Mitäpä sitä matkavakuutusta ottamaan
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013091717500763_uu.shtml
Ei taas riitä sympatiaa yhtään tuollekaan valopäälle.
Kommentit (26)
EU:n myötä mainostetaan eurooppalaista sairaanhoitokorttia. Miksi johdetaan ihmisiä harhaan? Tai miksi ei edes muistuteta kotiinkuljetuksen tärkeydestä. Matkavakuutuskaan ei välttämättä maksa kotiinkuljetusta paareilla. Vakuutusyhtiö voi odottaa henkilön parantuvan matkustuskuntoon.
En ymmärrä miten ihmiset uskaltaa matkustaa ilman vakuutusta.
Sehän korvaa vain perusterveydenhuollon. Kai jokainen sen ymmärtää. Minulla on ollut alusta alkaen tuo EU:n kortti ja minulla on lisäski jatkuva matkavakuutus, ollut jo yli 20v. Nykysin tosin ay-liiton maksamana. Vanha mainos" Vain Roope Ankalla on varaa matkustaa ilman matkavakuutusta" pitää edelleen paikkansa.
20:
Idiooteille tarjotaan jo nyt tuplasuoja monessa asiassa. Toimeentulotukea saa kun on perseillyt ruokarahat muihin menoihin, opinnot voi aloittaa ja lopettaa vaikka kuinka moneen kertaan ja lapsilisät, asumistuet sekä ylimääräiset toimeentulotuet laukkaavat tilille jos ei osaa laskea kuinka monta lasta on varaa elättää ja missä kaupungissa.
Todella hyvä että valtiolla ei ole mitään yleistä perseilyvakuutusta matkailijoille. Pitää ottaa joko vakuutus, pitää säästöjä isompien yllätysten varalle tai jättää menemättä.
Miksei sukulaiset ja ystävät kerää kolehtia ja kustanna sitä kotiin? Ihmettelen usein sitä, että hätätapauksissa ei olla valmiita panemaan euroakaan likoon.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 12:26"]
Mikä teitä oikein vaivaa? Mua melkein oksettaa..
[/quote]
Ihmisten typeryys ja herkkäuskoisuus taas oksettaa minua.
Yksilönvapaus ei merkitse vastuusta vapautumista -tässä tapauksessa matkavakuutuksesta.