Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmaseksiä vihdoinkin

Vierailija
17.09.2013 |

olen n.50. Uudessa suhteessa, nyt tajuan että seksi voi olla todella taivaallista ja niin herkkää/vahvaa. On aivan mahtavaa kun nainen haluaa olla aktiivinen ja rakastaa seksiä ja miehuuttani. Hän haluaa antaa ja saada, niin kuin minäkin, nautin kun voin antaa hänelle lukuisia orgasmeja esileikeissä. Voin antaata orgasmeja hänelle  hyväilemällä rintoja ja puristelemalla hänen nännejä voimakkaasti. Myös suuseksissä hän laukeaa ihanasti. sormilla tehdyt G-pisteorgasmit hänellä on hyvin voimakkaat, sekä yhdynnässä hän saa useita emätinorgasmeja.

Haluan todella tyydyttää häntä, on ihanaa nähdä kuinka hän saa niin paljon, on myös hyvin kiihottavaa katsella niin kiimaista naista ääntelemässä niin ihanasti. Koen olevani hyvin onnekas saadessani jakaa elämän näin ihanan seksikumppanin kanssa.

hän myös tykkää kovasti antaa suuseksiä ja on halukas kokeilemaan erilaisia asioita. Seksimme kestää helposti 1-3h ja aika rientää niin ettei sitä homaakkaan.

harrastamme seksiä joka ilta ennen nukkumaanmenoa ja usein aamullakin ennen herätyskellon soittoa.

t. onnellinen mies

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaati siis 49 huonoa suhdetta ennenkuin löysit hyvän..

Itse löysin hyvää seksi jo toisesta suhteestani.

Vierailija
2/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perättäiset orgasmit ovat myytti vain. Ei nainen sen enempää niitä orgasmeja voi saada kuin mieskään, ihan samat osat sukuelimistä kummaltakin löytyy, vähän eri näköisinä vain. :) 

Mukavaa että olet onnellinen mutta joko nainen feikkaa orkkunsa tai sitten vain luulet että hän saa niitä useita. Yhden voi toki saada. 
Yleensä naiset, jotka luulevat saavansa useita orgasmeja, eivät ole todellisuudessa lauenneet ollenkaan. Kun orgasmi tulee, niin kyllä siinä hetki menee ennen kuin toisen voi saavuttaa, mikäli siihen kykenee silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:52"]

Perättäiset orgasmit ovat myytti vain. Ei nainen sen enempää niitä orgasmeja voi saada kuin mieskään, ihan samat osat sukuelimistä kummaltakin löytyy, vähän eri näköisinä vain. :) 

Mukavaa että olet onnellinen mutta joko nainen feikkaa orkkunsa tai sitten vain luulet että hän saa niitä useita. Yhden voi toki saada. 
Yleensä naiset, jotka luulevat saavansa useita orgasmeja, eivät ole todellisuudessa lauenneet ollenkaan. Kun orgasmi tulee, niin kyllä siinä hetki menee ennen kuin toisen voi saavuttaa, mikäli siihen kykenee silloinkaan.

[/quote]

Lesboilisit sinäkin joskus tai olisit mamun kanssa niin tietäisit olevasi väärässä.

Vierailija
4/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 4. Suhteeni. Ap

Vierailija
5/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky saada useita orgasmeja ei ole asennekysymys. Aika ikävää, jos pitäisit naisystävästäsi vähemmän, jos hän saisi vain yhden orgasmin. Mutta kiva juttu, että sulla on kivaa.

Vierailija
6/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tää on varmaan vitsi, mutta vastaan silti.

Yleensä, kun masturboin, niin hoidan itselleni orgasmin VÄHINTÄÄN 3 kertaa, koska se yksi kerta tuntuu huijaukselta. Minulla tulee ne loput orgasmit ihan yhtä helposti, kuin se ensimmäinenkin.

Vierailija
7/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:40"]

[/quote]

Yleensä, kun masturboin, niin hoidan itselleni orgasmin VÄHINTÄÄN 3 kertaa, koska se yksi kerta tuntuu huijaukselta. Minulla tulee ne loput orgasmit ihan yhtä helposti, kuin se ensimmäinenkin.

[/quote]

Hoh-hojaa, ja näin totesi herra "nyrkki" ;) Ap taas on pervoilija, joka kastelee housunsa, kun saa kirjoittaa tuhmia juttua anonyymisti. Vaude! Joku nainen voi lukea tämän!!!

Vierailija
8/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:40"]

[/quote]

[/quote]

Hoh-hojaa, ja näin totesi herra "nyrkki" ;) Ap taas on pervoilija, joka kastelee housunsa, kun saa kirjoittaa tuhmia juttua anonyymisti. Vaude! Joku nainen voi lukea tämän!!!

[/quote]

Ei herra nyrkki, vaan neiti keskisormi! Ei, mutta oikeasti, jos sinä et pysty tulemaan montaa kertaa peräkkäin, niin se ei tarkoita etteikö NAISET siihen kykenisi! Seuraavaksi varmaan väität, että naisilla menee kaikki halut seksiin laukeamisen jälkeen samalla tavalla, kuin miehillä!? :D

Vierailija
9/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa näihin multippeliorgasmeihin tai niiden puutteeseen. Kommentoin vain ketjua yleisellä tasolla, neiti keskari. ;)

Vierailija
10/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Höpsis. Kyllä minä ainakin voin saada monta orgasmia peräkkäin. Mieheni toimesta. Ja todellakin tiedän mikä on orgasmi ja mikä ei :D

Vierailija
11/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt että joku nainen ei tiedä että naiset voi saada useampia orgasmeja peräkkäin:o Itsellä se toinen tulee heti ekan perään jos mies ei lopeta ekan jälkeen. En minäkään nuorena saanut useampia, vasta joskus kolmenkympin jälkeen.

Vierailija
12/27 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oispa kiva kun sais yhdynnässä sen yhdenkin... Ehkä seuraavassa elämässä. Olen silti kiihkeä sängyssä.

Vierailija
13/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ole lauenneet kunnolla jos muka jotain perättäisiä orkkuja saatte. Miksi kusetatte miehiä ja itseänne naiset? Perättäiset orkut todellakin on myytti.

Vierailija
14/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että täällä ei naiset ole kommentoineet vaan miehet joita on koko ikänsä kusetettu että naiset voivat saada jotenkin erilaisia orkkuja kuin miehet. Todellakin pelkkää potaskaa nuo perättäiset orkut. Nainen kun laukeaa niin ei klitorikseen voi edes koskea sen jälkeen ja se sykkii myös erittäin voimakkaasti. Sen näkee silmin kyllä.

Vierailija
15/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhatte vaan teknisiä ominaisuuksia naisista, joista ette näköjään mitään edes tiedä.

Kukaan ei kiinnitä huomiota siihen, että aloittaja on onnellinen! Kaikkea hyvää ap!

Terveisin runkkarityttö 46v

Vierailija
16/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää nostaa vanhoja viestejä ja vielä varmuuden vuoksi parilla kommentilla samalta henkilöltä? Jos ei ole mitään kirjoitettavaa niin älkää kirjoittako sitä tänne. 

Vierailija
17/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä että täällä riidellään peräkkäisistä orkuista. Tottakai nainen voi saada useamman orkun, mutta mitä tarkoitetaan peräkkäisyydellä? Ei varmaan ihan heti perään ole helppo saada ainakaan klitorista hyväilemällä kun se on niin herkkä, mutta kyllä jo hetken päästä. Onko se sitten "tarpeeksi" peräkkäin on sitten tulkintakysymys. Ja yksilöitä kun ollaan, niin jollekin on vaikea saada sitä yhtäkään, jollekin on helppoa saada monta. Ja itselläkin se vaihtelee, aina ei vaan tule, joskus saan kaksikin. Orgasmin saaminen riippuu ylipäätään niin monesta asiasta, myös anatomiasta eli millainen klitoris ja miten sijaitsee. Toivottavasti kuitenkin kukaan ei arvota kumppaniaan sen mukaan miten helposti hän saa orgasmin.

Vierailija
18/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:42"]

Mä vähän luulen että täällä ei naiset ole kommentoineet vaan miehet joita on koko ikänsä kusetettu että naiset voivat saada jotenkin erilaisia orkkuja kuin miehet. Todellakin pelkkää potaskaa nuo perättäiset orkut. Nainen kun laukeaa niin ei klitorikseen voi edes koskea sen jälkeen ja se sykkii myös erittäin voimakkaasti. Sen näkee silmin kyllä.

[/quote]

Totta, mulla ainakin näin. Miehet haluaisi jatkaa ja saada tuottaa toisen ja kolmannenkin heti perään, mutta mua melkein sattuu, jos heti orgasmin jälkeen menee koskemaan klittaan tai ees sinne suuntaan. Meitä naisiakin on erilaisia. Varmasti joiltain sarjanakin onnistuu.

Vierailija
19/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen orgasmi on monesti se paras ja nimenomaan yhdynnässä saatuna. En ole saanut kovin usein sitä toista ja asentokin ollut se, että olen päällä. Vaatii sitä, että jatkan ensimmäisen jälkeen vielä hetken ja miehellä tietysti oltava erektiota jäljellä (saa usein samalla kuin mä sen ekan). Tuon toisen jälkeen vaivun johonkin erikoiseen koomaan tai irtaudun todellisuudesta, en osaa kuvailla paremmin.

Runkkaamalla voin saada 2-4 kertaa peräkkäin, samoin miehen hyväillessä sieltä sisältä tai klitoriksesta sormin. Voin ejakuloida useamman kerran, mutta tuota aluksi kirjoittamaani kokemusta en niillä keinoilla saavuta.

Vierailija
20/27 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi: Jokainen naisen alapäässä tuntuva supistus ta sykähdys ei ole orgasmi. Sellaisen käsityksen tuosta aloitusviestistä sai, kun muija saa LUKUISIA orgasmeja niin kieli- kuin käsihoidollakin ja vielä penetraatiossakin. Ei voi pitää paikkansa.
Voin tässä aikanikuluksi supistella lantionpohjan lihaksiani samalla tavoin kuin orgasmissa. Silti en saa orgasmia ja olo ei ole mitenkään kiihottunut. Näin voi joskus käydä myös sängyssä.
Ja tiedoksi myös että kun naisen alapää on koostunut, niin yläpää ei ole vielä valmis. Esileikkiä pitää jatkaa siis paljon pidempään, kuin mitä fysiologinen tarve olisi, jos meinaa naiselle orgasmin tuottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi