Jos maailma loppuisi muutaman tunnin päästä
Ja sinä huomaisit, että kaikki pinnallinen pyristelysi, niin taloudellinen kuin ulkonäöllinenkin, olisi ollut täysin hukkaan heittettyä ja turhuuden turhuutta. Harmittaisiko?
Kommentit (51)
Söisin vtusti kaikkee hyvää ja vetäisin kännit
Kyllä harmittaisi kun en paennutkaan vuorille kasvattamaan alpakoita ja meditoimaan.
Kysymys ei kai sinänsä koske minua sillä olen rakentanut elämäni henkisten ja kosmisten arvojen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä pahemmin ehtisi sellasta murehtia.
Vaan mitä? Sehän olisi ainoa mitä olisi jäljellä, koska muista olisi turha enää huolehtia. Mihin käytti kaiken aikansa.
Eli mitä ap haluaa sanoa? Älä tee mitään, älä suunnittele mitään, älä haaveile mistään?
Mä sanoisin viimeisen kerran lapsilleni, että rakastan heitä. Muulla ei sitten väliä.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ap haluaa sanoa? Älä tee mitään, älä suunnittele mitään, älä haaveile mistään?
Mistä moinen reaktio? Vituttaako?
Turhaahan kaikki on joka tapauksessa, mutta kunhan kyselen.
Ottaisin perheeni mukaan, hakisin veljeni ja menisimme äitini luokse vastaanottamaan Jeesusta.
Kyllä mä tajuan kaiken turhuuden ilman maailmanloppuakin. Mitä tässä sitten pitäisi tehdä? Muuttaa luolaan meditoimaan? Eiköhän me kaikki vaan koiteta pärjätä täällä.
Just nyt olen niin helvetin väsynyt, että yrittäisin nukahtaa ja toivoisin, että hajoaisin atomeiksi mahdollisimman tuskattomasti. Onhan tätä elämää jo tullut elettyä.
En, elämäni on ollut mielenkiintoinen matka. Viimeiseksi harrastaisin seksiä vaimon kanssa ja vetäisin shamppiskännit.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin perheeni mukaan, hakisin veljeni ja menisimme äitini luokse vastaanottamaan Jeesusta.
Nimettäisiinko maailman tuhoava asteroidi tuolla nimellä?
Turhuuden markkinoillahan me kaikki pyörimme, ja jokainen täysipäinen sen tiedostaa. Ei jaksaisi harmitella; kai sitä vain hymyilisi ja katsoisi miten kaikki olisi ohi.
Ajaisin liikenteen seassa talla pohjassa autolla, kävisin maksullisissa ja vetäisin lopuksi kunnon perskännit.
Olispahan tehty nekin kerran tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mitä? Sehän olisi ainoa mitä olisi jäljellä, koska muista olisi turha enää huolehtia. Mihin käytti kaiken aikansa.
No ehkäpä hyvästelisi läheisiä ja olisi paniikissa tai ainakin surullinen ja peloissaan. En todellakaan katuisi mennyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ajaisin liikenteen seassa talla pohjassa autolla, kävisin maksullisissa ja vetäisin lopuksi kunnon perskännit.
Jotenkin huvittavaa, että oletat maailmanlopun tullessakin niiden maksullisten odottavan sua pyrstö pystyssä. Ehkä heilläkin olisi siinä vaiheessa vähän muuta mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa, että oletat maailmanlopun tullessakin niiden maksullisten odottavan sua pyrstö pystyssä. Ehkä heilläkin olisi siinä vaiheessa vähän muuta mielessä?
Miehistä ajatusmaailmaa.