Jos maailma loppuisi muutaman tunnin päästä
Ja sinä huomaisit, että kaikki pinnallinen pyristelysi, niin taloudellinen kuin ulkonäöllinenkin, olisi ollut täysin hukkaan heittettyä ja turhuuden turhuutta. Harmittaisiko?
Kommentit (51)
Nauttisin yhden hyvän oluen ja pitäisin huolen että olisi toinen kylmänä Jeesusta varten, häntä nimittäin näkyisi sitten ihan pian.
Tää on taas tälläinen kompakysymys jolla yritetään saada ihmisiä tulemaan uskoon ja uskomaan Jeesukseen koska jos jeesus nyt tulisi tulisi samalla maailmanloppu ja maailma kirjaimellisesti loppuisi,, ja me ei uskovat joudutaan helvettiin kun ns valiojoukko eli Jumalan valitsemat ja pelastamat ihmiset pääsee taivaaseen
Vaikea sanoa. Elämä on ollut hyvää ja antoisaa joka suhteess, terveenä saanut elää haluamaansa elämää. Lapsia ei ole, joten ei tarvitsisi harmitella heidän tulevaisuuttaan. Katselisi varmaan ikkunasta yhdessä mieheni kanssa, mitä tapahtuu. Tuskin tekisin mitään dramaattista.
Minä alkaisin into piukkana odottaa Jeesusta tulevaksi, ihanaa heittää kaikki turhat pingotukset ja lähteä vihdoin kotiin. Ottaisin lapsia kädestä kiinni ja rukoiltaisiin synnit anteeksi. Sitten alettaisiin huudella kadulla ketkä haluaa lähteä mukaan parempaan todellisuuteen.
En ole kuolemassa vielä muutaman tunnin päästä. Elinaikaa on arviolta 1-2 vuotta, hyvällä mäihällä jopa 4 vuotta. Levinnyt syöpä. Vähäoireinen, eli aika mitättömien oireiden vuoksi menin lääkäriin.
Kyllä harmittaa kaikki se työ, jota olen tässä tehnyt viime vuosina. Elämässä kaikki harannut vastaan, eikä millään ponnisteluilla (opiskelu, mm. kandi, gradu, syventävät kurssit) ole mitään väliä, kun en aio tuota gradua loppuun kirjoittaa enkä koskaan mennä enää töihin, missä mitään tutkintoa tarvitsen.
Kun olisi vain vetänyt lonkkaa viime vuodet, niin ei tarvitsisi harmitella kaikkea turhaa työtä.
Suskksjq kirjoitti:
Tää on taas tälläinen kompakysymys jolla yritetään saada ihmisiä tulemaan uskoon ja uskomaan Jeesukseen koska jos jeesus nyt tulisi tulisi samalla maailmanloppu ja maailma kirjaimellisesti loppuisi,, ja me ei uskovat joudutaan helvettiin kun ns valiojoukko eli Jumalan valitsemat ja pelastamat ihmiset pääsee taivaaseen
Joo ei ole, Susq siellä ihan rauhassa vaan. Olen ateisti.
Ap
Suskksjq kirjoitti:
No mutta Jeesus on kuollut sinunkin puolestasi. Ei sun tarvi kun asettua Jeesuksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin Facebookkiin ilmoituksen lopunajan orgioista, johon tulisi sitten muutama tuhat ihmistä. Mikäs sen mielekkäämpää, kuin lähteä täältä orgasmin huumassa.
Mä en uskaltaisi osallistua sellaiseen, koska pelkäisin että kaikki naisvihaajat purkaisi sitten patoutumansa muhun ja kokisin väkivaltaisen lopun. Todennäköisesti menisin vaan makkariin dildojeni kanssa kuten normaalistikin.
Ei siellä mitään naisvihaajia olisi :)
No ei vissiin 😀. Kun sodissakin miehet tappaa ja raiskaa naisia ihan innoissaan kun vihdoinkin saa. Voi jäädä hiljaisiksi sun lopunajan bileet. Sinne tulee tuhansia miehiä ja muutama hölmö nainen, jotka väkivaltaisesti otatte.
Niin ja ne maksullisetkin naiset varmaan hei viettää mieluummin aikaa esimerkiksi perheenjäsentensä kanssa, tai heidän puuttuessa vaikka keskenänsä halien mieluummin kuin teidän orgioissanne 😀. Nauttien siitä kun kerrankin ei tarvitse olla kenenkään käyttöesine.
Vierailija kirjoitti:
Söisin vtusti kaikkee hyvää ja vetäisin kännit
Mä kyllä teen tota ihan liikaa jo muutenkin. Siksi näytän tältä miltä näytän. Eli olen se halveksittu ruma läski keski-ikääntyvä nainen.
Kunpa osaisin olla pinnallisempi. Kadehdin pinnallisia naisia koska heillä on edes joku draivi ja heistä tykätään.
Mutta juuri se kaiken turhana kokeminen vähän haittaa siinä. Tai siis aika paljonkin.
En vaan näe mitään syytä olla kaunis ja terve vain itseni takia.
Kukaan mies ei ole minua koskaan rakastanut. Ei edes silloin kun olin vielä nuori ja kaunis.
Joten miksi nähdä vaivaa?
Mussuttaisin varmaan pullaa maailmanlopussa, jos sellaista sattuisi löytymään. Jos ei, tyytyisin jäätelöön koska sitä mulla sentään on yleensä aina pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuolemassa vielä muutaman tunnin päästä. Elinaikaa on arviolta 1-2 vuotta, hyvällä mäihällä jopa 4 vuotta. Levinnyt syöpä. Vähäoireinen, eli aika mitättömien oireiden vuoksi menin lääkäriin.
Kyllä harmittaa kaikki se työ, jota olen tässä tehnyt viime vuosina. Elämässä kaikki harannut vastaan, eikä millään ponnisteluilla (opiskelu, mm. kandi, gradu, syventävät kurssit) ole mitään väliä, kun en aio tuota gradua loppuun kirjoittaa enkä koskaan mennä enää töihin, missä mitään tutkintoa tarvitsen.
Kun olisi vain vetänyt lonkkaa viime vuodet, niin ei tarvitsisi harmitella kaikkea turhaa työtä.
Todennäköisesti olisit ollut aika masentunut ja ahdistunut, jos olisit vain lamaantunut vetämään lonkkaa. Olen pahoillani puolestasi, mutta toisaalta ei tämä maailma ole mikään reilu paikka niin siinä mielessä on hyvä päästä täältä pois. Onko nyt sitten kamala sanoa näin? En tiedä. Mutta en itse ainakaan ole oikeastaan kokenut mitään iloa elämässäni lapsuuden jälkeen. Heti kun aikuistuin, masennuin.
Ja sitä on jatkunut vuosikymmeniä. En oikeastaan ymmärrä miksi edes olen täällä? Mitä järkeä on elää jos ei pysty olemaan normaali? Olen ollut yksinäinen aina ja päätynyt pelkkiin paskatöihin. Koska ei mulla ollut päätä opiskella, olin liian sekaisin masennuksestani. Sulla sentään oli päätä opiskella, nyt vaan kävi näin. Voit ainakin edes onnitella itseäsi siitä, että sussa oli potentiaalia. Minussa ei ole koskaan ollutkaan.
Olen saanut kaiken mitä olen tältä elämältä halunnut. Ainoastaan lasten puolesta harmittaisi jos heidän elämänsä jäisi näin lyhyeksi.