Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevytmoottoripyöräkortista jotain tietäviä paikalla?

Vierailija
18.09.2013 |

Loppuvuodesta syntynyt poikani haluaa kevarikortin. Tietääkö kukaan, mitä se maksaa? Onko mahdollista saada opetuslupa, jos niin kenen? Voiko esim. korttikoulun aloittaa jo aiemmin kuin on täyttänyt 16 v.?

Onko teidän lapsilla kevytmoottoripyöriä? Kokemuksia? Itse olen vähän skeptinen, voisi odottaa ajokorttia..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada opetusluvan, eiköhän siinä päde sama kuin b-kortinkin opetusluvassa, opettaja on samassa taloudessa asuva henkilö, jolla on kys. kortti. Hinnasta en osaa sanoa, mutta moottoripyöristä voin kertoa muuten, jos on jotain kysyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin itse tänä kesänä A-kortin, ja se maksoi autokoulussa kaikkine kuluineen alle tonnin. Voisiko olettaa, että A1-kortti maksaisi satasen-pari vähemmän? Katsele autokoulujen sivuilta, jossain niissä on hinnat ilmoitettuna.

Vierailija
4/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun itse ajoin piikkikortin, ei ollut mitään opetuslupia. Teoriatunneilla käytiin ja sitten vaan juustomainoksen kanssa tien päälle.

Silloin sai sitten jonkin verran alennusta B ja C-kortteihin, miten lienee nykyään (kun oli vuoden ollut voimassa KT-kortti)?

Vierailija
5/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajo- ja teoriatunteja on vähemmän, kun on A alla. Mitään tarkkoja määriä en osaa sanoa, mä ajoin suoraan ison A:n ja sen jälkeen vasta B:n.

Vierailija
6/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:10"]

Voi saada opetusluvan, eiköhän siinä päde sama kuin b-kortinkin opetusluvassa, opettaja on samassa taloudessa asuva henkilö, jolla on kys. kortti. Hinnasta en osaa sanoa, mutta moottoripyöristä voin kertoa muuten, jos on jotain kysyttävää.

[/quote]

Pitää olla ainakin kolmen vuoden kokemus moottoripyörällä ajamisesta, että voi opettaa toista.

Vierailija
7/7 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:17"]

http://www.easydriver.fi/fi/forssa/forssa_kurssithinnasto/#a1

[/quote]

Kiitti linkistä!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä