Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan voi

Vierailija
18.09.2013 |

Käyttää rakennekynsiä? Itsellä menee kylmät väreet jo ajatuksestakin, että kynteni olisivat niin pitkät. Eivätkö ne ole kamalan ahdistavat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mulla on tosin vaan geelaus omien kynsien päällä. Mitään ei tarvitse itse tehdä kynsille useampaan viikkoon. Helppoa ja huoletonta.

Vierailija
2/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rumat ja epäkäytännölliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Onnistuu salitreenit ja golffauskin rakennekynsien kanssa, ei ongelmaa.

Vierailija
4/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua, enkä ole koskaan tajunnutkaan. Olen joissain muissa ulkonäköasioissa hyvinkin naisellinen, mutta rakennekynsiä tai edes pitkiä omia kynsiä mulla ei todellakaan nähdä. Olisi ihan kädetön olo sellaisten kanssa, eikä ne sitä paitsi tunnu kovin hygienisiltäkään. Ja on mulla sentään jotain muutakin tekemistä kuin hinkata ylipitkiä kynsiä puhtaaksi kynsiharjalla, koska fakta on että ne on tosi likaiset sieltä alta, jos niitä ei puhdistaisi siten. Yök.

Vierailija
5/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei onnistu remppahommat eikä puutarhanhoito, mielipuuhani.

Vierailija
6/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itse käytän kynnenkovettajia, mikäli haluan pitkät kynnet. Olen onnekas, sillä kynteni kasvavat kauniin mallisiksi. (Ja siihen se onnekkuus taisi geenien kohdalla loppuakin.. :D ) Kaipa rakennekynsien käyttäjät tottuvat niiden tuomaan tunteeseen. Itse en taas tykkää siitä, miltä sukkahousut tuntuvat, mutta kaikkeen tottuu. 

PS. Laittaisitko jatkossa aloituksen aiheen jo otsikkoon? :)