Paljonko saat tulokseksi? Itse sain täydet matikkatestistä!!
Kommentit (19)
Oon tehny ton testin jo. Sain myös täydet. Aika vajaa pitää olla, että ei saa täysiä pisteitä. Eihän tossa ole edes mitään aikarajaa.
Täydet tuli. Olen olen testin mukaan ollut kuulolla matikan tunnilla. No en tod ole. Olin surkea matikassa, mutta päässälasku on kyllä niin helppoa.
Päässälasku ei oikeastaan kerro matemaattisista lahjoista. Enemmän kertoo se, että hallitsee erillaiset laskukaavat. Päässälasku on vain yksi pieni osa peruskoulun matikkaa.
Täydet, mutta se olikin naurettavan helppo.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei saa täysiä??
Mietin samaa 😂
Juu, älyttömän helppo oli, mutta piti hetki keskittyä, mikä ei ehkä enää kaikilta onnistu. Ehkä jollain 5 sekunnin aikarajoituksella (per kysymys) olisi saanut jo haastettakin.
Vierailija kirjoitti:
Sain 4/10 oikein..
Trollolloo. Siinä on 12 kysymystä. Epäilen, että et edes avannut testiä
Typerä testi. Ei tuo ollut mikään matematiikan laskutehtävä vaan ulkoa opittu kertotaulu.
Täydet. Onneksi (t. matikan ope)
Mut olipa tyhmä testi. Sama kaava toistui.. Olisi pitänyt muuttaa laskuja siten, ettei kaikki toista kertolasku +- jotain.
Ihan täydellinen tulos! Kannatti istua koulussa matikantunneilla! 12/12
Ei voinut tehdä, olisi pitänyt katsoa mainos. Linkkaa joku jonka voi tehdä katsomatta mainoksia.
12/12. No voi hyvää päivää. Pelkkiä kertolaskuja ja ei tarvinnut edes laskujärjestystä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, älyttömän helppo oli, mutta piti hetki keskittyä, mikä ei ehkä enää kaikilta onnistu. Ehkä jollain 5 sekunnin aikarajoituksella (per kysymys) olisi saanut jo haastettakin.
Joo. Ihan järkky univelka eikä pää toimi, täydet sain. 5s aikarajoituksella ois varmaan ollut toinen tilanne. Huomasin kyllä että kertotaulut ei tule enää niin hyvin ulkomuistista kuin ennen, kun kantaa aina laskinta (puhelinta) mukana.
Ei ollut haastetta ja lopetin 5 tehtävän jälkeen. En hukannut enempää aikaanki. Ollako vaiko eikö olla? hmm hmmm. Paljonko luoti laskee 200 metrin matkalla jos sataa vettä 5mm tunnissa .....hmm hmm.
Nyt oli melkonen haistapaskatesti.
Tekemättä tiedän tuloksen -> 0. Vihaan päässälaskuja (mulla on dyskalkulia), ja jos huijausta ei ole estetty käytän apuvälineitä eli laskinta.
Täydet