Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä muilla on lantion ympärysmitta?

Vierailija
26.08.2020 |

Havahduin kun tilasin vaatteita netistä ja mittailin kokoani niin lantion ympärys oli 119cm. Pitäisiköhän tässä alkaa laihduttamaan?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nyt mitata, mutta samaa luokkaa se on kuin sullakin ap. Ei tuo minua mitenkään ahdista. Vyötärö (tai koko vatsa siis) sen sijaan voisi olla hoikempi kuin nyt. Olen 165 cm ja 92 kg.

Kiva kuulla että pidät vartalostasi. Kyllähän se leveä lantio on super naisellinen. Onko sinulla selluliittia? Onko kenelläkään mitään vinkkejä voiko sitä millään vähentää? Ehkä ne muhkurat  juuri   itsellä eniten ahdistaa mua. 

AP

No totta hitossa on. Oli itse asiassa vissiin jo normaalipainoisena (60-65 kg) teininä, koska äitini siitä mulle tuolloin joskus jopa huomautti. Kiitos vaan äiti siitäkin itsetunnon kohotuksesta!

Sama mulla. No ei oo kyl kiva jos äiti huomauttelee :(  Mulle ei oo onneks kukaan huomauttanut. 

Vierailija
42/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin!

122 cm reisien lskipattien kohdalta. Mun lantion levein kohta on tosi alhaalla.

172/90

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio 98cm, vyötärö 75cm, paino 68kg, pituus 185cm, N43

Vierailija
44/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantio 101cm, vyötärö 74cm. Meinaan pari senttiä saada vielä tiristettyä pois.

168cm/64kg, 33v.

Sinähän oot mieletön amppari jo 😮

Minulle on sattunut sen verran hyvä säkä, että olen malliltani tiimalasi ja vyötärö on aina ollut joku 20-30cm lantiota kapeampi. Vaikka en muuten erityisesti vartalostani (tai oikeastaan ihostani) välitäkään, niin lantio-vyötärösuhteestani oon aika ylpeä ja ilonen.

Ja ap:lle: selluliitista ei valitettavasti yleensä pääse eroon. Riippuu tosin mistä se johtuu. Minulla se kulkee suvussa ja yläasteikäisestä laiheliinista asti ollut takapuolesta pohkeisiin pelkkää muhkuraa. Olen urheilemalla ja ruokavaliolla yrittänyt vaikuttaa asiaan, mutta turhaan. Häpeilen takapuoltani ja reisiäni todella paljon selluliitin takia. Ne ovat kyllä muodokkaatkin ja erityisesti reidet aika lihaksikkaat salilla käynnin ansiosta, mutta silti todella, todella muhkuraiset :(

Uskon että sinulla ei ole mitään hävettävää. Vaikutat kyllä noiden mittojen perusteella ihan hurjan hyvältä, oli selluliittia tai ei. 

Vierailija
45/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin!

122 cm reisien lskipattien kohdalta. Mun lantion levein kohta on tosi alhaalla.

172/90

Hih, ei ole paha : ) 

Vierailija
46/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 cm.

Mielestäni lantioni on paljon kapeampi kuin useimmilla naisilla, mutta tämän keskustelun perusteella voisi luulla toisin. Minulla on melko leveät hartiat ja vyötärö, joten lantio on kapea suhteessa niihin eikä kroppani näytä kovin kurvikkaalta.

172 cm, 69 kg

Vierailija
47/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari metriä. Vyötärö metrin. Rinnat puoltoista metriä.

Vierailija
48/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

92cm mulla on kapea lantio muuhun kroppaan verrattuna.

173cm Pituus

Vierailija
49/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm/64kg, 33v.

Minulle on sattunut sen verran hyvä säkä, että olen malliltani tiimalasi ja vyötärö on aina ollut joku 20-30cm lantiota kapeampi. Vaikka en muuten erityisesti vartalostani (tai oikeastaan ihostani) välitäkään, niin lantio-vyötärösuhteestani oon aika ylpeä ja ilonen.

Ja ap:lle: selluliitista ei valitettavasti yleensä pääse eroon. Riippuu tosin mistä se johtuu. Minulla se kulkee suvussa ja yläasteikäisestä laiheliinista asti ollut takapuolesta pohkeisiin pelkkää muhkuraa. Olen urheilemalla ja ruokavaliolla yrittänyt vaikuttaa asiaan, mutta turhaan. Häpeilen takapuoltani ja reisiäni todella paljon selluliitin takia. Ne ovat kyllä muodokkaatkin ja erityisesti reidet aika lihaksikkaat salilla käynnin ansiosta, mutta silti todella, todella muhkuraiset :(

Anteeksi vain, mutta olisit kiitollinen etkä välittäisi jostain selluliitista.

Vierailija
50/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkäähän naiset liikaa sitten itseänne riuduttako. Miehenä tässä tulin vain kommentoimaan että sellainen chubby  on just kiva :)  Hyvässä tikissä olette kaikki jos esim Amerikkalaisiin vertaa.

Vähän ällöä, että joku mies tulee tänne arvostelemaan ja kertomaan, miten kelpaamme hänelle. Yäk.

Vierailija
51/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm/64kg, 33v.

Anteeksi vain, mutta olisit kiitollinen etkä välittäisi jostain selluliitista.

Itse ottaisin mielelläni selluliitittoman ihon, vaikka se samalla tarkoittaisi poikamaisempaa vartaloa. Ehkä tiimalaseille vain kertyy helpommin selluliittia. Itse kamppailen nimittäin saman asian kanssa. Shortsit julkisilla paikoilla on aika mahdoton ajatus. Vähän olen saanut selluliittia vähemmälle kolmen vuoden rankalla salitreenillä, mutta ei se mihinkään juuri paljoa häviä. 

Minulla lantio 97cm, vyötärö 66cm. Puntarilla en ole käynyt enää vuosiin. 

Vierailija
52/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa se lantio ja vyötärö siis pitäisi tarkalleen ottaen mitata?

Vierailija
53/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vyötärö on kapea, leveän lantion voi helposti piilottaa/minimoida. Itse asiassa silloin se näyttää ihan hyvältä ja naiselliselta etenkin kauniisti laskeutuvissa hameissa. Onnekas sinä!

-Hui kauhee, kuka hullu haluaa PEITTÄÄ leveän lantion?? :) Sitähän kannattaa nimenomaan KOROSTAA! :)

Itse oon kurvikas, tiimalasiks useimmat sanoo (muutama sanonu päärynäks, mut luontasesti enempi tiimalasi omasta mielestäni) ja parhaat puolet levee lantio, naisellinen kapea vyötärö, pieni kokoisuus yms.. :))) Ne asiat mihin eniten tyytyväinen.. :))

Ja mitannut en ole :D mutta joskus erotus oli just joku tyyliin 60-90-60 :) Nyt olen vähän pyöreissä mitoissa kyllä. :)

Vierailija
54/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90 * :D hups :)

Vierailija
55/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-60-90 * :D hups :)

Joo 60-90-60 ois aika paha.

Vierailija
56/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vyötärö on kapea, leveän lantion voi helposti piilottaa/minimoida. Itse asiassa silloin se näyttää ihan hyvältä ja naiselliselta etenkin kauniisti laskeutuvissa hameissa. Onnekas sinä!

-Hui kauhee, kuka hullu haluaa PEITTÄÄ leveän lantion?? :) Sitähän kannattaa nimenomaan KOROSTAA! :)

Itse oon kurvikas, tiimalasiks useimmat sanoo (muutama sanonu päärynäks, mut luontasesti enempi tiimalasi omasta mielestäni) ja parhaat puolet levee lantio, naisellinen kapea vyötärö, pieni kokoisuus yms.. :))) Ne asiat mihin eniten tyytyväinen.. :))

Ja mitannut en ole :D mutta joskus erotus oli just joku tyyliin 60-90-60 :) Nyt olen vähän pyöreissä mitoissa kyllä. :)

No jos lantio on reilusti yli metrin niin ei sitä ehkä enää kovin halua tietoisesti esitellä varsinkaan vielä korostaen.

Vierailija
57/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen justiinsa et miks muutama tuntematon nainen on tullu kommentoimaan että olisin päärynä, he on ite olleet tasapaksuja... :DD Kun sitten muuten kaikki aina sanoo että tiimalasi ja kai noi 90 60 90 mitat kertoo kanssa siitä? ;o Että miks muutama itse o-mallinen on tullut erikseen mulle oikeen sanomaan että olen päärynäkroppainen :DDD

Vierailija
58/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lantio on reilusti yli metrin niin ei sitä ehkä enää kovin halua tietoisesti esitellä varsinkaan vielä korostaen.

-No toi metrin ei kyllä kerro juuri mitään, koska siinä ei oo mukana esim. hlön pituutta, tai muutakaan...!??! :D Kuka ihminen on pelkkiä senttimetrejä ?? Ei kukaan... :D Vai oletko se sinä??

Kyllä mun mielestä nimenomaan kaikkien tiimalasien TÄYTYY korostaa sitä, että lantio on LEVEÄ ja vyötörä huomattavasti KAPEAMPI. :) Tottakai sillon täytyy näkyä tuo lantion leveys! Jos se lantio olis vyötärön levynen, sillon tiimalasia ei olis. :)

Vierailija
59/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

109 cm. 166/88

Vierailija
60/80 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen justiinsa et miks muutama tuntematon nainen on tullu kommentoimaan että olisin päärynä, he on ite olleet tasapaksuja... :DD Kun sitten muuten kaikki aina sanoo että tiimalasi ja kai noi 90 60 90 mitat kertoo kanssa siitä? ;o Että miks muutama itse o-mallinen on tullut erikseen mulle oikeen sanomaan että olen päärynäkroppainen :DDD

Jos ne vain kokeili latistaa kateuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi