Ongelma poikaystävän kanssa
Hän on siis vähän vanhempi, 35. Itse olen 27 eikä se ole ongelma mutta on siis ympärileikattu eikä siksi tunne yhtä paljon kuin normi mies. No ei se sinänsä ole ongelma mutta ku sen pää on ihan kovettunyt ja sen pitää rynkyttää iha töysiä joku 10min iha täysii että laukee.
Ihan hirveetä on ku loppuun pitää tuommoset rynkytykset vetää. Harmittaa ku muuten ihana mies :(
Kommentit (22)
Ai. Mulla yksi entinen ympärileikattu kärsi liian nopeasta tulemisesta. Enkä ole huomannut, että muidenkaan leikattujen pitäisi rynkyttää tuntitolkulla.
Oikeasti olet 15 ja poikaystävä 17.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa ei ehtisi edes sisälle aina, kun jo tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa ei ehtisi edes sisälle aina, kun jo tulisi.
Miksi ei ehtisi?
Ei se kyllä ympärileikkauksesta johdu, vaan siitä, että miehesi on tottunut rynkyttämään täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ympärileikkauksesta johdu, vaan siitä, että miehesi on tottunut rynkyttämään täysillä.
Oletko varma?
Jätä se ja etsi normaali mies. Olet vielä nuori ja sinulla on enemmän vaihtoehtoja kuin luulet.
Anna pojan rynkyttää, jos siltä tuntuu. Rasvaa vaan väliin, niin ei leikkaa kone kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Anna pojan rynkyttää, jos siltä tuntuu. Rasvaa vaan väliin, niin ei leikkaa kone kiinni.
Mitä tarkotat?
Mun mies ympärileikattu ja liian nopeesti laukee.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy heti perään uudestaan ja taas liian nopeesti laukee. Meillä mies on moniorkkuinen ja lisäks meinaa laueta nännien imemisestä. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
miten??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten??
Ei ees rynkytä eikä pane kovaa kuten toivoisin, yleensä ihan pysähtyy kun saa. Mutta on tarvinnut aika paljon apuja kiihotukseen. Enää en jaksa, riittävän pitkä seksitauko hoitaa saman asian. Mies jättänyt aloitteet siis mulle.
Kyllä tuo nyt muuten onneksi ihan osaa panna mutta kuntoa sais olla enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy heti perään uudestaan ja taas liian nopeesti laukee. Meillä mies on moniorkkuinen ja lisäks meinaa laueta nännien imemisestä. Ärsyttävää.
Siis täh? Miksi ärsyttävää?
Oispa ihana kiusotella tommosta miestä : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Miksi ärsyttävää?
Oispa ihana kiusotella tommosta miestä : )
Miten mies ees voi jatkaa heti perään? Minulla ainakaan ei seisoo muutamaan minuuttiin.
Up