Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vauva lyö.

Vierailija
17.09.2013 |

Olen jatkuvan henkisen ja fyysisen väkivallan uhrina jonka aiheuttaa 8 kk vanha vauvani. Vauvani saattaa esimerkiksi huitoa nyrkeillä naamaa kun yritän imettää tai sitten muuten vaan huutaa kaiken aikaa. Nyt olen aivan loppu ja yritän anonyymisti hakea vertaistukea koska tuntuu että lyhistyn muuten. En uskalla kertoa vauvastani poliiseille koska pelkään että sitten alkaa suurempi helvetti. Olen siis 24/7 sietämättömän paineen alla. Vauva ei ole mistään tyytyväinen. Epäilen narsistiksi mutta en saa lähdettyä pois yhteisestä kodistamme. Muita samassa tilanteessa olevia? Jäisittekö itse tälläisessä tilanteessa saman katon alle?

nim. Olen aivan rikki ja mustelmilla

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö takasin

Vierailija
2/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Vaihdat vain lukot ja heität sen kamat pihalle. Et vastaa puheluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti hakemaan apua. soitat vaikka kriisipuhelimeen.

Vierailija
4/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko provo

Vierailija
5/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi tuollaista. Mua ei lyödä. Tietysti oma valintasi kenen ehdoilla elät oman elämäsi. Kehottaisin silti pakkaamaan kamat.

Vierailija
6/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP! Mulla ollu kans samankaltasta kokemusta. Lähdin salaa pariksi kuukaudeksi ulkomaanreissulle ja takas tullessa ongelma oli ratkennut. 

Vierailija
7/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauva ketää tahallaan lyö. Oletko mielisairas. 

Vierailija
8/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutädit vauhtiin!

Vierailija
9/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todistajia asialle? En näe muuta vaihtoehtoa kun ilmoittaa tästä poliiseille. Hanki asianajaja ja lähde äläkä katso taaksesi

Vierailija
10/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan tätä on jatkunut. Jos kohdusta saakka niin selvä narsisti

Vierailija
11/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa äiti kuoli kun lapsi pahoinpiteli. 

Vierailija
12/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja mitä soopaa. namnam

Vierailija
13/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä potki jo kohdussa.

ap

Vierailija
14/18 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammmu se

Vierailija
15/18 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
16/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen pahoinpidelty äiti :( Mun 7kk puree, nipistelee ja repii tukasta. Nauraa hekottaa vaan, kun huudan että "sattuu, aiaiaiai!" Lisäksi potkii mua vatsaan, kun koitan vaihtaa vaippaa sille. En tiiä mitä pitäis tehdä, mieskin tästä jo kärsii, kun se vauva repii ukkoa nenästä ;(

Vierailija
17/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei googlaapa ap, josko löytyisi joku lyömätön linja -luuri väkivaltaisten vauvojen ahdistuneille uhreille? Uskon ettet ole ongelmasi kanssa yksin. Tämä taitaa olla niitä vaietuimpia ongelmakohtia mitä enää nykyään onkaan. Sen täytyy tuntua niin hirveän häpeälliseltäkin, kun toinen vain lyö ja potkii jopa ruokaillessaankin. :(

Vierailija
18/18 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita vauvasi lyömättömien lasten tukiryhmään, sieltä voi saada keskusteluapua ja terapiaa tarvittaessa. Itse voit mennä vauvaväkivallan uhrit -vertaistukiryhmään. Et ole yksin ongelmasi kanssa. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme