Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voin ilmoittaa naapurin veronkierrosta?

Vierailija
18.09.2013 |

Naapuritalon perhe rikastuu pimeällä työllä. Minne voin ilmoittaa? Onnistuuko nimettömänä?

Ärsyttää elättää moisia loisia.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:30"]

Avaaja:

Ihme, että täällä ovat kaikki putkareiden wt-mammat pelko persiissä, kun ukon viraabelihommat tulevat ilmi.

Ja nrolle 16: kyseessä on kymmenet tuhannet eurot vuodessa, en kai minä nyt jostain satasista /muutamasta tonnista olisi korpeentunut.

Kateuden kanssa tällä nyt ei ole mitään tekemistä. DI-mieheni ansaitsee yli 150000€ vuodessa ja minä KTM hieman enemmän. Ja ihan rehellisesti verot maksaen!

[/quote]

Miten vitussa te olette sitten niin idiootteja että ette tiedä mihin veronkierrosta pitää ilmoittaa?? Niinpä niin, läskiperse mamma makaa itse työttömänä kotona ja kyttää naapureitaan.. En tiedä kumpi on vittumaisempi sinä vai naapurisi

Vierailija
22/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi ilmoittaa siitä? Mitä niiden elämä sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:39"]

Kyllä DI ja KTM tietävät, mihin pitäisi ilmoittaa...

[/quote]

Aivan, ap:han se on vallan koulutettu henkilö. *HUUTONAURUA*

Vierailija
24/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verohallinnossa työskentelevä kaverini kerran sanoi, että vero.fi sivuilla on palautelomake, johon voi myös laittaa noi naapurikäräytykset.

Niin ihmiset tekee esim Tukiaisesta ja muistakin julkkiksista ja ne sitten tarkastetaan.

Vierailija
25/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari veronkiertäjää täällä vastailee ja huutonauraa kilpaa

Vierailija
26/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuden kanssa tällä nyt ei ole mitään tekemistä. DI-mieheni ansaitsee yli 150000€ vuodessa ja minä KTM hieman enemmän. Ja ihan rehellisesti verot maksaen!

[/quote]

HAHA, jos provoaa, kannattaa tehdä se edes hiukan uskottavasti. 

Vierailija
27/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:59"]

[/quote]

HAHA, jos provoaa, kannattaa tehdä se edes hiukan uskottavasti. 

[/quote]

Mummummummumm mutta kun mun mies on kuule ihan oikia resitentti ja tienaa kuule 3000000000000 vuojessa, niin kuule käräytän ihan varmasti naapurin akan, kun se on taatusti joku rostiutoitu kun sen luona käy miehiä.

Ja minä oon kans kuule semmonen KTMYSSL ja tienaan ainaki viissattaa enämpi kuin sinä tienaat. Ja kuule käräytän kaikki perkele

Vierailija
28/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rikolliset pitää käräyttää. Tyhmiäkö olette?

Vierailija
29/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja:

Ihme, että täällä ovat kaikki putkareiden wt-mammat pelko persiissä, kun ukon viraabelihommat tulevat ilmi.

Ja nrolle 16: kyseessä on kymmenet tuhannet eurot vuodessa, en kai minä nyt jostain satasista /muutamasta tonnista olisi korpeentunut.

[/quote]

Heh. No sen verran kauan on mies noita pikku hommia silloin tällöin tehnyt että olisi jo paljastunut jos olisi paljastuakseen :) Ehkä kaikista huvittavinta on se, että miehen kaverilla on säännöllisenä asiakkaana itse verotarkastaja :) Mistä sinä tiedät, että minkä verran naapurisi tienaa näillä bisneksillään? En minäkään sitä hyväksy, että tehdään kokopäiväisesti, nostetaan tuet ja pimeät tuet, mutta väitän, että melkein joka ikinen tekee /teetättää jossain vaiheessa elämäänsä jossain muodossa pimeää työtä. 

Vierailija
30/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun elätit on kateellisia työtä tekeville ihmisille. Pimeä raha ei ole keneltäkään pois kaikki se menee kiertoon ja sitä kautta veroihin. On täyttä typeryyttä maksaa yrittäjänä tuloista n70-80% veroja ja vain sen takia että lähiövalaat talipatsas miehineen voivat maata kotona, katsoen salkkareita...

Vierailija
31/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja:

[/quote]

No mutta mikä sitten tekee yläpäässäsi noin vaikeaa? Itselläsihän / Itsellänne ovat kaikki asiat hyvin, paremmin kuin suurimmalla osalla suomalaisista, paremmin kuin mm. minulla.

Miksi et voi nauttia siitä mitä Sinulla ja miehelläsi on, mitä lisäarvoa Sinulle tuo matalamielinen ilmiantaminen?

Ja jos nyt tosiaankin niin hölmö olet, että itseäsi köyhempää rupeat vainoamaan, niin varaudu siihen, että tämä uhrisi saatta vastata siihen jollain tavalla. Tuskin maksaa montaakaan tuhatta €uroa palkata joku veli venäläinen päivälipulla varmistamaan pysyvästi, ettet enää tee sitä kenellekään toiste. Hänellä saattaa olla siihen varaakin, jos edes puolet siitä mitä väität, pitää paikkansa.

Jos hän tosiaankin systemaattisesti, laajasti ja pitkään pimittää veroja, hän narahtaa siitä aivan varmasti jonkin kirjanpidon täsmäämättömyyden sivutuotteena ennemmin tai myöhemmin; ja mitä myöhemmin, sitä korkeammalta hän putoaa. Hän vastaa siitä sitten sekä yhteiskunnalle että Jumalalle ilman Sinun apuasikin.

Olen olut huomaavinani tässä elämässä, että sodanjulistus ketään vastaan ilman syytä ei ole viisasta. En tosin itse ole tehnytkään mitään tuon suuruusluokan temppuja kenellekään.

Kyllä saa elää paljon vapaammin ja ilman pelkoja, kun ei oma-aloitteisesti mene sorkkimaan muiden asioita.

Mitäs jos keskittyisit vain omaan työhösi, urakehitykseesi, perheeseesi, taloosi, huvilaasi ym. ja sanoisit kyseiselle naapurillesi ystävällisesti "Terve!", kun hän kävelee vastaan, etkä korottaisi itseäsi Jumalaksi?

Eikä Hänkään käsittääkseni erityisesti arvosta yli-innokkaita pikku-apulaisiaan, jotka häärivät ilman Hänen mandaattiaan omista kyseenalaisista motiiveistaan, joten temppusi jälkeen Sinulla saattaa olla kaksi vihollista.

Vierailija
32/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tämmöiset vasikat vituttaa. Toivottavasti joku tuikkais teidän talon tuleen

Vierailija
33/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 10:25"]vain huijarit ja siivellä eläjät ei maksa veroja.

jätetään kaikki maksamatta ja katsotaan kuinka yhteiskunta toimii.

[/quote]

Selvä katsotaan mitäs ajattelit et tapahtuu? Olet ihanan tyhmä

Vierailija
34/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 18:37"]

Vastaavasti duunarit osaavat, mutta mieluummin maksavat jollekulle muulle - pimeenä? Wtf?

[/quote]

Tuota, mistä ihmeestä sä olet saanut päähäsi, että ainoastaan duunarit teettää pimeätä työtä? :D Kyllä se akateemisillekin kelpaa :) Miksi eivät maksa laillisesti, jaa-a.

[/quote]

Niin, vuosien köyhyydessä viruneen akateemisen pätkätyöläisen on tooosi vaikea päättää, maksaako sakokaivon tyhjentäjälle kuuskymppiä käteen vai toisen mokoman kuitista. Jos ero on noin suuri, saa olla pyhimys ettei maksa pimeänä. Jonkun kaksikymppiä vielä maksaisikin ilman suurempaa tuskaa.

Vierailija
35/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ilmiannat. Kunniallinen teko.

Vierailija
36/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 19:39"]

Kampaajat ja hierojat esimerkiksi tekevät paljon pimeää työtä. Eli leikkaavat tuttujen hiuksia ja hierovat ja saavat rahan käteen ja eivät ilmoita sitä mihinkään. Ne pitäisi kyllä heti käräyttää. Suomen talous ei kestä pimeän työn tekijöitä

[/quote]

Ilman jonkinasteista pimeää työtä nuo jäisivät työttömiksi, sittenkö talous kestäisi paremmin? Entä jos näillä ei olisi syystä tai toisesta varaa olla työttöminä, vaan jatkaisivat talouttaan sitten mustan talouden puolella?

Poliitikotkin ymmärtävät, että liian tiukka suhtautuminen harmaaseen talouteen tulee kalliiksi. Se on silmänpalvontaa ja sumutusta, kun aletaan kauheasti paasaamaan sitä vastaan. Silloin nuo jättävät jotain tärkeää tekemättä tai ajavat jotain hankkeita, joiden eivät toivo saavan huomiota ollenkaan.

Vierailija
37/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen havainnut pimeitä remontteja teettävät ihmiset keskimääräistä tyhmemmiksi, valitettavasti. Seuraavista syistä:

- remonteista saa kotitalousvähennyksen, joka kannattaa ottaa huomioon loppuhintaa laskiessa! Usein yllättävästi halvempi! 

- liikkeen kanssa asioidessa remontille saa takuun

- vältytään ikäviltä yllätyksiltä - esim. tuttavamme ostivat talon, johon ilmalämpöpumpun on asentanut joku teeseitse- jamppa ja se on erittäin tyhmässä paikassa ja väärin asennettu

- työn saa useimmiten valmiiksi sopimuksen mukaan!, se, että kylpyhuoneesta puuttuu  kaksi vuotta remontin jälkeen tiivisteet ja osa listoista sitten odotellaan tulisiko se Esko ne laittaa niinku jouluna lupas..

- lisäksi vielä yhteiskunnallinen merkitys 

Vierailija
38/64 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:22"]

Naapuritalon perhe rikastuu pimeällä työllä. Minne voin ilmoittaa? Onnistuuko nimettömänä?

Ärsyttää elättää moisia loisia.

[/quote]

Oikeesti sinua ärsyttää se kun sinulla ei ole mitään mitä myydä pimeesti. Kyllä raha kelpaisi sinullekin. Naamiot vaan kateutesi lainkuuliaisuuteen

[/quote]

Juuri näin. Hehän elättävät itse itsensä kun tienaavat pimeästi.

Minäkin teen pimeää työtä ja se ei ole kyllä naapurilta pois. Naapuri ei sitä työtä osaisi edes tehdä, mitä minä teen verottomana.

[/quote]

Juupa juu, juoppokin kyllä juomiselleen syyn ja puolustuksen keksii.
Ai että oletkin taitava, ainoa maailmassa! Totuushan kuitenkin on, että olet pelkkä toisten kustannuksella elävä haaska!

Jos jotain positiivista sinusta yrittää sanoa, niin ilmeisesti hiukan kolkuttaa, kun puolustele tekoasi! Toivottavasti jäät kiinni, ilmoitin tämän keskustelun eteenpäin!

Vierailija
39/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että "verenkierrosta" :D

Vierailija
40/64 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset kehottavat ilmoittamaan ja duunarit heiluttelevat kateuskorttia.

Miksiköhän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi