Maria Veitola Stockmannin luovaksi johtajaksi
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten en katselisi Veitolan touhuja enää missään. Anu Saagim sen sijaan olisi sopinut luovaksi johtajaksi. Hänestä pidän, hänellä on huumorintajua eikä ole vakavamielinen!
Saagimissa on maailmannaisen tyyliä toisin kuin wanna-be-stadilaisessa -Veitolassa. En kyllä Saagimiakaan ottaisi tähän.
Tallinnassa on muuten hyvät sisäänostajat Stockalla, vaateosasto on hieno, vaikka vaatteet onkin kalliita ja epäkäytännöllisiä.
Esimerkki sopivista luovasta johtajista voisi olla Katri Niskanen tai jopa Metti Forsell sopisi Stockan imagoon paremmin kuin Veitola. Hänet palkanneet ovat niin pihalla nykyhetkestä kuin olla ja voi. Mainosalalta ja Aalto-yliopistosta löytyisi vaikka kuinka monta moniosaajaa tähän.
Veitolan valinta on yhtä hyvä idea kuin eriväriset kassit tasoasiakkaille.
Ja lisään että en palkkaisi Mettiäkään luovaksi johtajaksi, tarkoitan, että on lähempänä haluttuja asiakkaita kuin Veitola.
Vaikka en Metistä mitenkään henkilönä pidäkään, voisi oikeasti olla hyvä idea palkata hänet ja vaikka Alexa Dagmar Stockalle sisäänostajiksi. He tietävät, mitä varakkaat nuoret, ja miksei vanhemmatkin, kaupunkilaiset haluavat ostaa. He ovat seuranneet trendejä ammatikseen vuosia ja ovat aikaansa edellä tavalliseen kaduntallaajaan verrattuna.
Ei mitään kaavoihin kangistuneita blogi-ihmisiä!
Stocka nimenomaan pilasi mainetta muutama vuosi sitten suosimalla kaiken maailman bloggaajia tilaisuuksissa ja ottamalla heitä Hullujen Päivien suosittelijoiksi jne.
Tyypillistä stockkaa, täysin pihalla taas kerran. Veitola on niin luotaantyöntävä etten heti toista vastaavaa keksi ja stockalla tietysti kuvitellaan että on hyvinkin suosittu.
Miksi täällä ei ole Ruotsin oikeasti ja aidosti tyylikästä NK-tavarataloa!?
Se edustaa sitä vanhaa Stockaa.
Stocka on nykyään kuin Sokos Kakkonen.
Ne vaatteet, joita hän käyttää yökyläohjelmassa, ovat aika kauheita
Harmi kun nyt ei ole aprillipäivä. Millä pätevyydellä se kuvittelee sitä hommaa hoitavansa? Eikö se radiokanavan johtajanakin saanut paniikkikohtauksia niin että piti juosta kesken työpäivän metsään? Stockmannin päivät on niin luetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"melkoinen kunnia" toteaa veitola.
Jos aloitettaisi vaikka siitä ettei tuo ole mikään kunnianosoitus vaan ihan oikea työ jonka tuloksista riippuu monenkin työpaikat. Että siihen malliin sitten hommiin veitola.
Niinkö luulet?
Etkö tosiaan tiedä miten kaupallinen yritys toimii?
– Luova johtaja merkitsee eri aloilla hyvin eri asioita. Mutta tämän tyyppisissä kuvioissa se on kiva nimike, joka ei kuitenkaan rajaa roolia mitenkään ja kuulostaa vakuuttavammalta kuin pr-henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten en katselisi Veitolan touhuja enää missään. Anu Saagim sen sijaan olisi sopinut luovaksi johtajaksi. Hänestä pidän, hänellä on huumorintajua eikä ole vakavamielinen!
Saagimissa on maailmannaisen tyyliä toisin kuin wanna-be-stadilaisessa -Veitolassa. En kyllä Saagimiakaan ottaisi tähän.
Tallinnassa on muuten hyvät sisäänostajat Stockalla, vaateosasto on hieno, vaikka vaatteet onkin kalliita ja epäkäytännöllisiä.
Esimerkki sopivista luovasta johtajista voisi olla Katri Niskanen tai jopa Metti Forsell sopisi Stockan imagoon paremmin kuin Veitola. Hänet palkanneet ovat niin pihalla nykyhetkestä kuin olla ja voi. Mainosalalta ja Aalto-yliopistosta löytyisi vaikka kuinka monta moniosaajaa tähän.
Veitolan valinta on yhtä hyvä idea kuin eriväriset kassit tasoasiakkaille.
Ja lisään että en palkkaisi Mettiäkään luovaksi johtajaksi, tarkoitan, että on lähempänä haluttuja asiakkaita kuin Veitola.
Vaikka en Metistä mitenkään henkilönä pidäkään, voisi oikeasti olla hyvä idea palkata hänet ja vaikka Alexa Dagmar Stockalle sisäänostajiksi. He tietävät, mitä varakkaat nuoret, ja miksei vanhemmatkin, kaupunkilaiset haluavat ostaa. He ovat seuranneet trendejä ammatikseen vuosia ja ovat aikaansa edellä tavalliseen kaduntallaajaan verrattuna.
Ei Stockmann trendeillä pärjää, vaan klassikoilla. Toki sen suunnan sivuutti ja ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku ikäloppu tv-kasvo voi tuoda tuoretta näkemystä? Varakkaat ruotsinkieliset mummotko ovat vielä kohderyhmä? He kuolevat pois niin kuolee koko firma.
Ongelma nimityksessä on, että ei siinä huomioida varakkaita ruotsinkielisiä mummojakaan. Ei ketään.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Maria rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Vierailija kirjoitti:
"Terve! Tältä näyttää Stockmannin uusi luova johtaja. Se olen minä!
Vierailen tosiaan tänä syksynä Stockan LUOVANA JOHTAJANA. Vau. Melkoinen titteli, melkoinen kunnia!
Oon aina rakastanut Stockaa. Stockmannilla on merkittävä rooli helsinkiläisessä kaupunkikulttuurissa, ja siksi on mahtavaa päästä huseeraamaan Stockan parissa.
Me ollaan tehty ihania kampanjakuvia ja -videoita, ja mun rinnalla syksyn toisena mallina näkyy superlahjakas tanssija ja esiintyjä Leo Ikhilor, @olenleo
Helsingin keskustan tavarataloon avautuu perjantaina Style by Maria Veitola -pop-up-kauppa, jonne mä oon koonnut mun rakastamia tuotteita Stockmannin valikoimasta. Sellaisia, mistä mä itse ilostun ja inspiroidun.
Toivon, että mun työ ja tyyli Stockalla tuo iloa ja leikkisyyttä kaikkien elämään. Sillä arjen, saati tyylin, ei pidä olla liian vakavaa." Tuo löytyy Marian omasta Instagramista asiasta
Voi oksennus. Tämä saa minut todellakin pysymään poissa tuolta. Miten stokka onnistuukaan ryssimään näin hyvin kaiken? Nyt saa mun puolesta kaatua lopullisesti. Maria on niin kauhea naisvihaaja, että boikotoin ihan kaikkea mihin hän koskeekaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minä en kelvannut, vaikka kaksi yliopistotutkintoa; markkinoinnista Suomesta ja brändäämisestä ulkomailta, pitkä kokemus ulkomailla tavaratalojen sisäänostajana ja pr-päällikkönä. Olin mukana kehittämässä tavaratalojen verkkokauppoja ja edistämästä digitaalista markkinointia.
Ehkä olisi pitänyt olla tositeeveen ura tms. taustalla? Tai pitänyt blogia tai muuta näkyvää someilua oikean työnteon sijasta?
No ois kyllä ainakin joku tangotähti pitänyt olla myös.
On ihan hirveetä millasia ihmisiä palkataan joihinkin tosi tärkeisiin duuneihin.
Eli jatkanevat pään seinään hakkaamista. Onhan tuota veitolalaista linjaa ja tyyliä yritetty jo ja tulokset eivät kai olleet hyviä kun tässä tilanteessa ollaan. Siis ne mainoskampanjat erikoisesti pukeutuneilla persoonallisilla naisilla, Stockwomann-voimaantumisilla jne. Voisin heittää hatusta, että tuo ei puhuttele sitä Stockmannin oikeaa asiakaskuntaa, eli ihmisiä, jotka hakevat jotain kestävää ja melko klassista/konservatiivista päällepantavaa. Henkilöille, jotka etsivät räväyttäviä kuteita Stockmann on se viimeinen paikka, ne haetaan kirppareilta tai nuorison halpaliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
"Terve! Tältä näyttää Stockmannin uusi luova johtaja. Se olen minä!
Vierailen tosiaan tänä syksynä Stockan LUOVANA JOHTAJANA. Vau. Melkoinen titteli, melkoinen kunnia!
Oon aina rakastanut Stockaa. Stockmannilla on merkittävä rooli helsinkiläisessä kaupunkikulttuurissa, ja siksi on mahtavaa päästä huseeraamaan Stockan parissa.
Me ollaan tehty ihania kampanjakuvia ja -videoita, ja mun rinnalla syksyn toisena mallina näkyy superlahjakas tanssija ja esiintyjä Leo Ikhilor, @olenleo
Helsingin keskustan tavarataloon avautuu perjantaina Style by Maria Veitola -pop-up-kauppa, jonne mä oon koonnut mun rakastamia tuotteita Stockmannin valikoimasta. Sellaisia, mistä mä itse ilostun ja inspiroidun.
Toivon, että mun työ ja tyyli Stockalla tuo iloa ja leikkisyyttä kaikkien elämään. Sillä arjen, saati tyylin, ei pidä olla liian vakavaa." Tuo löytyy Marian omasta Instagramista asiasta
Voi pyhä yrjötys.
Eivät sitten todellakaan halua pelastaa uppoavaa laivaansa.
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkanevat pään seinään hakkaamista. Onhan tuota veitolalaista linjaa ja tyyliä yritetty jo ja tulokset eivät kai olleet hyviä kun tässä tilanteessa ollaan. Siis ne mainoskampanjat erikoisesti pukeutuneilla persoonallisilla naisilla, Stockwomann-voimaantumisilla jne. Voisin heittää hatusta, että tuo ei puhuttele sitä Stockmannin oikeaa asiakaskuntaa, eli ihmisiä, jotka hakevat jotain kestävää ja melko klassista/konservatiivista päällepantavaa. Henkilöille, jotka etsivät räväyttäviä kuteita Stockmann on se viimeinen paikka, ne haetaan kirppareilta tai nuorison halpaliikkeistä.
Aikoinaan Stockalle tuli mentyä vähän kuin hauskaan museoon. Oli miellyttävää vain kiertää ja katsella ja ostaa jotain vähän erikoista.
Se omituisen kellaritunnelin valmistuttua kaikki jotenkin lätsähti. Vuonna noin 1998?
Tosi iso harmi. Minulla oli rakkaus ja myötätunto stokkaa kohtaan, mutta tämä veto heiltä on jättimäinen virhe. Maria Veitola on kammottava ihminen.
Kas kun ei mikko alatalo. Stocka alkaa olla tooodella epätoivoinen. Eipä tarvi sinnekään enää mennä.
Sitten varmaan Stocka tekee viimeisen sukelluksen. Ei jaksa kiinnostaa enää sitä vähääkään.
Niin. Minä en kelvannut, vaikka kaksi yliopistotutkintoa; markkinoinnista Suomesta ja brändäämisestä ulkomailta, pitkä kokemus ulkomailla tavaratalojen sisäänostajana ja pr-päällikkönä. Olin mukana kehittämässä tavaratalojen verkkokauppoja ja edistämästä digitaalista markkinointia.
Ehkä olisi pitänyt olla tositeeveen ura tms. taustalla? Tai pitänyt blogia tai muuta näkyvää someilua oikean työnteon sijasta?