Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmaseksiä vihdoinkin

Vierailija
17.09.2013 |

olen n.50. Uudessa suhteessa, nyt tajuan että seksi voi olla todella taivaallista ja niin herkkää/vahvaa. On aivan mahtavaa kun nainen haluaa olla aktiivinen ja rakastaa seksiä ja miehuuttani. Hän haluaa antaa ja saada, niin kuin minäkin, nautin kun voin antaa hänelle lukuisia orgasmeja esileikeissä. Voin antaata orgasmeja hänelle  hyväilemällä rintoja ja puristelemalla hänen nännejä voimakkaasti. Myös suuseksissä hän laukeaa ihanasti. sormilla tehdyt G-pisteorgasmit hänellä on hyvin voimakkaat, sekä yhdynnässä hän saa useita emätinorgasmeja.

Haluan todella tyydyttää häntä, on ihanaa nähdä kuinka hän saa niin paljon, on myös hyvin kiihottavaa katsella niin kiimaista naista ääntelemässä niin ihanasti. Koen olevani hyvin onnekas saadessani jakaa elämän näin ihanan seksikumppanin kanssa.

hän myös tykkää kovasti antaa suuseksiä ja on halukas kokeilemaan erilaisia asioita. Seksimme kestää helposti 1-3h ja aika rientää niin ettei sitä homaakkaan.

harrastamme seksiä joka ilta ennen nukkumaanmenoa ja usein aamullakin ennen herätyskellon soittoa.

t. onnellinen mies

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen voi sanoa sen verran, että on helppoa kokea seksi ihanaksi asiaksi josa nainen laukeaa noin helposti ja monesti. Oma nainen ei laukea muulla kuin seksileluilla. Ei se sinänsä innostusta lannista, mutta tekee se siitä jotenkin erilaista. Ei tule yritettyä pidempiä esileikkejä kun kumppani sanoo ettei usko laukeavansa panossa eikä sitä kaipaakaan. Yhdyntää haluaa kovasti kumminkin.

Sinänsä harmi että ainakin itsellä seksi voi mennä jotenkin niin, että toisen kiihottaminen on OK, mutta ei vaan saa orgasmia, itsellä tulee orgasmi kovin helposti eli yhdynnät on lyhyitä.

Vierailija
22/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi ap! Olen nainen ja ihan kuin olisit kirjoittanut minusta. Tosin ihana rakastajani on minua 15 vuotta nuorempi mies.
En minäkään uskonut että tällaista voin vielä kokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole olemassa mitään perättäisiä orgasmeja, siis te jotka niitä saatte, valehtelette tai ette edes tiedä mikä orgasmi on. Säälin teitä. Kyllä nainen kuten mieskin voi laueta erillisiä kertoja, mutta mitään minuutin väleintulevia orkkuja ei ole olemassakaan.

Vierailija
24/27 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole lauenneet kunnolla jos muka jotain perättäisiä orkkuja saatte. Miksi kusetatte miehiä ja itseänne naiset? Perättäiset orkut todellakin on myytti.

Et nyt viitsis trollata.

"Ketjuorgasmi tai sarjaorgasmi

Saman kiihottumisjakson aikana toisiaan seuraavat orgasmit."

https://moodle.amk.fi/mod/glossary/view.php

Mulle se eka on vaikein saavuttaa, sen jälkeen saa saman tien helposti 1-2 lisää. Joskus enemmänkin.

Vierailija
25/27 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään paljon miehiä jotka eivät ole koskaan olleet naisen kanssa tai sitten eivät osaa sitä ollenkaan tai eivät ainakaan naisen saamisesta välitä. Fysiologisesta erosta johtuen pitää vähän opetella, että nainenkin saa session aikana ns. tyhjennettyä itsensä kokonaan. Toisille se on yksi kerta ja toisille monta. Kun sen omansa oppii hoitamaan hyvin niin rakkaus kukoistaa. Ainakin siltä osin. Mikään ei oo kauniimpaa kuin puolitajuttomana sängyllä makaava hymyilevä nainen. Sai just tarpeeksi, ellei vähän liikaakin.

Vierailija
26/27 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty naisena saamaan kuin yhden orkun. Toki oikein mukavia tuntemuksia voi saada peräknäin monta, mutta uskon myös, että noi jotka luulevat saacansa monta peräkkäin eivät ole ihan oikeasti koskaan saaneet yhtään.

Ja ap tiedoksi, että nainen feikkaa satavarmasti, jos muka saa orkun rintojen hyväilystä. Molemmilla sukupuolilla on ihan samat hermoradat, kokeilepa itse hyväillä nännejäsi ja yritä saada sillä oekku itsellesi... :D

N47

Vierailija
27/27 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty naisena saamaan kuin yhden orkun. Toki oikein mukavia tuntemuksia voi saada peräknäin monta, mutta uskon myös, että noi jotka luulevat saacansa monta peräkkäin eivät ole ihan oikeasti koskaan saaneet yhtään.

Ja ap tiedoksi, että nainen feikkaa satavarmasti, jos muka saa orkun rintojen hyväilystä. Molemmilla sukupuolilla on ihan samat hermoradat, kokeilepa itse hyväillä nännejäsi ja yritä saada sillä oekku itsellesi... :D

N47

Jaaha, sama trollaaja taitaapi nyt esiintyä naisena :D

Mä myös todellakin tiedän mikä on orgasmi ja todellakin erotan milloin saan ja milloin en :D Siinä ei ole kyllä mitään epäselvää. Välillä mun on vaikea saada yhtään, välillä saan useita peräkkäin. Tavallaan se kiihotustila jää päälle, ja se toinen on paljon paljon helpompi saada kuin ensimmäinen. Paikat kyllä tosiaan herkistyy ekan jälkeen, mutta ei niin paljoa etten käsittelyä kestäisi (kun vaadin muutenkin aika pehmeää käsittelyä, en mitään suoraa hankausta herkimpiin paikkoihin). Ja nimenomaan saan hyvin pian perään lisää jos saan, jonkun viiden minuutin odottelun jälkeen olisi jo auttamatta myöhäistä.

Tuo nännijuttu ei varmasti itsellä toimisi, mutta en näe tarvetta torpata sitäkään. Olen välillä saanut nukkuessani niin, että kädet ei ole ollut lähelläkään alapäätä. Olen siis herännyt laukeamiseen nähtyäni eroottista unta. Eli ehkä laukeaminen on mahdollista jopa ilman suoraa fyysistä stimulaatiota. Tuohon tilaan kun pääsisi valvetilassakin :D

Onhan sitä olemassa sairauskin, jossa laukeaa ihan tahtomattaan jatkuvasti

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/floridalaisnainen_saan_5…

"Kinseyn seksiraportin mukaan 13 prosenttia naisista pystyy saamaan monta orgasmia peräkkäin. Vuonna 1966 tehdyn Masterin ja Johnsonin tutkimuksen mukaan suurin osa naisista voi saada useita peräkkäisiä orgasmeja, jos he saavat siihen riittävästi virikkeitä."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000164381.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän