Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu tämä oikein on: käykö ihmiset hotellin suihkussa ja laittaa pyyhkeen lattialle, siihen suihkuun??

Vierailija
27.08.2020 |

Niin josko vois joku avata tätä: nyt löytyy joka työvuorossa joku aivan täysin läpimärkä kylpypyyhe. En tajua sen käyttöä. Pyyhe ei makaa lavuaarissa , että joku olisi vaan kiusallaan valuttanut vettä ja jättänyt pyyhkeen tukkimaan. Huoneessa ollut vain yksi asiakas, ei ole juhlittu kun on työmatkailya, ei vaikuta siltä että joku teinix olisi sekoillut huoneessa.
Niin kuitenkin otetaan ja kastellaan aivan läpimäräksi yksi pyyhe, iso sellainen?
Niin mikä tässä on ideana? Pientä kiusaa pienipalkkaiselle siivoojalle? Isolle pesulafirmalle lisälaskua, kun läpimärkä pyyhe homehduttaa muita pyykkejä, koska likapyykki lähtee pesulaan vasta päivien kuluttua?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleissa on yleensä lattiapyyhe erikseen. On yleinen tapa, että hotellista lähdettäessä käytetyt pyyhkeet jätetään lattialle, käyttämättömät hyllyyn. Ei niitä siellä lattialla kastella, mutta siivoojan ei tarvitse arvailla, onko pyyhe käytetty vai ei.

Vierailija
2/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa heitän lattialle sen pyyhkeen mikä on tarkoitettukin siihen lattialle jalkojen kuivaukseen. Mutta esimerkiksi viimeksi heinäkuussa yhdessä Helsinkiläisessä hotellissa vettä lainehti suihkun puolelta siihen pytyn eteen niin paljon, että piti lopulta laittaa lattialle iso pyyhe ettei tarvinnut kävellä vesilammikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus hotelleissa valuu ne vedet koko kylppärin lattialle ja se varsinainen lattiapyyhe ei riitä. Niin silloin minä ainakin kuivaan ihan tavallisella pyyhkeellä sitä lattiaa, että voi edes pöntölle mennä.

Vierailija
4/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös likaiset pyyhkeet nimenomaan pidä laittaa lattialle? Ennen ainakin oli näin, nyt en ole vuosiin yöpynyt hotellissa.

Vierailija
5/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pienehkö pyyhe on tarkoitettu lattialle jalkojen kuivaamiseen ja muut lattialle jätetyt on haluttu vaihdettavaksi.

Vierailija
6/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin hotellissa ja vesi tuli suihkun oven läpi lattialle. Pakko oli lattia kuivata pyyheellä. 

Kerroin asiasta lähtiessäni, että jotain kannattaisi tehdä. 

Vierailija
7/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis siivooja joka ei ymmärrä hottelin pyyhkeiden käyttöä?

Toivottavasti kuitenkin vaidat ne ja myös vuodevaatteet. Vai viikkaatko/petaatko vaan jos näyttää ihan hyvältä?

Vierailija
8/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ihan vettä valuvan märkää pyyhettä? Siellä varmaan on kaadot pielessä tai viemäri ei vedä ja vettä valuu kylppärin lattialle pitemmälle kuin olisi suotavaa, ei ole lattiankuivauslastaa ja sillä pyyhkeellä on kuivattu sen verran, että voi kävellä lattialla. 

Vierailija
9/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus hotelleissa valuu ne vedet koko kylppärin lattialle ja se varsinainen lattiapyyhe ei riitä. Niin silloin minä ainakin kuivaan ihan tavallisella pyyhkeellä sitä lattiaa, että voi edes pöntölle mennä.

Tähän auttaisi siellä kylppärissä oleva sellainen varrellinen lasta, jolla saisi lattian vedeltyä helposti kuivaksi.

Vierailija
10/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuivannut lattiaa siellä suihkun jälkeen. 

Vierailija
11/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on tapana jättää pyyhe lattialle merkiksi siitä, että se on käytetty ja pitää vaihtaa.

Vierailija
12/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hotelleissa laitan sen pyyhkeen lattialle siksi, että hotelleissa ei ole lastaa, millä kuivata lattia ja yleensä kaadot ovat päin h*lvettiä, jolloin joutuu kävelemään vesilammikossa jos sitä pyyhettä ei sinne laita.

Vierailija
13/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan laivalla hyttejä. Jotkut on vissiin unohtaneet kylpytossut kotiin niin sitten suihkutellaan pyyhkeen päällä. Kivan läpimärkiä pyyhkeitä sitten likapyykissä.

Jos on pöpöpelko tai joku jalkasilsa niin sitten omat muovitossut käyttöön pliis. Ei uiteta niitä pyyhkeitä.

Vierailija
14/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä töihin! Itsekin olen joskus kerrossiivoojan hommaa tehnyt. 

Vierailija
15/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan vaan siivoojaa kiusatakseen asiakkaat siellä hotellissa käyvät.

Vierailija
16/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, näitä järjen jättiläisiä...

Vierailija
17/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä siivousfirmalla hotellissa. Hotelli siis tarjoaa huoneet ja vuodevaatteet ja tilat ja minä käyn siivoamassa.

Tässä joskus parin vuoden aikana olen halunnut vaihtaa puhtaat täkit ja tyynyt. Ne on todella pesun tarpeessa, tyynyt pitäisi heittää roskiin!

Selvisi ettö varavuodevaatteita on n 10 kpl. Niillä pitäisi pärjätä. Eli lähettää pesulaan ja odottaa viikko-toista että ne tulee takaisin ja sit taas vaihtaa muutama. Tällä tahdilla hommaan menee vuosia! En sitten lähtenyt siihen rumbaan. Toivottavasti JOKU sen hotellin vastaava JOSKUS huomaa asian.

Vierailija
18/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin mieleen! Eikä tungeta omia käytettyjä astioita kahvila tiskille toisen asiakkaan juuri valitsemien herkkujen kylkeen "voinks mä jättää nää tähän"...

Vierailija
19/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan vaan siivoojaa kiusatakseen asiakkaat siellä hotellissa käyvät.

Tämän olen huomannut: jalanpohjien rapsuttelut koko lattian alueelle, varpaankynsien leikkaus sohvilla ja sängyllä , karkkipaperit jemmattu patjan väliin/alle.

Vierailija
20/27 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä siivousfirmalla hotellissa. Hotelli siis tarjoaa huoneet ja vuodevaatteet ja tilat ja minä käyn siivoamassa.

Tässä joskus parin vuoden aikana olen halunnut vaihtaa puhtaat täkit ja tyynyt. Ne on todella pesun tarpeessa, tyynyt pitäisi heittää roskiin!

Selvisi ettö varavuodevaatteita on n 10 kpl. Niillä pitäisi pärjätä. Eli lähettää pesulaan ja odottaa viikko-toista että ne tulee takaisin ja sit taas vaihtaa muutama. Tällä tahdilla hommaan menee vuosia! En sitten lähtenyt siihen rumbaan. Toivottavasti JOKU sen hotellin vastaava JOSKUS huomaa asian.

MInä otan aina varatyynyn käyttöön, kun se näyttää vähemmän käytetyltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme