Miltä tuntuu olla ihastunut mies?
Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.
Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:31"]
Nuo eräät eivät erota himoa ja ihastumista..
[/quote]
Miehille ne on yksi ja sama
[/quote]
Ei ole. Ihastuminen on perseestä, himo mahtavaa.
Niin, sattumaa varmaan... Olen vieläkin niin sekaisin että silmiin katsomisesta ei tule miitään kahta sekuntia kauempaa.. Muuten en pystyisi hillitsemään itseäni. Ja minä en sekoile naimisissa oleviin miehiin. Ikinä.
14
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 00:06"]
7. vastaa vielä 14:lle.. Outoa, lähes täsmälleen samat oireet. Ja olen vieläpä naimisissa. No, ehkä vain sattumaa.. onneksi tänään ei ollut niin "paha" päivä, ei tuollaista joka päivä jaksaisi..
[/quote]
Mä ainakin olen päätellyt että mies ollut/on ihastunut minuun kun joskus halaa silleen lujasti rutistaen, mutta hellästi. Samalla tavalla kuin itsestänikin tuntuu hyvältä ja kun olen ihastunut haluan olla toisessa tiukasti kiinnin (kun suhde edennyt sen verran), kun haluaisi vain olla lähempänä ja pitää lujasti kiinnin.
Mies 28 kiteytti melko hyvin. Tuohon on helppo samaistua. Yksikään nainen ei ole vienyt jalkoja alta, enkä oikein usko sellaista tapahtuvankaan. Toisaalta naimisissa olevana, ihan hyvä niin.
Mies34
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:08"]
Mies 28 kiteytti melko hyvin. Tuohon on helppo samaistua. Yksikään nainen ei ole vienyt jalkoja alta, enkä oikein usko sellaista tapahtuvankaan. Toisaalta naimisissa olevana, ihan hyvä niin.
Mies34
[/quote]
Entäs mies? :) Tuli vaan mieleen ainoana vaihtoehtona psyykkiselle sairaudelle.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:17"]
Onneksi olkoon vain miehen vaimolle.
[/quote]
Onneksi olkoon vain sinulle. En vain ymmärrä miksi onnittelet miehen vaimoa. Koska jos tosiaan ymmärrät pelin hengen ja vallitsevat faktat, että miehet EIVÄT jätä vaimoa tuosta vaan tai sitten edessä on totaalinen helvetti kun valheet paljastuvat ja perheet hajoaa, ja että toisaalta sinun fantasiasi eivät satuta sinällään ketään kunhan ne pysyvät fantasian asteella, ei miehen vaimo kuulu tilanteeseen millään tavalla. Ei se haittaa, jos toista himoitsee, ei vaimo tiedä siitä. Kaiken a ja o on se, mitä tehdään ja millä asteella himot pidetään. Pitkän elämän ja parisuhteen aikana himoja tulee ja menee, se kuuluu elämään.
nim. kokemusta on eikä sotketa vaimoja tähän - eikä kiinnosta oman miehen himoitsijat. Riittää, kun kotona menee mukavasti ja saa oikeaa seksiä.
[/quote]
Kalikka kalahti?
Itse tulkitsin tuon niin, että kirjoittaja tosissaan onnittelee naista, joka on onnistunut noin himottavan miehen nappaamaan.
Muut?
[/quote]
Minä olen tuon syyskuussa 2013 kirjoitetun viestin kirjoittaja.
Kyllä, onnittelen todellakin ko. miehen vaimoa. Tunnen edelleen samoin enkä edelleenkään anna miehen edes aavistaa mitään. Mies on huomaavainen ja kiltti minulle, yritän kaikkeni että hän saa saman takaisin. IKINÄ elessäni en olevarattua miestä vikitellyt. Itse olen siis sinkku.
Minä ja työkaverini olemme vahvasti ihastuneet toisiimme, mutta molemmilla on perheet, joten mitään ei ole tapahtunut, vielä, eikä ihastumisestakaan puhuta ääneen. Hänestä, miehestä, huomaan ainakin nämä jutut: Hän pyrkii usein lähelleni, lounaalla istuu aina vieressäni, silloin kun on paikalla. Hän suostuu helposti, jos ehdotan vaikka drinksua päivän päälle. Yhteistä juttua riittää. Hän katsoo aina silmiin ja on oikeasti läsnä ja on kiinnostunut siitä mitä kerron. Hän muistaa kertomani pieniä yksityiskohtia myöten vielä pitkän ajan jälkeenkin. Hän istuu hyvin avoimesti, seksikkäästi niin, että tekisi mieli kiivetä syliin. Varsinkin autossa ihana katsella, kun ajoasento on muutenkin hieman "retee" :) Hän ei ikinä vilkuile muita naisia, kun olemme yhdessä, mutta yllätän hänet kyllä välillä katsomasta minua, esimerkiksi jos nousen pöydästä, niin katsoo kun kävelen pois, peppua siis :) hän on ostanut jonkun ihanan uuden tuoksun ja mietin, että kehtaisinko kehua sitä ääneen. Ja kun saamme olla kaksin, emme haluaisi ajan loppuvan. Huomaan hänen viivyttelevän lähtöä ja välillä "moikat" on jopa vaivaantuneet. Tekisi mieli koskettaa ja usein halaamme erotessa. Teemme yhteisiä työmatkoja ja jo muutaman kerran illat ovat venyneet jutellessa, vaivaantuneina siirrymme hissillä omiin huoneisiimme. Mietin usein, jäikö häntäkin harmittamaan, ettei kumpikaan uskalla tehdä aloitetta. Itse hoidan itseni joka treffien jälkeen, kun olen himosta niin totaalisen valmis. Minusta ihastuminen varmasti näkyy jo kauas ja olen aivan sekaisin tästä miehestä. Mies, jos olisit tässä tilanteessa, miten toivoisit naisen käyttäytyvän??
Kurjalta. Toivoo vain, että tunne menisi pois, kun ei sitä jaksa jatkuvasti tehdä alotteita ja saada pakkeja
Missä ovat todella kauniit naiset jotka kävelevät epävarmojen miesten käsipuolessa? Kaunis nainen tapailee tasan kahdenlaisia miehiä: korkean statuksen omaavia (jääkiekkoilijat jne.) tai itsevarmoja. Hissukat ja sosiaalisesti kömpelöt eivät koskaan kelpaa. Miten siis on, onko kauniilla naisilla jotenkin erilainen miesmaku kuin muilla, vai valitsevatko he vain parhaat päältä?
Paha mennä sanomaan miltä tuntuu. Pitäisi ensin löytää se ihastumisen kohde ja olla kohtuu varma hänen tunteistaan itseäni kohtaan. Muuten jäisi yksipuoliseksi ja hyödyttömäksi koko hurahdus. Ikä huomioituna taitaa kuitenkin ihastumiset paeta horisontin tuolle puolen.
m41
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:11"]Missä ovat todella kauniit naiset jotka kävelevät epävarmojen miesten käsipuolessa? Kaunis nainen tapailee tasan kahdenlaisia miehiä: korkean statuksen omaavia (jääkiekkoilijat jne.) tai itsevarmoja. Hissukat ja sosiaalisesti kömpelöt eivät koskaan kelpaa. Miten siis on, onko kauniilla naisilla jotenkin erilainen miesmaku kuin muilla, vai valitsevatko he vain parhaat päältä?
[/quote]
En tiedä kuulunko joukkoon "kauniit" vaikka kauniiksi on kehuttu. Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja helposti ihmisiin tutustuva nainen. En käsitä miksi luullaan että kaunis nainen vain valitsee miehen ja tämä lähtee aina mukaan vikisemättä. Ei todellakaan mene niin. Monet pakit oon saanu myös epävarmoilta miehiltä joihin olen ihastunut. Viime aikoina on tullut niin paljon takkiin ettei enää uskalla alkaa mihinkään :(
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:11"]Missä ovat todella kauniit naiset jotka kävelevät epävarmojen miesten käsipuolessa? Kaunis nainen tapailee tasan kahdenlaisia miehiä: korkean statuksen omaavia (jääkiekkoilijat jne.) tai itsevarmoja. Hissukat ja sosiaalisesti kömpelöt eivät koskaan kelpaa. Miten siis on, onko kauniilla naisilla jotenkin erilainen miesmaku kuin muilla, vai valitsevatko he vain parhaat päältä?
[/quote]
En tiedä kuulunko joukkoon "kauniit" vaikka kauniiksi on kehuttu. Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja helposti ihmisiin tutustuva nainen. En käsitä miksi luullaan että kaunis nainen vain valitsee miehen ja tämä lähtee aina mukaan vikisemättä. Ei todellakaan mene niin. Monet pakit oon saanu myös epävarmoilta miehiltä joihin olen ihastunut. Viime aikoina on tullut niin paljon takkiin ettei enää uskalla alkaa mihinkään :(
[/quote]
Olen siis N43 vanha mutta nuorekas kääpä :D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:11"]Missä ovat todella kauniit naiset jotka kävelevät epävarmojen miesten käsipuolessa? Kaunis nainen tapailee tasan kahdenlaisia miehiä: korkean statuksen omaavia (jääkiekkoilijat jne.) tai itsevarmoja. Hissukat ja sosiaalisesti kömpelöt eivät koskaan kelpaa. Miten siis on, onko kauniilla naisilla jotenkin erilainen miesmaku kuin muilla, vai valitsevatko he vain parhaat päältä? [/quote] En tiedä kuulunko joukkoon "kauniit" vaikka kauniiksi on kehuttu. Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja helposti ihmisiin tutustuva nainen. En käsitä miksi luullaan että kaunis nainen vain valitsee miehen ja tämä lähtee aina mukaan vikisemättä. Ei todellakaan mene niin. Monet pakit oon saanu myös epävarmoilta miehiltä joihin olen ihastunut. Viime aikoina on tullut niin paljon takkiin ettei enää uskalla alkaa mihinkään :( [/quote] Olen siis N43 vanha mutta nuorekas kääpä :D
[/quote]
Käävillä on käävän kohtalo. :(
m41
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:11"]Missä ovat todella kauniit naiset jotka kävelevät epävarmojen miesten käsipuolessa? Kaunis nainen tapailee tasan kahdenlaisia miehiä: korkean statuksen omaavia (jääkiekkoilijat jne.) tai itsevarmoja. Hissukat ja sosiaalisesti kömpelöt eivät koskaan kelpaa. Miten siis on, onko kauniilla naisilla jotenkin erilainen miesmaku kuin muilla, vai valitsevatko he vain parhaat päältä? [/quote] En tiedä kuulunko joukkoon "kauniit" vaikka kauniiksi on kehuttu. Olen kyllä ulospäinsuuntautunut ja helposti ihmisiin tutustuva nainen. En käsitä miksi luullaan että kaunis nainen vain valitsee miehen ja tämä lähtee aina mukaan vikisemättä. Ei todellakaan mene niin. Monet pakit oon saanu myös epävarmoilta miehiltä joihin olen ihastunut. Viime aikoina on tullut niin paljon takkiin ettei enää uskalla alkaa mihinkään :( [/quote] Olen siis N43 vanha mutta nuorekas kääpä :D
[/quote]
Vähän eri ikäluokan - ja siten kaliiberin - naisista kyllä itse puhuin.
No ajatteletteko te "ihastuneet" miehet sitten aina käteen vetäessänne näitä "ihastuksenne" kohteita? Sekö on sitä teidän ihastumista? Jos ei kerran lähde jalat alta tai tule mitään romanttisia ajatuksia/tuntemuksia?
Oletteko te aivan tolloja kaikki? Miehiä on erilaisia samanlailla kun on erilaisia naisia. Täysin samanlaisia ajatuksia sitä pyörii mielessä ihastuneena, vaikka miten asian machoilisi.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:28"]
[/quote]
Vähän eri ikäluokan - ja siten kaliiberin - naisista kyllä itse puhuin.
[/quote]
Ekan lainauksen eka kysymys, niin kyllä siinä vaikuttaa sekä että. "Todella kaunis nainen" ei ole vahingossa todella kaunis, kyllä se ulkonäkö on vaatinut paljon työtä (poikkeustapauksiakin varmasti on, mutta vastaavasti jokaista huoletonta luonnonkaunotarta kohden on useampia joilla samankaltainen lopputulos on vaatinut verta, hikeä ja kyyneleitä sekä ison osan ajasta). Ja kun ihminen keskittyy ulkonäköönsä ja statukseensa ison osan hereilläoloajasta, niin eihän se voi olla vaikuttamatta hänen koko elämäänsä. Jos korkea status on itseisarvo tai edes tärkeä välinearvo, niin täytyyhän puolisonkin olla samanlainen (sopinee kuvaan kummankin sukupuolen osalta).
Kyllä varmaan useimmilla naisilla on samansuuntaiset toiveet miesten suhteen, mutta missä määrin on kyllä eri asia. Jos naisella on kohtalainenkaan itsetunto ja -luottamus, niin monelle riittää että mies jossain tilanteissa on muutakin kuin punasteleva, nyyhkyttävä möykky, vaikka kasvokkain ihastuksen kanssa sellaiseksi muuttuisikin.
Mistä mä tiedän onko mies ihastunut muhun, vai vain "kiimassa"??