Photoshoppasin naisen kuvaa instabeibe-tyyliin. Katso kuvat ennen ja jälkeen ja arvostele lopputulos!
Alkuperäinen kuva on ladattu luvallisesta ilmaiskuvapankista, en ole siis käyttänyt tässä kenenkään kuvaa ilman lupaa.
Kommentit (47)
Hyvä alku mutta huulet pulleammiksi, iho ruskeammaksi ja voimakkaammat kulmakarvat jos halutaan olla instabeibe 👍
No ei tuosta nyt ihan "instabeibeä" tullut. Ihan liian kesy muokkaus.
Toivottavasti kuvan henkilö on jo käynyt suuhygienistillä poistattamassa hammaskivensä.
Vierailija kirjoitti:
Verrattuna alkuperäiseen, on aika babe. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vasemmanpuoleinen on paljon parempi, luonnonkaunis. Tuollaisesta miehet tykkää.
Miten onnistuitkin muokkaamaan kauniista ja terveen näköisestä nuoresta naisesta kalpean ja lihavan näköisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vasemmanpuoleinen on paljon parempi, luonnonkaunis. Tuollaisesta miehet tykkää.
Luonnolliselta tuo toinenkin näyttää, jos ei tietäisi sen olevan muokattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuitenkin täysin realistinen muokkaus. Tuon näköisen tuosta mimmistä oikeasti saa meikkaamalla.
Vain nainen voi pitää tuota muokattua paremman näköisenä. Naisilla yleisesti on ihan väärä käsitys siitä miltä miehen silmään hyvännäköinen nainen näyttää.
Tuo neito on oikealla ulkonäöllään todella nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kuitenkin täysin realistinen muokkaus. Tuon näköisen tuosta mimmistä oikeasti saa meikkaamalla.
Minä en usko hetkeäkään ettei tulisi meikattuna kauniimmaksi kuin oikeanpuoleinen. Olen itse rumempi kuin kuvan tyttö ilman meikkiä ja minäkin saan itsestäni meikillä kauniimman kuin miltä oikeanpuoleinen näyttää.
Muokkauksessa kusee ainakin kulmakarvat, kalpeaksi ja taikinamaiseksi muokattu iho sekä se, että tuo muokkaus teki hänestä vähintään 10 kg lihavamman näköisen. Ei kovin onnistunut muokkaus.
Näyttäisi oikeasti meikattuna paljon paremmalta, koska on kaunis luonnostaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko hetkeäkään ettei tulisi meikattuna kauniimmaksi kuin oikeanpuoleinen. Olen itse rumempi kuin kuvan tyttö ilman meikkiä ja minäkin saan itsestäni meikillä kauniimman kuin miltä oikeanpuoleinen näyttää.
Joo no taitava meikkaaminen vielä erikseen. Mutta pointti oli se että tuossa ei tehty mitään mitä ei voisi meikillä helposti tehdä. Ei suurennettu huulia tai muutettu kasvojen mittasuhteita tms.
Kyllä te naiset olette pihalla, jos luulette oikeanpuoleisen olevan paremman näköinen kuin vasemmanpuoleinen.
Ei tossa ole yhtään instabeibeä. Naapurin tavis pirkko korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no taitava meikkaaminen vielä erikseen. Mutta pointti oli se että tuossa ei tehty mitään mitä ei voisi meikillä helposti tehdä. Ei suurennettu huulia tai muutettu kasvojen mittasuhteita tms.
Ei noita piirteitä tarvitse muuttakaan. Todella ihanteelliset mittasuhteet hänen kasvoissaan. Muokatussa kuvassa on kuin eri ihminen - eikä mitenkään hyvässä mielessä.
Onhan tuossa silmiä ainakin suurennettu.
Oikea istababe suurentaisi huulia, silmiä ja rintoja.
Ihan jees, hiukset vaan vähän epäluonnollisen näköiset pään sivuilla. Latvat on jees, mutta ylempänä ei näytä oikein ihmisen hiuksilta, selvä muokkaus.
Hyvin olet onnistunut. :D