Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna edessäjo kolmas päivä synnytyksen käynnistystä

Vierailija
17.09.2013 |

Samalla siirrytään jo viikolle 42+0. Ottaa päähän. Hirveän tuskallinen päivä takana ja silti auettu vasta 4cm, josta 1 cm tänään. Huoh. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän turhautumisen.

Minulla alettiin käynnistää rv 40+1 ja vauva syntyi 40+5 illalla. Koko synnytyksen kestoksi merkittiin puolitoista tuntia eli todella nopeaa meininkiä. Ekaksi ei millään meinata syntyä ja sitten tullaan niin vauhdilla että oikein hirvittää =)

Tsemppiä kovasti. Kyllä se vauva sieltä syntyy =)

Vierailija
2/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle. Voi olla, että menee sektioon pian. Mulla käynnisteltiin 7 pv, sit olin jo ponnistusvaiheessa (synnytys eteni nopsakasti), kun mentiin jo hätäsektioon...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kaikella yritetty käynnistää? Mulla käynnistettiin kolme päivää, neljännen aamuna syntyi. Eka päivä ballong, ei lähteny käyntiin. Toka päivä Cytotecia, ei vaikutusta. Kolmannen aamuna saatiin kalvot puhki ja parin tunnin päästä oksitosiinitippa. Siitä se hissukseen lähti. Kolmannen päivän iltana kätilö kokeili tuleeko mulle omia supistuksia, eli otti oksitosiinin pariksi tunniksi pois. No aukeamista oli vähän sinä aikana tapahtunut joten jatkettiin illalla vielä. Jos ei ois tullu omia, niin olis jatkettu vasta seuraavana aamuna. Aukeaminen oli hidasta n. 8cm asti, viimeiset 2cm aukeskin sitten hetkessä..

Tsemppiä, josko kolmas kerta, tässä kohtaa päivä, toden sanois.:D

Vierailija
4/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut, että käynnistämistä aletaan aloittelemaan vasta joskus viikoilla 42.

Vierailija
5/5 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alettiin käynnistämään aiemmin, koska lapsivesi meni ja verenpaineet oli korkealla.