Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näyttää miehelle kunnioitukseni ja arvostukseni?

Vierailija
17.09.2013 |

Mä en ole ihan varma olenko mä ymmärtänyt, mitä tarkoittaa kumppanin kunnioitus ja arvostus. Onko ne peräti samoja asioita.

Mä hoidan perheen paperi/laskuhommelit, lasten harrastukset, teen ruuan suurimmaksi osaksi (usein on valmis, kun tulee kotiin), pyykkäys on täysin mun vastuulla, siivousta harrastetaan perheenä, mutta mulla on vastuu jne. siis teen suurimman osan kotitöistä (nurtsinleikkuut yms mukaanlukien)

Duuniaika mulla on 9-15, että jää enemmän aikaa tehdäkin noita hommeleita.

Mies puolestaan työskentelee 9-17 ja välillä iltatöitä. Lisäksi hän harrastaa musisointia välillä keikkailee + treenit. Ei välttämättä joka viikkoinen juttu, mutta sitten kun keikkaa pukkaa treenejä on

enemmän.

Mä kehun häntä, mä haluan häntä, mä rakastan häntä. Myös teen nuo sanoilla selväksi ja seksielämäkin on, noh, ehkä nyt vähän samaa, mutta sitä on. Mä en valita, teen narisematta kotihommelit. Hän saa mun puolesta toteuttaa itseään. Mun duuni on yksikertaista, sen voi jättää työpaikalle, hänellä se välillä tulee mukaan.. Senpä takia on hyvä, että pääsee harrastamaan stressin pois. Mä harrastan käsitöitä kotona.

Tänään pyysin häntä tuomaan töistä tulleessaan muutaman maidon. Toi kiltisti, mutta oli kuin myrskyn merkki. Monta kertaa kysyin, että mikä on? Ei mikään.. Onko töissä kaikki ok? On!

Iltaa myöten avautui, kun hän ei tunne olevansa kunnioitettu kotonaan, häntä ei arvosteta ollenkaan. Mä vaan vaadin häneltä jatkuvasti. (Kahteen viikkoon en ole muuta pyytänyt tekemään kuin nuo maidot, nytkin lapsi olisi voinut piipahtaa kaupassa, itsellä oli leipätaikina menossa)

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun aiheesta puhutaan. Edellisilläkään kerroilla hän ei osannut vastata, että mitä se pitää sitten sisällään, että miten kunnioitus ja arvostus sitten näkyisi, jos ei rakkautena, sanoina ja tekoina.

Mitä hittoa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla