Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maailma loppuisi muutaman tunnin päästä

Vierailija
26.08.2020 |

Ja sinä huomaisit, että kaikki pinnallinen pyristelysi, niin taloudellinen kuin ulkonäöllinenkin, olisi ollut täysin hukkaan heittettyä ja turhuuden turhuutta. Harmittaisiko?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä pahemmin ehtisi sellasta murehtia.

Vaan mitä? Sehän olisi ainoa mitä olisi jäljellä, koska muista olisi turha enää huolehtia. Mihin käytti kaiken aikansa.

No ehkäpä hyvästelisi läheisiä ja olisi paniikissa tai ainakin surullinen ja peloissaan. En todellakaan katuisi mennyttä elämää.

Niin ja olen uinut syvissä vesissä, en todellakaan elänyt mitään pinnallista elämää, joten ehkä en ole oikea henkilö vastaamaan.

Vierailija
22/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat huurteiset kolpakolliset hyvää kunnon mallasjuomaa kai ehtisi sentään vielä nauttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaisin liikenteen seassa talla pohjassa autolla, kävisin maksullisissa ja vetäisin lopuksi kunnon perskännit.

Olispahan tehty nekin kerran tässä elämässä.

Jotenkin huvittavaa, että oletat maailmanlopun tullessakin niiden maksullisten odottavan sua pyrstö pystyssä. Ehkä heilläkin olisi siinä vaiheessa vähän muuta mielessä? 

Miehistä ajatusmaailmaa.

Jep. Eivät pidä heitä edes ihmisinä, joilla on tunteet. No ei kai miehet muuten pystyisi heitä käyttämäänkään.

Vierailija
24/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Facebookkiin ilmoituksen lopunajan orgioista, johon tulisi sitten muutama tuhat ihmistä. Mikäs sen mielekkäämpää, kuin lähteä täältä orgasmin huumassa.

Vierailija
25/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että intohimoa löytyisi viimeisestä seksikerrasta. SItten kunnon kännit. Olisi mukava nauraa jos sieltä tulisi nopea loppu kuin ydinlataus sellainen tulivyörymä joka lennättäisi kitumisesta hevonvidduun.

Vierailija
26/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin nerokkaita juttuja ja big bang.

Vierailija
27/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin Facebookkiin ilmoituksen lopunajan orgioista, johon tulisi sitten muutama tuhat ihmistä. Mikäs sen mielekkäämpää, kuin lähteä täältä orgasmin huumassa.

Mä en uskaltaisi osallistua sellaiseen, koska pelkäisin että kaikki naisvihaajat purkaisi sitten patoutumansa muhun ja kokisin väkivaltaisen lopun. Todennäköisesti menisin vaan makkariin dildojeni kanssa kuten normaalistikin.

Vierailija
28/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että intohimoa löytyisi viimeisestä seksikerrasta. SItten kunnon kännit. Olisi mukava nauraa jos sieltä tulisi nopea loppu kuin ydinlataus sellainen tulivyörymä joka lennättäisi kitumisesta hevonvidduun.

Laukeaisin kauniin tyttösen kasvoille samalla kun mega-asteroidi vyöryy ilmakehän läpi valaisten taivaan täysin kirkkaaksi.

Vierailija
29/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu taitaa vaan olla sen verran pitkällinen rosessi ettei se ihan muutamassa tunnissa käy. Tämän maailmanajan alasajoon kuuluu monta vaihetta. Se voisi alkaa alkaa ylöstempauksesta. Sitten tulis vihan aika, tuhatvuotinen valtakunta-show Maan päällä, välillä Perkkele päästettäs mellastamaan ja villitsemään ja ois viimeiset tuomion ja mitä kaikkia näitä nyt oli. Sitten vasta tulisi loppu kaikelle aineelliselle, paiikalliselle ja ajalliselle olemassaololle

Vierailija
30/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin vtusti kaikkee hyvää ja vetäisin kännit

tulee mieleen luokkaretki laivalle, jotkut ei opi buffetissa,

Vierailija
31/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon työtön, syrjäytynyt, masentunut ja ahdistunut enkä omista yhtään mitään, en ole saanut elämässäni mitään aikaan ja pidän elämääni muutenkin vaan turhana rasitteena yhteiskunnalle, niin mä olisin eniten ehkä helpottunut ja onnellinen.

Surullinen tosin kun miehen kanssa riitaa, eikä saa sovittua kun toinen on jästipää. Mieluiten kuuntelisin miehen sydämen sykettä siinä hänen rinnan päällä, pitäisin kiinni ja sanoisin rakastan vielä kerran.

Vierailija
32/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSEI TÄSTÄ OLE KERROTTU MITÄÄN

ENÄÄ TUNTI 1 T 30 MIN TÄHTEELLÄ

MENEN TALON KELLARIIN HÄKKIKOMEROON JOS VAIKKA KUITENKIN SELVIÄISI HENGISSÄ

Vierailija
33/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskaltaisi osallistua sellaiseen, koska pelkäisin että kaikki naisvihaajat purkaisi sitten patoutumansa muhun ja kokisin väkivaltaisen lopun. Todennäköisesti menisin vaan makkariin dildojeni kanssa kuten normaalistikin.

Ei siellä mitään naisvihaajia olisi :)

Vierailija
34/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin puolet menisi sängyn alle piiloon, ja loput puolet juoksisi ulkona ulvoen kuuta.

Siinä tilanteessa kukaan ei tekisi mitään järjellistä.

Vierailija
35/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin nuo mun unilääkkeet ja ketipinorit joilla saan itseltäni tajun pois. Kiva kun ei tarvitse herätä aamulla töihin kuuntelemaan ihmisten valitusta.

Vierailija
36/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söisin vtusti kaikkee hyvää ja vetäisin kännit

tulee mieleen luokkaretki laivalle, jotkut ei opi buffetissa,

Kyllä, pieni pullea kaveri, aina ruoka ja juoma mielessä.

Vierailija
37/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSEI TÄSTÄ OLE KERROTTU MITÄÄN

ENÄÄ TUNTI 1 T 30 MIN TÄHTEELLÄ

MENEN TALON KELLARIIN HÄKKIKOMEROON JOS VAIKKA KUITENKIN SELVIÄISI HENGISSÄ

Siis, mistä ei ole kerrottu? Kai ymmärrät, että aloitus ei ole totta?

Vierailija
38/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä mitään naisvihaajia olisi :)

Eeeei tietenkään. Siellä olisi kaikki naimisissa olevat alfat odottamassa meitä luuserinaisia ruusu kädessä ja skumppalasi toisessa.

Vierailija
39/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noiden libidovetoisten liskoaivojen vuoksi voisin vaikka toivoa, että tämä tapahtuisi nopeasti.

Vierailija
40/51 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla lähellä sitä ihmistä, josta eniten välitän.

Jos kävisi niin, ettei sellaista olisi, silloin saattaisi katumus käydä mielessä. Mutta muutama tunti on liian lyhyt aika miettiä menneitä, eiköhän niitä harmitella enemmän tämän hitaasti lähestyvän kuoleman eli elämän aikana :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan