumekoukkuun yms."
Vähän kaipaisin nyt todisteita tästä kyllä minä :)
[/quote]
Homojen elinikä on väh. 33% lyhyempi kuin heterojen. Etsipä itse netistä.
Kysehän on siitä, että nämä heteropridet ovat konservatiiveja. Homous on samaa outoutta kuin maahanmuutto ja feminismi, sitä ei ymmärrä. Kaikki on ylikorostusta ja vouhotusta, oli kyse homoista tai maahanmuuttajista.
Suomalaisuutta ja heteroja mollataan heidän mielestään, eli perusarvoja.
Mollaus-sanana ei ole kuitenkaan kaikkien ymmärtämä, koska oikeasti heitä ei mollata mutta he tuntevat että millataan kun eivät saa olla oikeassa ja enemmistönä.
Jopa Jarlan HS sarjakuva aiheesta on heteroprideläisten mielestä huono läppä ja vihervasemmistoa, vaikka muuten tykkäsivät tämän sotaan tai suomalaisuuteen liittyvistä vitseistä.
Kun ei saa sanoa homo tai neekeri niin tuleehan siitä tunne että on huono ja ei arvosteta, ei saa tuntea ylemmyyttä. On se niin väärin.
Pitää saada olla heteropride edes!
"Homojen elinikä on väh. 33% lyhyempi kuin heterojen. Etsipä itse netistä."
Suomessa vuonna 2011 syntyneellä tytöllä on edessään keskimäärin 83,5 vuotta, pojalla 77,2 vuotta.
Eli homomiehen keskimääräinen elinikä olisi 52 vuotta? Ja lesbonaisen 56 vuotta?
;-)
34 tässä
Löysin kuin löysinkin todisteita 37:n väitteille.
http://hyviauutisia.net/seksuaalimoraali/homoseksuaalisuus/
KATOLISTEN TEOLOGIEN JA EVANKELISTOJEN BLOGISTA.
Luotettava ja riippumaton lähde siis :)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:24"]
34 tässä
Löysin kuin löysinkin todisteita 37:n väitteille.
http://hyviauutisia.net/seksuaalimoraali/homoseksuaalisuus/
KATOLISTEN TEOLOGIEN JA EVANKELISTOJEN BLOGISTA.
Luotettava ja riippumaton lähde siis :)
[/quote]
Huononpa lähteen löysit... vai valikoidun?
Olisipa viherhyysärien ja vasurien isät olleet oikein kunnon umpihomoja niin Suomi olisi paljon parempi paikka.
Olen ap ihan samaa mieltä. En todella ymmärrä miten joku näkee homoutta kaikkialla. Meidän yhteiskunta on tosi heteronormatiivinen mutta kun sitä on pikkuisen raaputettu ja myös seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä jotain puhutaan niin joku umpihetero tai mikä lie nousee takajaloilleen paasaamaan että heterot on unohdettu. Säälittävää.
Ja tarkennukseksi vielä, että itsekin olen ollut vain heterosuhteissa (en tosin ehkä ole ihan 100 %sen hetero, niin mun on ehkä siksi helpompi ymmärtää myös homoja, mutta melkoisen kuitenkin).
Nyt kannattaa homojen olla valppaana! Hesan yöelämä on täynnä kaapittavia homoja, jotka parin drinksun jälkeen levittävät hyvin ahnaasti pakaransa.
Pedo on uus homo. Ootte vanhanaikasia jo.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 20:33"]
Nyt kannattaa homojen olla valppaana! Hesan yöelämä on täynnä kaapittavia homoja, jotka parin drinksun jälkeen levittävät hyvin ahnaasti pakaransa.
[/quote]
Ja oletteko kuulleet, että nykyään homot käyvät myös ihan tavallisissa baareissa, siis ihan HETERObaareissa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:44"]
Olisipa viherhyysärien ja vasurien isät olleet oikein kunnon umpihomoja niin Suomi olisi paljon parempi paikka.
[/quote]
Niinpä. Valitettavasti vain valkoisten oikestolaisten isät olivat, niin Suomi on, mitä on.
Samaa mieltä että näiden janttereiden ajatukset kiertää epäilyttävää kehää homojen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 15:31"]
Saakohan Hetero Pride tapahtumaan osallistua, vaikka ei ole hetero, mutta tukee heteroita ja tasa-arvoa? Jos mä ilmestyisin paikalle sateenkaaripaidassa ja ilmoittaisin, että heterolla on oikeus olla hetero?
[/quote]
No ainakin gayparade-tapahtumiin voi osallistua heterona. Kai se toimii toisinkin päin jos ovat oikealla asialla.