Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän, että iHerbin vitamiinit on laatua eikä jotain perunajauhoa?

Vierailija
18.09.2013 |

kun ne tulee ulkomailta... mistä tiedän että ne on oikeasti sitä vitamiinia (haluaisin tilata d-vitamiinia) kuin pitää ja täyttä tavaraa eikä vain jotain kasaan puristettua jauhoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedäkään. Et tiedä niistä kotimaisistakaan. Voit selvittää, millaista valvontaa niissä tehdään ja sitten luottaa tai olla luottamatta niihin.

Vierailija
2/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä merta edemmäs kalaan eli miksi haluat tilata vitamiinit ulkomailta? Eikö se ole aikamoista uhkapeliä, kun kotimaistenkin tuotteiden kanssa pitää olla tarkkana. Eikös juuri D-vitamiinituotteita tutkittu viime keväänä ja nousi kalabaliikki, kun tulokset olivat aika ristiriitaisia. Mene apteekkiin ja hanki sieltä vitamiinisi, mutta kysele ensin, mikä on luotettava tuote. Luontaistuotealalla liikkuu kaikenlaisia toimijoita rehellisistä huijareihin. Muuten: en myöskään ostaisi koskaan minkäänlaisia pillereitä puhelinmyynnistä tai ulkomaan matkoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerbistä saa myös samoja vitamiineja kuin täältä luontaistuotekaupoista. Lisäksi siellä on luettavissa runsaasti käyttäjäpalautetta. Minä pidän kyllä ko. sivustoa luotettavana - tilaan sieltä samoja vitamiineja mitä saa täältä, mutta siellä maksaa puolet vähemmän.

Esim. Solgarin vitamiinit on laadukkaita, eivät sisällä mitään "ylimääräistä". Suomessa niistä saa luontaistuotekaupoista ja mm. Ruohonjuuresta.

Vierailija
4/4 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuota SOLGARia saa iherbiltä puolet halvemmalla ja puolet enemmän. Paljon muitakin tuotteita löytyy. Itse päättää mihin luottaa. Suomen hyllyliltä saatavat eivät takaa laatua kun nekin tilattu muualta suurimmaksi osaksi. Itse en ainakaan pulita 50ug d-vitasta 20€ 100kpl kun saan 4x halvemmalla enemmän.

http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

Käykää lukemassa ohjeita ja suosituksia, kiitos:)