Menkää kouluun jos pääsette ja hakekaa tehtaalle töihin! Lopettakaa toi kateellinen valitus!
Alan olla Niin kyllästynyt lukemaan näitä paperimiesten haukkumisketjuja. Jos se duuni on niin sikahelppoa ja mukavaa niin miksi ette ole siellä tehtaalla töissä???? Tajuutteko että noi tehtaat elättää aika monta firmaa pienillä paikkakunnilla. Jakavat rahaa lasten harrastuksiin, kouluihin jne.jne. Jotkut ääliöt vielä ovat iloisia kun nyt ne ylipalkatut apinat saa kenkää. Hävetkää, kateelliset, katkerat pienisieluiset ihmiset.
Kommentit (26)
Ihme kitinää aikuisilta. Se kateellisuus.
Vain SUOMALAINEN voi olla kateellinen duunarille ja kannattaa johtajien miljoonien eurojen palkkoja! Ja vielä ilkkua kun toiset menettävät työpaikkansa. Tajutkaa jo ettei noiden tehtaiden palkkamenot ole kuin pieru saharassa. Ei niiden takia mitään suljeta! Uskomatonta miten tyhmiä ihmisiä aina vain löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne paperimiehet kovin koulutettuja ole. Sehän siinä palkassa ärsyttää.
Jos ei kerta tarvitse edes koulutusta niin mikä estää kateellisia itseään menemästä samoihin hommiin?
Ei ole tehtaita. Etkö ole lukenut uutisia?
NO miksi sit pitää ollla kateellinen jos niitä töitä ei enää edes ole? LOL
Ei se ole kateutta, ettei jaksa kuunnella, kun nämä ex-paperilaiset ruikuttavat, kun joutuvat menemään oikeisiin töihin. Luulisi kyllä, että niillä palkoilla olisi jotain jäänyt sukanvarteenkin, asumiskustannuksetkaan eivät Jämsässä päätä huimaa.
Häh? Oon yks niistä "rikkaista" ja oon kyllä pistäny kaiken sileeks ja huolella. Monet kahvit on tyytyväisten autokauppiaiden kanssa juotu. Tarttee kai vaihtaa auto johonkin halpaan rutkuun ja lähteä puistojengin "vaihtopenkille".
Niin se elämä heittelee. Oma palkkani ei ole koskaan ollut edes suomalaisten keskipalkan verran ja silti olen säästänyt. Siksiköhän ei ole tarvinnut työtömyysjaksoina edes miettiä puistojengiin lähtemistä?
Mitä vähemmän verotuloja sitä enemmän te valittajat olette ku ses sa. Sen asian kun ymmärtäisitte. Mutta eihän sitä voi tajuta kun on vain muutama herne pyörimässä pääkopassa, huoh. Kaikki jotka tienaavat hyvin alasta riippumatta elättävät teitä työttömiä, sairaita jne. Kunnilta loppuu kohta viimeisetkin hyvinvoinnin rippeet kun verotulot vaan vähenevät. Mutta sittenhän te olette tooosi iloisia ja tyytyväisiä? Saipas a pi na-paperimiehet oikein kunnon opetuksen. Jee mahtavaa!!! Kunnan työntekijätkö elättävät meidät tästä lähtien? Halooo
Häh? Oon yks niistä "rikkaista" ja oon kyllä pistäny kaiken sileeks ja huolella. Monet kahvit on tyytyväisten autokauppiaiden kanssa juotu. Tarttee kai vaihtaa auto johonkin halpaan rutkuun ja lähteä puistojengin "vaihtopenkille".