Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattui pelottava juttu bussissa, nyt ahdistaa enkä uskalla mennä ulos

Vierailija
27.08.2020 |

Bussiin tuli ilmeisesti aineissa oleva äijä joka istui minua vastapäätä vaikka bussissa oli lisäkseni vaan kaksi matkustajaa Mies alkoi höpöttämään itsekseen ja tuijottamaan minua. Hän tärisi ja yhtäkkiä säpsähti ja huusi "Sinulla on pirun sielu ja sen tulet tietämään" Menin sanomaan kuljettajalle että tyyppi häiriköi mutta tämä ei ilmeisesti ymmärtänyt kunnolla suomea koska ei sanonut tai tehnyt mitään. Mies jäi samalla pysäkillä pois mutta onneksi kaatui, niin pääsin juoksemaan kotiin ja ehdin vetää alaoven kiinni tyypin nenän edestä. En uskalla mennä edes roskia viemään kun pelkään että se äijä pyörii vieläkin talon ympärillä. Ikkunoista en näe häntä mutta ikkunoistani ei tosin näe ihan talon seinustoille. Voiko tällaisessa tilanteessa soittaa hätäkeskukseen tms. vai saanko jotkut sakot "turhasta" soitosta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyörii, nii sitten. Luultavasti on niin sekaisin, että unohtaa välikohtauksen, joita lienee ollut aikaisemminkin. Ehkä asennoituu niin, että kaikki häntä arvostelevat ja siksi hyökkii jo ennakolta.

Vierailija
2/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat sinut ulos linjoilta jos tuollaisesta soitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vasta, jos näet hänet.

4/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puhelin mukaan kun menet viemään roskia tms., katsele pihalla ympärillesi ja soita vasta jos tulee tarve. Tuskin mitään vaaraa enää on.

Vierailija
5/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa häkeen eikä kukaan naura. Voi olla, että tyyppi on ollut häiriöksi muualla ja häntä etsitään. Tai sitten ei, mutta häke sitten arvioi itse mitä tekevät.

Vierailija
6/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko roskien vieminen nyt juuri ja tänään välttämätöntä? Tuskin se ukko enää huomenna pihalla olisi.

Vierailija
7/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu, kun ahdistaa.

Luultavasti sinua ahdistaa moni muukin asia.

Vierailija
8/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se mies ei puhunut sinulle siinä bussissa vaan omille piruilleen. Oli aineissa ja näki harhoja.

Mene nyt pihalle ilman roskia, mutta puhelimen kanssa ja hyvät juoksukengät jalassa. Käy tarkastamassa lähiympäristöä ihan itsesi takia. Ja jos mies näkyy vielä siellä, soita sitten häkeen.

Vierailija
9/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu, kun ahdistaa.

Luultavasti sinua ahdistaa moni muukin asia.

Ei kai sinua ahdista aloittajan ahdistus?

Vierailija
10/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi huumehörhöt on muuten todella pelottavia. Mullakin käynyt vastaavanlainen tilanne. Pelottaa erityisesti siksi, että ovat niin sekaisin, etteivät itse tajua! Kaverini huumehörhö äijä on pahoinpidellyt ja melkein tappanut hänet aineissa ollessaan, niin siks pelottaa erityisen paljon. Kannattaa noita varoa mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
11/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tämä sattui? Itä-Hgissä ainakin yks tämmönen samantyyppinen tyyppi on useasti samaan aikaan dösässä kuin minäkin. Ehkä joku 2 kertaa viikossa. Vähän sellanen pelottavan oloinen harhoissaan.

Vierailija
12/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat henkilökohtaisesti ?Sekopään sekoilut ?Taisit tuntea tyypin ja oli jokin syy käytökseen ?

Vierailija
13/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otat henkilökohtaisesti ?Sekopään sekoilut ?Taisit tuntea tyypin ja oli jokin syy käytökseen ?

Kas, narkki itse tuli keskusteluun.

Vierailija
14/14 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo otsikon nähtyäni että joku mies se varmaan taas on aiheuttanut harmia... Ja oikeassahan minä olin.

Miksi kaikenlaiset häiriköt ovat lähes järjestään miehiä? Missä ovat kanssaihmisiään vainoavat naiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän