Mikä näitä nykyajan nuoria naisia vaivaa??
Mikä heidät saa laittamaan tekoripset, hiuspidennykset, silikonit, tekokynnet, tatuoinnit??
Kertokaa se suurin syy.
Itse olen elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja silloin muotia oli luonnollisuus. Jos siihen aikaan olisi ollut nuo ylläolevat, olisi saanut ihan toisen nimen...
Anu Sagim oli BB:ssä aivan oikeassa ihmetellessään, kun kaikilla pitää olla feikkiä niin paljon. Ja se tuskin on Anun kohdalla kateutta, hän päihittää ulkonäöllään monet parikymppiset hiuslisäkkeillä sun muilla varustetut tyttöset. Nämä nuoret tytöt aiheuttavat Anussa sen saman reaktion kuin minussakin: ihmetyksen! Että miksi, miksi nuoret kauniit naiset tekevät niin.
Olen itse 40-vuotias, eikä tulisi mieleenikään laittaa itseeni mitään luettelemistani asioista. Hiuksiani sävytän, se riittää mulle vallan hyvin :-)
Ihmettelen vain, koska luulisi, että 20-30-vuotiaana olisi niin kaunis jo luonnostaan, ettei tarvitsisi mitään ylimääräistä. Toista sen luulisi olevan tälläisellä keski-ikäisellä mammalla, jonka luulisi tarvitsevan kaikenmaailman lisäkkeet joka paikkaan.
Mutta se on se itseluottamus. Tässä iässä sitä löytyy mukavasti :-)
Mitäs ajatuksia teillä muilla?
Kommentit (69)
Täällä on taas vedetty ääripää mukaan. Luettelemasi asiat voi olla myös tyylikkäitä, hyvällä maulla laitettu.
Minusta tuntuu loukkaavalta, että tatuoinnit aina yhdistetään noihin silareihin, tekotukkiin yms. Okei, on tullut selväksi että niitä pidetään nykyään jonain muoti-ilmiönä (vaikka kausi käsittääkseni kestikin vain muutaman vuoden 2000-luvulla - tatuoinnithan EIVÄT ole enää muodissa). Kai tajuatte, että taiteelliset ihmiset ottavat tatuointeja muita useammin, eivät vain "tyhmät pissikset"? Itse olen graafinen suunnittelija, ja tällä alalla on yleisempää ottaa tatuointeja kuin "normaalien ihmisten" keskuudessa ihan vain siksi, että näemme niiden taiteellisen arvon. On tosi leimaavaa ja minusta loukkaavaakin niputtaa tatuoinnit yhteen noiden muiden juttujen kanssa ja olettaa, että niiden ottaminen on aina sidoksissa muotiin.
T: nainen, jolla on omaan taiteeseen perustuvia tatuointeja, mutta ei hiustenpidennyksiä, silareita, tekokynsiä jne.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 17:28"]
Kai tajuatte, että taiteelliset ihmiset ottavat tatuointeja muita useammin, eivät vain "tyhmät pissikset"?
[/quote]
Olen ihmetellyt samaa. En niputtaisi yhteen jotain tribaalituherruksia ja vaikka valokuvantarkkaa taidetta.
T: tatuoimaton
Tuo on parikymppisen wt-porukan tyyliä, ei kaikkien parikymppisten...
AP sinä sen sanoit. Minä olen opettanut omille tytöilleni, että "rumat tytöt" tarvitsevat noita feikki juttuja ollakseen kauniita. Luonnollisesti kauniit eivät niitä tarvite. Ja kun se todellinen kauneus lähtee itsetunnosta, niin loppujen lopuksi ei ole mitään merkitystä onko edes luonnostaan kaunis, sillä hyväläl itsetunolla varustettu on kaunis aina.
Poikani (ikää 18v) on sanonut, että ei ikinä ottaisi tyttöystäväkseen tällaista pissistä jolla tekoripseä, tekotukkaa jne. Hyvä poika!
Oisko myös osittain siksi et nykyään kaikki laittaa kuvia ja koko elämänsä nettiin? Valokuviin nämä feikkijutut sopivat jotenkin paremmin kun ovat näyttävämmät. Kun taas luonnossa näyttävät typeriltä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:56"]
Iän huomaa hyvin tästä viestistä. Vain kalkkikset käyttävät tuollaisia hymiöitä.[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 10:51"]
Mikä heidät saa laittamaan tekoripset, hiuspidennykset, silikonit, tekokynnet, tatuoinnit??
Kertokaa se suurin syy.
Itse olen elänyt nuoruuteni 90-luvulla ja silloin muotia oli luonnollisuus. Jos siihen aikaan olisi ollut nuo ylläolevat, olisi saanut ihan toisen nimen...
Anu Sagim oli BB:ssä aivan oikeassa ihmetellessään, kun kaikilla pitää olla feikkiä niin paljon. Ja se tuskin on Anun kohdalla kateutta, hän päihittää ulkonäöllään monet parikymppiset hiuslisäkkeillä sun muilla varustetut tyttöset. Nämä nuoret tytöt aiheuttavat Anussa sen saman reaktion kuin minussakin: ihmetyksen! Että miksi, miksi nuoret kauniit naiset tekevät niin.
Olen itse 40-vuotias, eikä tulisi mieleenikään laittaa itseeni mitään luettelemistani asioista. Hiuksiani sävytän, se riittää mulle vallan hyvin :-)
Ihmettelen vain, koska luulisi, että 20-30-vuotiaana olisi niin kaunis jo luonnostaan, ettei tarvitsisi mitään ylimääräistä. Toista sen luulisi olevan tälläisellä keski-ikäisellä mammalla, jonka luulisi tarvitsevan kaikenmaailman lisäkkeet joka paikkaan.
Mutta se on se itseluottamus. Tässä iässä sitä löytyy mukavasti :-)
Mitäs ajatuksia teillä muilla?
[/quote]
[/quote]
Hoh hoijaa, omat aivosi ovat kalkkeutuneet jo nyt. Kuinkahan kalkkeutuneet ne ovat ollessani nelikymppinen? Vai elätkö edes niin kauan kun se niiin kauhean vanha ikä?
Ei kaikki ole luonnonkauniita vaikka on nuori ja jos itseä piristää laittaa vaikka tekoripset niin mitä sitten?
Itselläni on tekotukka koska olen aina halunnut pitkät hiukset eivätkä omani kasva kuin olkapäille :(
Mjn mielestä on ihan ok jos on vaikka irtoripset ja kynnet mutta omat hiukset. Pukeutuminen hillittyä ja kauniit kasvot. Tällaisia suurin osa on.
Harva menee överiksi ja laittaa vielä silarit ja rusketuksetkin....